Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko puhelinmyyjät nykyään aggressiivisempia kuin ennen?

Vierailija
22.03.2013 |

Minulle ei vuosiin ole soiteltu, koska minulla on  telemarkkinointiekielto, mutta nyt jostain syystä puhelin pirisee joka päivä. Meno on vähän tylyä; en ehdi sanoa nätisti edes loppuun että ei kiitos, kun läimäistään puhelin korvaan. Sitä ennen hädin tuskin olen saanut selvää siitä mitä mulle ollaan myymässä, koska en saa paperista suoraan lukevalta myyjältä puheenvuoroa.

Onko tämä aina ollut tällaista? Tuutteko te muut pahalle tuulelle vain olettekko jo karaistuneita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Meillä kävi puhelinmyyjä vetämässä mua turpaan kun en tilannut Aku Ankan sarjisextraa.

Vierailija
2/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on kovassa silläkin alalla.Viimeksi oli hyvä tyyppi,kun sanoin etten kuitenkaan saa mitään ilmaiseksi,myönsi että asia on niin ja toivotti pyvää päivänjatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu, että yksi ei ei tosiaan riitä. Ja samasta lehdestä saatetaan soittaa samalla viikolla jopa kolmekin kertaa. Ja suunvuoroa ei meinaa saada! Lähes aina on niin, että tekis mieli lyödä luuri korvaan, kun eivät yhtään kuuntele.

Lisäksi on aika paljon niitä tosi huonoa suomea puhuvia. Joskus on niin, että ei edes saa selvää mitä ollaan kauppaamassa kun ääntäminen on niin huonoa.

Vierailija
4/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun markkinointikielto on VANHENTUNUT! Uusi se ja pian :)