SELKÄÄN KOSKEE
Selkä ollut viikon ihan hirveän kipeä, aamuisin ei meinaa saada vaatteita päälle. Istuminen ja ylös nousu ihan hirveää kivun takia. Lääkäri määräsi sirdaludia (lihasrelaksanttia), mutta ei ne auta mitään. Särkylääkkeistäkään ei apua. Lääkärin mukaan lihakset jumissa. Outoa että kipu alkoi yöllä, illalla nukkumaan mennessä ei mitään oireita ja aamulla en meinannut päästä sängystä ylös. Miten selkä voi kipeytyä yön aikana? Kauan tätä vielä kestää, tilanne ei ole parantunut yhtään. Oon jo ihan täynnä tätä hirveää kipua.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vasta viikon. Mulla oli 4 kuukautta ennen kuin leikattiin.
Minulla lihas jumissa ei sitä voi leikata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät mikä siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin lääkäri sanoi
Oletko kokeillut nukkua muualla kuin omassa sämgyssä? Huono sänky voi kipeyttää lihakset, jotka sitten päivän mittaan vetreytyvät.
Minulla on kestänyt jo miltei 20 vuotta joka päivä, hyvä puoli siinä on se, että olen niin tottunut jatkuvaan kipuun, etten enää niinkään huomaa sitä, ellei ole todella kipeänä tai rasitan sitä liikaa. Se huono puoli on tietysti, että selkäni kipujärjestelmä on jatkuvan kivun takia herkistynyt ja hellä kosketus selässäni tuntuu valtavana kipuna.
Sinulla ei varmaan ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa, mennä toiselle lääkärille tai yrittää venytellä tai mennä hierottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin lääkäri sanoi
Mullekkin lääkäri antoi väärän diaknoosin.