Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa katkaisuhoito?

Vierailija
22.03.2013 |

Tarkoittaako se sitä, että läheiset dumppaavat läheis-alkkiksensa jonnekin kunnan puljuun joksikin aikaa lepolomalle, jotta se läheis-alkkis jaksaa taas alkaa juomaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun siellä katkotaan sormia

Vierailija
2/9 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saadaan tosiaan ihan vaan akuutti ryyppyputki poikki. Vaikkei se olekaan kestävä apu alkoholiongelmaan sinänsä, niin erittäin tarpeellinen palvelu silti. Olen itse exäni pariinkin kertaan kärrännyt katkolle, kun ei muuten pystynyt lopettamaan rankkaa kesälomaryyppyputkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään sinne pystytä väkisin kärräämään. Ihan omasta tahdosta sinne pitää hakeutua, jos haluaa saada ryyppy- tai muun päihdeputken poikki turvallisesti, lääkärin valvonnassa.

Vierailija
4/9 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:58"]

Sillä saadaan tosiaan ihan vaan akuutti ryyppyputki poikki. Vaikkei se olekaan kestävä apu alkoholiongelmaan sinänsä, niin erittäin tarpeellinen palvelu silti. Olen itse exäni pariinkin kertaan kärrännyt katkolle, kun ei muuten pystynyt lopettamaan rankkaa kesälomaryyppyputkea. 

[/quote]

aloittiko heti uuden putken kun pääsi katkolta?

Vierailija
5/9 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuorena ollut liikaa kasvatuslaitoksessa, silloin ihminen voi kasvaa liikaa ja laitetaan  katkaisuhoitoon.

Vierailija
6/9 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:00"]

Ei ketään sinne pystytä väkisin kärräämään. Ihan omasta tahdosta sinne pitää hakeutua, jos haluaa saada ryyppy- tai muun päihdeputken poikki turvallisesti, lääkärin valvonnassa.

[/quote]

Joo, käytin tuota termiä vähän kevyesti... Mies siis oli toki suostuvainen ja itse halusi sinne koska tiesi että duuni menee jos ei saa ennen loman loppua juomista loppumaan, mutta vähän se semmoiselta kärräämiseltä tuntui kun 3 viikkoa aamusta iltaan kännissä olleesta sekavasta ihmisestä oli kyse ja sen kuskaamisesta katkolle.

Vierailija
7/9 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:01"]

[/quote]

[/quote]

Ei, vasta seuraavana kesänä :-\ Mies oli niitä jotka on aina hoitanut työnsä eikä ole alkon takia pois ollut sieltä koskaan, vaikka viikonloppuna pe ja la on viinaa liikaa kulunutkin. Putkijuomista harrasti vain kesälomilla, ja pienemmässä määrin talvilomalla, mutta talviloman viikon juomisen sai aina itse poikki, kesälomajuominen oli niin pitkä että omin avuin lopettaminen ei onnistunut. Katkolla saa lääkkeitä lopettamisen tueksi että kestää ne kauheat oireet mitä tulee kun noin pitkän aivojen liuottamisen etanolissa lopettaa.

Vierailija
8/9 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:01"]

[/quote]

[/quote]

Ei, vasta seuraavana kesänä :-\ Mies oli niitä jotka on aina hoitanut työnsä eikä ole alkon takia pois ollut sieltä koskaan, vaikka viikonloppuna pe ja la on viinaa liikaa kulunutkin. Putkijuomista harrasti vain kesälomilla, ja pienemmässä määrin talvilomalla, mutta talviloman viikon juomisen sai aina itse poikki, kesälomajuominen oli niin pitkä että omin avuin lopettaminen ei onnistunut. Katkolla saa lääkkeitä lopettamisen tueksi että kestää ne kauheat oireet mitä tulee kun noin pitkän aivojen liuottamisen etanolissa lopettaa.

[/quote]

Ihmettelen suuresti miten jaksoit katsella tommosta ryyppäämistä? Joitko itsekin vai mikä oli syynä??

Vierailija
9/9 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:33"]

[/quote]

Ihmettelen suuresti miten jaksoit katsella tommosta ryyppäämistä? Joitko itsekin vai mikä oli syynä??

[/quote]

Se klassinen syy kai: olin rakastunut ja siksi uskottelin itselleni että ei se niin paha, kun mies kuitenkin on töissäkin ja on myös täysin selviä päiviä. Ja valitettavasti, tuon suhteen rasittamana aloin itsekin juoda liikaa, mutta en kyllä todellakaan samassa mittakaavassa kuin mies. Mutta saatoin tissutella muutaman oluen vain siksi illassa että ärsytti että mies joi. Siihen juomiseenhan se 4 vuoden avioliitto kyllä loppui, en jaksanut enää kertakaikkiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän