Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: PARAS SILMÄNYMPÄRYSVOIDE?

Vierailija
22.03.2013 |

Hei! Mikä on mielestäsi paras silmänympärysvoide? Mihin koet sen auttavan? Ryppyihin? Silmäpusseihin? Tummiin silmänalusiin?  Itselläni kaikki nuo ongelmana ja ilahtuisin kovasti vinkeistä..! ;)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

garnieirn roll on ja joskus pidänsitä jääkaapissa, ihanan viileätä, mutta en tiijä auttaako ryppyihin.

Vierailija
2/21 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Widmerin Gel Contour des Yeux on loistava tuote. Ei ole tullut mitään noista, kun olen tuota 10 vuotta käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Widmeriä suosittelen minäkin, olen käyttänyt ainakin 15 vuotta sitä, enkä vaihda...

Vierailija
4/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Parhaimpaan en osaa sanoa, itse olen kokeillut vain Helena Rubinstein hydra collagenist silmänympärysvoidetta, jonka myyjä kehui vaikuttavan juonteisiin. Itse en ole kyllä vaikutusta oikein huomannut..

Vierailija
5/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen All about eyes, siitä se rasvaisempi versio. Tarvitaan vain pienenpieni pisara iltaisin, ja auttaa tosi hyvin sekä tummiin silmänalusiin että silmäpusseihin.

Vierailija
6/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut niissä mitään vaikutusta missään, paitsi ihan ihon peruskosteutus. Jossain vaiheessa tuli ryppykriisissä osteltua tosi kalliita voiteita Stockmannin kemikaliopuolelta, mutta ei ne mitkään mitään vaikuttaneet. Ihan sama tuntuu olevan lätkiikö sitä halpis Niveaa tai Garnieria tai jotain Guerlainin ökykallista sy-voidetta. Nykyisin käytän ihan apteekin perusvoidetta myös silmänympäryksille, toimii mulla ihan yhtä hyvin kuin varsinaiset silmänympärysvoiteet (osalle tavisrasva liian rasvainen ja turvottaa).

Vierailija
7/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyihin Vichyn liftactiv eyes silmänymp.voide. Eriitäin hyvä, auttaa ryppyihin. Kaikenlaisia olen kokeillut, edullisia ja kalliita. Tämä toimii, eikä hintakaan ole paha 35e. Silmäpusseista en osaa sanoa, kun itellä ei oo sellasta ongelmaa.

Vierailija
8/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancômen Hydra Zen, mutta itselläni ei ole vielä ryppyjä. Tuo on enemmän kosteuttava eikä niinkään vanhalle iholle.

Vierailija
9/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästäkin. Vichyn suosittelija täyttää 38v.

Vierailija
10/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theosyal ( Sveitsi) Roll-on.

Vierailija
11/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kanssa tota HR:n Hydra Collagenistia, tykkään siitä. Mulla on talvella atooppisuuteen taipuvainen iho joten silmien ollessa tosi kuivat käytän niihin apteekin a-vitskuvoidetta, sekin on todella miellyttävää.

Vierailija
12/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 11:18"]

Ryppyihin Vichyn liftactiv eyes silmänymp.voide. Eriitäin hyvä, auttaa ryppyihin. Kaikenlaisia olen kokeillut, edullisia ja kalliita. Tämä toimii, eikä hintakaan ole paha 35e. Silmäpusseista en osaa sanoa, kun itellä ei oo sellasta ongelmaa.

[/quote]

Mulla turvottaa tämä, aamulla hirveät pussit silmien alla tän jälkeen.

Hei vinkki kaikille: jos tulee virheostos, eli rasva joka ei sovikaan omalle naamalle niin ei kannata heittää roskiin vaan käyttää muuhun kehon osaan, esim. kuiviin kyynärpäihin tai kantapäihin, huuliin jos pystyy. Dekolteelle tms.

Mulla meni yksi yövoide ihan kantapäihin :)

Vierailija
13/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 v. ja mun mielestä on paras Veralyze, tykkään myös BioElementsin öljystä. Ostan kun käyn säännöllisesti työmatkoilla Yhdysvalloissa.

Vierailija
14/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow ajaa asiansa ja maksaa alle 4 euroa. :-)

Vierailija
15/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, en ole katkera, mutta kuitenkin:)

Vierailija
16/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrätte että silmänympärysvoiteilla ei ole sen kummempaa tehoa kuin tavallisilla kosteusvoiteilla. Niihin on saatettu lisätä joitakin ylellistä tuntua tuovia aineita, mutta muuten ovat suunnilleen samaa tavaraa kuin monta kymmentä kertaa halvemmat saman sarjan päivävoiteet. Ja tutkittuja vaikutuksia (siis parempia kuin päivävoiteissa) ei ole.

Vierailija
17/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 11:02"]

Cliniquen All about eyes, siitä se rasvaisempi versio. Tarvitaan vain pienenpieni pisara iltaisin, ja auttaa tosi hyvin sekä tummiin silmänalusiin että silmäpusseihin.

[/quote]

no eika auta tosi hyvin

Vierailija
18/21 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sy-aineet mitään auttas niitä ei tarvitsis käyttää joka päivä. En ole ikinä käyttänyt, ja kasvoillekin vasta 35v kälkeen kosteusvoidetta. Puhdistus vedellä, 1-2 krt kuussa kasvovesi + aina jos jostain syystä ollut meikkiä (harvoin). Olen 51 mutta luullaan 35-39v. Harvoin yli 40. Iho on hyvä, rypytön, ei kuiva eikä rasvainen. Testasin joskus päivittäistä kasvirasvaa+ puhdistusta ja huomasin että iho tuli riippuvaiseksi. Onneksi tuli viikon loma jolloin lopetin ja vähitellen iho palautui normaaliksi. Kaverit väittää geenien ansioksi mutta äitin meikkasi ja läträsi voiteiden kanssa ja näytti ikäiseltään. Nykyään on normaaliryppyinen vanhus. Kun ihoni jossain vaiheessa alkaa kuivahtaa aion kyllä alkaa käyttää kasvorasvaa mutta miedosta päästä. Silmäryppyjä en pelkää.

Vierailija
19/21 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvirasva siis kasvOrasva... ja muut virheet huom.

Vierailija
20/21 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän silmänympäryksille samaa voidetta kuin muullekin naamalle, varsinaiset silmänympärysvoiteet tuntuvat jotenkin liian "ohuilta". Olen 44 ja ryppyjä ei ole, "kiitos" aknen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän