Miten jaksan kasvattaa hiuksia...
Tällä hetkellä pitkä polkka, menee hyvin jo ponnarille. Haluaisin kasvattaa about hartiamittaan, mutta tää on niin hemmetin vaikeeta!! Silloin kun on tietty malli, niin ne on kivan särmikkäät ja helpot. Nyt ne on lähes joka päivä ponnarilla, ja tuntuu että ne on jotenkin tosi tylsät...heikko hetki menossa, kampaajalle menen huhtikuussa ja aikomuksena on vain värjätä...EHKÄ. Apua, tsempatkaa mua että pysyn vahvana:)
Kommentit (13)
Kokeile vaihteeksi mitä kivaa niistä saisi vaikka suoristusraudalla. :)
Mun paras neuvoni hiusten kasvattamiseen on vain että älä ajattele asiaa vähään aikaan. Asennoidu niin että tämä on hiustesi pituus ja anna olla, muutaman kuukauden kuluttua katsot peliin ja tukka on jotenkin pitemmän näköinen kuin ennen.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 08:55"]
Kokeile vaihteeksi mitä kivaa niistä saisi vaikka suoristusraudalla. :)
Mun paras neuvoni hiusten kasvattamiseen on vain että älä ajattele asiaa vähään aikaan. Asennoidu niin että tämä on hiustesi pituus ja anna olla, muutaman kuukauden kuluttua katsot peliin ja tukka on jotenkin pitemmän näköinen kuin ennen.
[/quote]
Kiitos tsemppauksesta. Oon jotenkin jämähtänyt tohon tiettyyn malliin ja nyt haluaisin vaihtelua. Olen vaan tosi huono laittamaan hiuksia...nyt täytyy opetella kun ostin ton kalliin raudan ;)
ap
Pidennyksiä oon välillä miettinyt, mutta en halua siihen kierteeseen. Kuullut niin paljon huonoa. ap
Osta "klipsi"-pidennykset eli sellaset jotka laitetaan ite "pinneillä" hiuksiin kiinni. Hyviä on paljon (aitohiusta), oon ite sellaset hommattuani tooosi ilonen ettei aina tartte miettiä kuinka paljon voi omaa hiusta leikata ettei tuu liian lyhyt ;)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 09:09"]
Osta "klipsi"-pidennykset eli sellaset jotka laitetaan ite "pinneillä" hiuksiin kiinni. Hyviä on paljon (aitohiusta), oon ite sellaset hommattuani tooosi ilonen ettei aina tartte miettiä kuinka paljon voi omaa hiusta leikata ettei tuu liian lyhyt ;)
[/quote]
Mä en tykkää niistä, mulla on sellaset tuolla pussissa. Muutaman kerran käyttänyt. Ehkä ne vois olla kivat jos on lähdössä ulos, mutta en todellakaan jaksais näpertää päivittäin. Ja ne on tosi pitkät (ehkä liian pitkät mun makuun). ap
Mä aloitin myös hiusten kasvattamisen, lokakuussa oli ihan lyhyet, nyt sivuhiukset peittää korvat ja niskahiukset kaulukseen. Tytär sanoi, että "näytät ihan Dannylta" argh!!!!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 09:09"]
[/quote]
Mä en tykkää niistä, mulla on sellaset tuolla pussissa. Muutaman kerran käyttänyt. Ehkä ne vois olla kivat jos on lähdössä ulos, mutta en todellakaan jaksais näpertää päivittäin. Ja ne on tosi pitkät (ehkä liian pitkät mun makuun). ap
[/quote]
hei niitäkin voi leikata.. ja mitä sä niissä näperrät? mulla on niissä 4 pinniä ja menee ehkä 5min. kiinnittämisessä :)
No kyllähän tuosta vaiheesta jo jaksaa kasvattaa, kun ne saa ponnarillekin! Se ponnari voi olla vähän tylsä joo, mutta kuitenkin siisti ja asiallinen kampaus, ei mikään kauhistus.
Itselläni myös kasvatus päällä, mutta ikävämmässä vaiheessa: aloitin 3 kk sitten kasvattaa ihan kynitystä kananpersetukasta, jossa hiukset 2-4 senttisiä. Nyt on sitten erittäin ylikasvanut kananpee, ja tämä on tosi epäsiistin ja kamalan näköinen kampaus, mutta ei voi mitään, jos näistä edes polkkatukan joskus haluan niin pakko vaan kestää.
hei niitäkin voi leikata.. ja mitä sä niissä näperrät? mulla on niissä 4 pinniä ja menee ehkä 5min. kiinnittämisessä :)
[/quote]
Kai mä sit oon niin tumpelo, mutta mun mielestä ne on hankalat laittaa. Ja jotenki noi lisäkkeet on ihan ok jos lähtee ulos, mutta en arkena jaksa.. ap
Mua auttaa uudet tuotteet. Eli kokeilen jotain uutta kivaa kosteussuihketta tai rakennesuihketta tai vaikkapa hiusnaamiota. Ja sitten tosiaan se, ettei ajattele asiaa liikaa, kuten joku täällä jo sanoikin. Kyllä ne siitä kasvaa :)
Kyllä ne hiukset kasvaa ihan itsestään. Hanki jotain muuta sisältöä elämääsi.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 10:03"]
Kyllä ne hiukset kasvaa ihan itsestään. Hanki jotain muuta sisältöä elämääsi.
Miksi vaivaudut kommentoimaan jos ei ole mitään sanottavaa? ;) Avaa ne keskustelut mitkä sua kiinnostaa, eikö?
Ostin hyvän suoristusraudan, jos oppisin laittamaan hiuksia. Niin ei tulis kiusautta leikata niitä ;) ap