Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No HUH mikä käänne: todisteiden mukaan Amber Heard pahoinpiteli Johnny Deppiä

Vierailija
15.03.2019 |

The latest evidence came to light as Depp sued Heard for $50 million for defamation. The case has shown that Heard has in fact admitted to the abuse while being under oath...

The new pictures released show Depp’s face with a huge black bruise, and a haunting photo of his finger, half chopped off.

Depp also submitted 87 surveillance camera videos to the court, 17 depositions of witnesses (which includes police officers), and the images.

“Ms. Heard is not a victim of domestic abuse, she is a perpetrator,” the lawsuit says in reaction to Amber Heard penning an op-ed in The Washington Post back in 2018, which the lawsuit further says is nothing more than an "elaborate hoax," and that she also used those claims to further her career in the wake of the #MeToo movement...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ja keskustelua

Mitä mieltä aihe vapaan tuomarit ovat?

Vierailija
2/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi. Mutta jos Depp vetää viinaa koko ajan, niin mistä tietää.

Ilman todistajia vaikea arvata. Mutta jos uskoo Deppin aikaisempia kumppaneita, niin Amber valehtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Johnny Depp löytänyt vertaisensa? kuin kaksi marjaa.

Vierailija
4/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notmetoo

Vierailija
5/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa oli pitkään Johnnyn kanssa ja eron jälkeenkin puolusti ex-miestään.

Vierailija
6/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos uskoo Deppin aikaisempia kumppaneita, niin Amber valehtelee.

Se on hakannut ainakin kate mossin ja winonan, se hajotti sen hotellihuoneen winonan kanssa ollessaan, poliisit on kertoneet siitä, että se oli myös hakattu, ja ei nostanut syytettä.

Siitä on paljon keskustelua, että nuo tulee tuomaan esille sen käytöksen niitä kohtaan, jos se jatkaa tuota "olen viaton" juttua.

Se on väkivaltainen meganisti.

Vierailija
7/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin pahoinpitelee.

Vierailija
8/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kuvallisia todisteita. Varoitus: raaka kuva https://twitter.com/Marussia15/status/1103961985497083906?s=19

Vierailija
9/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa muuta kuin, että henkilökohtaisesti uskon, että Depp on ainakin syyttömämpi kuin amber. Mutten voi tietää. Näin kuitenkin uskon.

Vierailija
10/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kuvallisia todisteita. Varoitus: raaka kuva https://twitter.com/Marussia15/status/1103961985497083906?s=19

Jatkoa vielä: Johnny on kaikessa hiljaisuusessa kerännyt ison kasan todisteita.

https://twitter.com/nikalxandr/status/1105875415372042241?s=19

Vierailija
11/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko, että Johnny on täysin syytön, mutta varmasti syyttömämpi kuin mitä Amber antaa ymmärtää. Amberista taas arvelin jo syytöksistään asti ettei ole puhtaat jauhot pussissa, hänhän löi tyttöystäväänsä kymmenen vuotta sitten. Harmi, että Johnnyn ura ja maine lähti laskuun, toki syynä oli myös oma alkoholinkäyttö ja diivailu.

- nuo pari linkkiä laittanut

Vierailija
12/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi koskaan satuttaa miestä yhtä pahasti kuin mies naista. Ja olen ihan varma, että Amber löi vasta sen jälkeen kun Depp oli lyönyt ties kuinka monta kertaa.

Vierailija
13/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa muuta kuin, että henkilökohtaisesti uskon, että Depp on ainakin syyttömämpi kuin amber. Mutten voi tietää. Näin kuitenkin uskon.

Niin tietysti, koska se on vaikutusvaltainen mies.

Mutta kannattaa ottaa huomioon, että juuri tuolla tavalla nuo jatkaa vuosikausia touhujaan.

Tekin puolustatte vanhaa, sikarikasta, vaikutusvaltaista miestä, joka on samalla alalla korkeammalla kuin nuori nainen, jolla ei ole rahaa, vaikutusvaltaa, mainetta, ei mitään verrattuna siihen mieheen.

Se mies halusi tiukkaa, nuorta pim.psaa, ja se kontrolloi kaikkea. Tavallinen tarina, mutta ihmiset voisivat herätä tuohon ettei mitenkään tuollainen vanha, rikas ukko ole se altavastaaja.

Vierailija
14/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se purru sormenpäästä palan??

Vierailija
15/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei hakkaa ensimmäistä vaimoa ei tarkoita, etteikö voisi hakata toista. Deppillä tuntuu lähteneen vähän kaikki käsisitä jo kauan sitten, enkä ihmettelisi jos olisi impusliivisuutta ja vihanhallintaongelmia.

En toisaalta kyllä tässä tapauksessa sokeasti luottaisi Amberiinkaan.

Ja toisaalta, ei kuulu minulle. Amber saa varmasti kaiken avun minkä tarvitsee.

Vierailija
16/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko, että Johnny on täysin syytön, mutta varmasti syyttömämpi kuin mitä Amber antaa ymmärtää. Amberista taas arvelin jo syytöksistään asti ettei ole puhtaat jauhot pussissa, hänhän löi tyttöystäväänsä kymmenen vuotta sitten. Harmi, että Johnnyn ura ja maine lähti laskuun, toki syynä oli myös oma alkoholinkäyttö ja diivailu.

- nuo pari linkkiä laittanut

Se menetti uransa jo aikaisemmin, koska vakuutusyhtiöt ei suostu vakuuttamaan elokuvien ajaksi noita totaalisia alkkisnarkkareita.

Vierailija
17/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on itse leikannut omasta sormestaan palan.

Vierailija
18/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa Deppin historian perusteella täysin siltä että on pahoinpidellyt Heardia. Mutta ei tuo Heard vaikuta yhtään sen viattomammalta. Päinvastoin, vaikuttaa siltä että kerrankin kaksi pahoinpitelijää ovat löytäneet toisensa. Voisin kuvitella että Heard on käyttänyt väkivaltaa ja Johnny antanut takaisin. Kummatkin ovat saaneet sitä mitä ovat tilanneet. Toisin kuin Deppin aikaisemmat exät.

Vierailija
19/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh. Ja hyvä kun olit paikalla! Laitoithan sormenpään kylmään?

Vierailija
20/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh. Ja hyvä kun olit paikalla! Laitoithan sormenpään kylmään?

Tuosta oli jo aikaisemmin juttua, ja se on myöntänyt itse tehneensä sen jonain draamakostona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi