Stimuloiko miehesi sinua älyllisesti?
Siinä se, yksinkertainen kysymys. Minun kohdallani vastaus on ei, mies on liian keskittynyt omiin harrastuksiinsa, työhön ja kavereihinsa. Ei hän keskustele enää minun kanssani, eikä todellakaan enää jaa ajatuksiaan ja tietojaan kanssani.
Kommentit (24)
No ei, paitsi joskus aikaisemmin riidellessä, kun kilpaa piti keksiä pahempia pikkuilkeyksiä kuin toinen. Minä sitten kasvoin tuosta vaiheesta ohi, mies ei valitettavasti vielä.
Ero on vireillä.
Kyllä. En olisi tyhmää miestä ottanutkaan, koska en voisi kunnioittaa sellaista. Eikä mies varmaan tyhmää naista.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 17:31"]
Kyllä. En olisi tyhmää miestä ottanutkaan, koska en voisi kunnioittaa sellaista. Eikä mies varmaan tyhmää naista.
[/quote]
Millainen on mielestäsi tyhmä mies?
Voi kuule :D olen tutkija ja työskentelen yhteistyössä aivotutkijoiden kanssa. Aivan selkeä käsitys alalla on siitä, että yhtäkään sukupuolieron löytänyttä tutkimusta ei ole replikoitu, ja noita tuloksia ei juuri kukaan aivotutkija pidä luotettavina.
Ja kunpa vaan tietäisit, miten niitä eroja "kaivetaan" esille aivodatasta niin yllättyisit.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:29"]
Kyllä joo. Ollaan kiinnostuneita samoista asioista, ja samalla alallakin ollaan.
Itse asiassa todistusaineistoa miesten ja naisten eroista aivotoiminnassa ei juurikaan ole, ihan näin sivuhuomautuksena :) hormonitoiminnassa toki on, mutta eipä se taida älykkyyteen vaikuttaa (toimintamalleihin voi kyllä vaikuttaa).
[/quote]
voit päivittää vanhentuneet tietosi vaikka täältä:
http://www.webmd.com/balance/features/how-male-female-brains-differ
[/quote]