Taas yksi paska loma mennyt. Mies pilasi taas..
Kaksi viikkoa istui lähinnä terassilla. Aamusta iltaan puhui jotain muka tärkeitä puheluja.
Luulee ettei ne tule töissä toimeen ilman sitä.
Oikeasti yhteinen aika oli kun käytiin syömässä. Ja pakollinen iltapano.
Jos onnistui kun oli jo niin kännissä. Nyt oli viimeinen matka. Ja muuten. Heitin sen puhelimen altaaseen. Mutta uuden kävi hakemassa.
Kommentit (19)
Miksi yleensä pakko saastuttaa lähtemällä lomalle johonkin? Kotona parempi.
IIIiikkk!!! Onnea teidän suhteelle :D
t. Sinkku
Ihan oma vikanne naiset kun hommatte niitä Beta miehiä. Vai ettekö saa Alfa miehiä? Taidatte hommata niitä Betoja vaan sen takia että voitte haukkua niitä.
Olet todella tärkeä miehellesi,näemmä?
Minäkin olen vanhettunut ja läskistynyt, ei mies enää huomioi minua niin kuin ennen. :(
Hmm, mikä on pakollinen iltapano?
Vierailija kirjoitti:
IIIiikkk!!! Onnea teidän suhteelle :D
t. Sinkku
Veit sanat suustani! :D
Täällä porataan ja valitetaan miten mies pettää, valehtelee, juo, lyö, sitä sun tätä ja kuitenkin roikutaan kiinni tällaisissa tyypeissä ja lähdetään alunpitäen niitten kelkkaan!
Mikä saa normaalin ajattelevan (?) ihmisen lähtemään minkäänlaiseen parisuhteeseen? Masokismia?
Minä kyllä olen se lapsi joka osaa varoa tulta. En ehdoin tahdoin tuollaiseen lähtisi!
Minä sinne lämpöön vongun. Mutta aina sovittu että vietetään myös kahdestaan aikaa. Ei ikinä pidä.
Tosin hän ei niin välitä matkoista eikä auringosta. Mutta voisin kyllä istua siellä varjossa terassilla jos puhuisi mullekkin. Ei sille pelkälle luurille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tukasta kiinni ja sängylle.
Ei muuta kuin miestä etsimään!
T. Juuri Espanjasta palannut sinkkumies jonka lomat meni viiden vuoden ajan vaimon kiukkuilua kuunnellessa
Miksi pakotat sen lähtemään ellei sitä kiinnosta. Vituttaisi itseenikin lähteä johonkin
Kanarialle väkisin. Varmaan ryyppäisin.
Ottakaa seuraavalla kerralla lomaa toisistanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieheni penis mun peppuun ja sitä rataa.
Ap
No en ollut minä.ap
Ja tarkoittaa sitä että sen on pakko illalla saada. PARVEKKEELLA.
Jaa tää oli sitten vissiin muistaakseni miesvihaprovo part. 2567.