Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko jonkun keski-ikäisen, joka oikeasti olisi selvästi ikäistään nuoremman näköinen?

Vierailija
15.03.2019 |

Jos sina itseäsi Ei lasketa lukuun. Tähän ei tarvitse tulla kertomaan, kuinka nuorelta juuri sinä näytät. Vaan kerro, jos tunnet joniun muun tällaisen henkilön. Mies vai nainen? Mikä hänestä tekee ikäistään nuoremman näköisen?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, montakin, miehiä ja naisia.

Ne on kaikki kasvissyöjiä, olleet teinistä/lapsesta asti. Kenelläkään niistä ei myöskään ole lapsia, se tuntuu vanhentavan yhtä paljon kuin lihansyönti.

Tässä esimerkki, kasvissyöjä lapsesta asti, nyt 65v-

https://cdn.cliqueinc.com/cache/posts/187298/christie-brinkley-reveals-…

Vierailija
2/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon, montako aloitusta aattelit vielä tehdä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen näitä työssäni aspana, missä aina näen myös asiakkaan syntymäajan. Siitä olen päätellyt ensinnäkin itse näyttäväni nuoremmalta kuin olen, mutta osa asiakkaista hakkaa minutkin siinä taatusti. Aika moni näyttää väsyneeltä ja siis keski-ikäiseltä.

Vierailija
4/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kaikki kasvissyöjiä, olleet teinistä/lapsesta asti. Kenelläkään niistä ei myöskään ole lapsia, se tuntuu vanhentavan yhtä paljon kuin lihansyönti.

Hänellä on lisäksi kolme lasta...

Vierailija
5/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni on 80 v, ja menee 65-vuotiaasta.

Tunnen myös moni keski-ikäisiä naisia. Yleensäkin ikää on tosi vaikea arvioida.

Vierailija
6/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on lisäksi kolme lasta...

Niin on, tarkoitin vain, että ne mitä tunnen irl on lapsettomia.

Tuo christie brinkley on aina syönyt juustoa ja ostereita, mutta muuten kasvissyöjä. Itse olen huomannut, että monen pescovegetaarit, eli kalaa syövät, mutta lihaa (kanaa, nautaa yms.) välttelevät pysyy usein nuoren näköisinä.

Vierailija
7/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä.

Luulin entistä työkaveria kolmekymppiseksi ja yllätyin todella kun hän kertoi 50-v-synttäreistään.

Tunnen myös yhden 70-vuotiaan joka näyttää korkeintaan viisikymppiseltä.

Tunnen myös ikäistään vanhemman näköisiä ihmisiä.

Vierailija
8/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vissiin näytän ikäistäni nuoremmalta, kun ei meinata uskoa eläkeläiseksi.

Tarkoitan tapauksia, kun olen ostamassa eläkeläislippua kulkuneuvoon tai tapahtumaan. Joskus on syynätty tarkkaan eläkeläiskorttiani, että onko se todella minun ja minä kuvassa. Ottaa päähän, kun luullaan huijariksi. Kerran olin lapsenlapsen kanssa liikenteessä, ja hänen kuullen vielä epäiltiin vilpittömyyttäni. Vedottiin siihen, että kun lapseni(!)kin oli niin nuori, en voi olla yli kuuskymppinen.

Uusi lääkärini myös sanoi, että vaikutan ikäistäni nuoremmalta. Hmm.

Vierailija
9/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan tapauksia, kun olen ostamassa eläkeläislippua kulkuneuvoon tai tapahtumaan. Joskus on syynätty tarkkaan eläkeläiskorttiani, että onko se todella minun ja minä kuvassa. Ottaa päähän, kun luullaan huijariksi. Kerran olin lapsenlapsen kanssa liikenteessä, ja hänen kuullen vielä epäiltiin vilpittömyyttäni. Vedottiin siihen, että kun lapseni(!)kin oli niin nuori, en voi olla yli kuuskymppinen.

Nonih, pitihän tämäkin itsekehu nähdä, vaikka aloituksessa nimenomaan kiellettiin. Hmph!

Vierailija
10/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni oli pitkään ikäistään nuoremman näköinen, 60-vuotiaana meni täysin 40 vuotiaasta, mutta oma vakava sairastuminen ja puolison kuolema verottivat. Ei vieläkään 80 vuotiaalta näytä, muttei kyllä 20 vuotta nuoremmaltakaan.

No, ne geenit ei vielä ole iskeneet minuun :D

Vierailija
11/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelma!

Mieti nyt kaksi kertaa mitä väliä aikuisella ihmisellä on sille onko kaks viitosen näkönen?

Keski-iän ulkonäkökilpailuko vai mikä ihme?

Vierailija
12/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni näyttää todella nuorelta vaikka täyttää kohta 50 vuotta. Hän on ollut kasvissyöjä 20-vuotiaasta lähtien.

Vierailija
13/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilman partaa noin kymmenen vuotta ikäistäni nuoremman näköinen.

Pakko pitää partaa, että uskottavuus töissä säilyy.

Vierailija
14/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään miehen ja luulin, että ovat saman ikäisiä aasialaisen 30-vuotiaan vaimonsa kanssa. Mies olikin jo 50v.

Vierailija
15/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonih, pitihän tämäkin itsekehu nähdä, vaikka aloituksessa nimenomaan kiellettiin. Hmph!

Kuka tässä on kehunut? :D kunhan todettiin.

Suomalaisten kateus ja katkeruus on kyllä ainutlaatuista

Vierailija
16/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilman partaa noin kymmenen vuotta ikäistäni nuoremman näköinen.

Pakko pitää partaa, että uskottavuus töissä säilyy.

Tää sama on kyllä useimmilla miehillä. Oispa naisillakin noin kätevä kikka nuorennusleikkaukseen.

Vierailija
17/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin sattumalta erään entisen työkaverini, jonka olin viimeksi nähnyt noin 25 vuotta sitten. Hän on aivan samannäköinen kuin silloin eikä näytä vanhentuneen yhtään, sileät posket ja tuikkivat silmät  ja äänikin on nuoren naisen. Hänen täytyy olla vähän yli 60, mutta menee täysin nelikymppisestä. En ymmärrä miten se on mahdollista, mutta niin on.

Vierailija
18/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen moniakin, mutten suomalaisia. Melkein kaikki aasialaiset naiskaverini näyttävät ihan ällistyttävän nuorilta, osa jopa ihan lapsilta (n.13-15 v), vaikka ikää on 35-45 vuotta. 

Vierailija
19/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä alkaa 35-vuotiaana.

Vierailija
20/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin itsekehu??? -se eläkeläine

Eikä ne muutkaan mua kehu.

Kerroin elämästäni. Tuossa ylempänä joku mies myös kertoi, että pitää partaa uskotavuuden takia. Eik hän kehunut itseään?? Hä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi