Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko jonkun keski-ikäisen, joka oikeasti olisi selvästi ikäistään nuoremman näköinen?

Vierailija
15.03.2019 |

Jos sina itseäsi Ei lasketa lukuun. Tähän ei tarvitse tulla kertomaan, kuinka nuorelta juuri sinä näytät. Vaan kerro, jos tunnet joniun muun tällaisen henkilön. Mies vai nainen? Mikä hänestä tekee ikäistään nuoremman näköisen?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen moniakin, mutten suomalaisia. Melkein kaikki aasialaiset naiskaverini näyttävät ihan ällistyttävän nuorilta, osa jopa ihan lapsilta (n.13-15 v), vaikka ikää on 35-45 vuotta. 

Keltaiseen ihoon ei tule ryppyjä, koska se on niin paksu.

Vierailija
22/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 46-vuotiaan miehen, jota veikkasin 32-vuotiaaksi. Ihan käsittämätön ulkonäkö. Täysin rypytön, ja ihonsa on kuulas ja kimmoisa. Ei ole poikamainen eikä ylipainoinen, vaan miehekkään miehen näköinen todella hoikka mies. Elää kylläkin äärimmäisen terveellisesti ja on aina elänytkin, eli ehkä se jotakin selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainuttakaan. Sen sijaan tunnen/tiedän montakin keski-ikäistä, jotka kuvittelee olevansa selvästi ikäistään nuoremman näköisiä.

Näissä on aika tasapuolisesti sekä naisia että miehiä, mutta jokainen näyttää ihan ikäiseltään ja jopa hieman kuluneemmalta vaikka oma kuvitelma on ihan muuta.

Vierailija
24/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vissiin näytän ikäistäni nuoremmalta, kun ei meinata uskoa eläkeläiseksi.

Tarkoitan tapauksia, kun olen ostamassa eläkeläislippua kulkuneuvoon tai tapahtumaan. Joskus on syynätty tarkkaan eläkeläiskorttiani, että onko se todella minun ja minä kuvassa. Ottaa päähän, kun luullaan huijariksi. Kerran olin lapsenlapsen kanssa liikenteessä, ja hänen kuullen vielä epäiltiin vilpittömyyttäni. Vedottiin siihen, että kun lapseni(!)kin oli niin nuori, en voi olla yli kuuskymppinen.

Uusi lääkärini myös sanoi, että vaikutan ikäistäni nuoremmalta. Hmm.

Erikoista.

Eläkkeellä on myös nuoria ihmisiä ja hekin ovat oikeutettuja eläkeläisalennukseen.

Vierailija
25/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolta kysyttiin ruokakaupassa paperit 41-vuotiaana kun oli kärryllinen ruokaa ja kolme siideriä. Samoin alkossa kun osti pullon punkkua.

Vierailija
26/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, molemmat vanhempani, ilmeisesti hyvät geenit.

Vierailija
27/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi julkkis joka mielestäni ei näytä siltä, että lähenee viittäkymppiä on Dita von Teese!

Vierailija
28/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä on luultu isän tyttäreksi, ovat saman ikäisiä. 

Vierailija
29/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään. Kuvissa olen nähnyt ikäistään nuoremman näköisiä, mutta eihän niistä välttämättä näe totuutta tai sitä, onko jotain toimenpiteitä tehty.

Vierailija
30/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskolta kysyttiin ruokakaupassa paperit 41-vuotiaana kun oli kärryllinen ruokaa ja kolme siideriä. Samoin alkossa kun osti pullon punkkua.

:D heilan papereita luultiin hänen äidiltä pummituiksi raflan ovella. Heilalla ikää jo enemmän kuin 25.

Vierailija
31/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni kuoli tapaturmaisesti n. 80-vuotiaana, eikä hänellä ollut vielä kasvoissa yhtään ryppyä.

Vierailija
32/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri on 55-vuotias, mutta näyttää n. 40-vuotiaalta. Reilusti ylipainoinen ja todella kauniit, rypyttömät, "roikkumattomat" kasvot. Johtuiskohan rasvan määrästä kasvoissa ja/tai geeneistä että on ikääntynyt todella viehättävästi?

Vierailija
33/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, montakin, miehiä ja naisia.

Ne on kaikki kasvissyöjiä, olleet teinistä/lapsesta asti. Kenelläkään niistä ei myöskään ole lapsia, se tuntuu vanhentavan yhtä paljon kuin lihansyönti.

Tässä esimerkki, kasvissyöjä lapsesta asti, nyt 65v-

https://cdn.cliqueinc.com/cache/posts/187298/christie-brinkley-reveals-…

Näyttää 65-vuotiaalta terveydestään huolehtivalta ja meikkaavalta kauniilta naiselta. Minusta tuo meikki on selvästi nuorentavin (ikääntymistä peittävin) tekijä. Uskon vahvasti, että olisi yhtä hyvin säilynyt tasapainoisesti sekasyövänäkin tai äitinä.

Vierailija
34/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini, näyttää korkeintaan 40-vuotiaalta ja tänä vuonna 55 tulee täyteen. Ehkä hoikkuus, vaatetus, pitkähköt hiukset, nuorekkaan näköiset kasvot tekevät sen.

Vierailija
35/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainuttakaan. Sen sijaan tunnen/tiedän montakin keski-ikäistä, jotka kuvittelee olevansa selvästi ikäistään nuoremman näköisiä.

Näissä on aika tasapuolisesti sekä naisia että miehiä, mutta jokainen näyttää ihan ikäiseltään ja jopa hieman kuluneemmalta vaikka oma kuvitelma on ihan muuta.

"Kuvittelee olevansa"? Sanovatko itse, vai teetkö sinä jotopäätelmän että henkilö kuvittelee itsensä ikäistään nuoremmaksi, tämä kuvitelma voi olla vain sinun omassa päässäsi.

Vierailija
36/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen näitä työssäni aspana, missä aina näen myös asiakkaan syntymäajan. Siitä olen päätellyt ensinnäkin itse näyttäväni nuoremmalta kuin olen, mutta osa asiakkaista hakkaa minutkin siinä taatusti. Aika moni näyttää väsyneeltä ja siis keski-ikäiseltä.

Kerran aspa meinas ruveta nauramaan kun sai selville etten oo alle 18v.

Vierailija
37/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen työkaveri näyttää kymmenisen vuotta nuoremmalta. Johtuu aika paljon kropasta, se on timmi. Pitkätukkainen, hyväihoinen ja -hampainen. Tyyli myöskin nuorekas.

Vierailija
38/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega-nainen. Luulin ilmanmuuta alle kolmikymppiseksi, onkin viisikymppinen.

Vierailija
39/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan. No, kerran työkaveri ilmestyi kesäloman jälkeen käsittämätön pallo edellä kulkien. Siis maha pullotti. Muuten hoikka. Mietin, että uskaltaisiko onnitella... en sitten uskaltanut, jos on jotain muuta pöhöä. Seuraavalla viikolla juhlittiin töissä 50-vuotispäivää. Menin aivan hiljaiseksi, olin pitänyt nelikymppisenä.

Yleisesti ottaen ihmiset on yleensä ikäisensä näköisiä, vaikka pitävät itseään nuorekkaina. Itsekin näytän 43-vuotiaana oikein kivalta, jos hymyilen. Hampaat on hyvät ja silmärypyt/silmäpussit näkyy, mutta olen kivannäköinen. Sitten joku nappaa kuvan, kun olen ajatuksissani vakavana.... auts, kyllä se naama on vaan valahtanut. Saman näkee työkavereissakin. Oma äitikin seisoo peilin edessä ja naureskelee todeten, kuinka nuorekas on 69-vuotiaaksi. En henno sanoa, että näyttää juuri 69-vuotiaalta, kun on itse vakuuttunut, että menisi vielä alle 60-vuotiaasta. Ei se hymyillessä niin näy, kun äitilläkin on ikäisekseen erinomaiset legot, mutta vakavana näkyy se kaikki roikkuminen kaulaa myöten, jos vielä pää on eteenpäin taittuneena eikä pää nostettuna ylös ääriasentoon, jolloin kaula vähän oikenee.

Vierailija
40/41 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pitkään ja ahkerasti tupakoinut ja ryypännyt mies. Luulin että on tupakan vuoksi vähän kulahtanut arviolta 45-47v mutta onkin erinomaisesti säilynyt 60-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi