Prisman paasto dokkari, saiko sinut innostumaan paastosta?
minut sai ainakin miettimään
Kommentit (8)
Joskus nuorempana paastosin, mutta viime kerrasta on jo yli 10 v aikaa.
Paasto on kuitenkin sen verran iso projekti, ja dokumentissakin kävi ilmi, että terveysvaikutukset olivat vain lyhytaikaisia, niin ajattelin kokeilla sitä 5/2-juttua, että kahtena päivänä viikossa syön vain yhden 500 kcal aterian ja muina päivinä normaalisti. Se kuulostaa sellaiselta, että sitä voisi harrastaa vaikka kerran vuodessa muutaman viikon kerrallaan.
Mitäs jos syö 1200 kaloria per päivä ja pitää yhden herkkupäivän?
Ei nyt paastoa ole, mutta eikö sillä luulisi tulevan samoja vaikutuksia ja laihtuvan?
Mulla on ainakin päivittäin nälkä...
oikeastaan teen tuota jo nyt kun oon 5 pv n. 600 kalorilla (syön 3 krt / pv) ja pe ja la on "vapaapäiviä"
oikeastaan teen tuota jo nyt kun oon 5 pv n. 600 kalorilla (syön 3 krt / pv) ja pe ja la on "vapaapäiviä"
Kyllä. Ehkäpä kokeilen sitä viikonloppuna. Arkea en uskalla riskeerata. En tosin muutenkaan syö kuin 2-3 kertaa päivässä ja ateriavälit ovat siis pitkiä. Paasto ei sikäli tunnu yhtään ikävältä ajatukselta.
KYLLÄ! Pitäs vaan suunnitella jotain hyviä 500 kcal aterioita. Vähän mietityttää, että jaksanko noin vähällä ruualla?
Vaihtoehtona on 8-tunnin dietti, jossa syödään 8 tunnin ajan ja muu aika ollaan paastolla. Vois olla vähän helpompi?
En innostunut paastosta, mutta en enää pelkää nälkää. Nälkä onkin hyväksi, edistää terveyttä ja tuo lisävuosia. Nytkin nälkä kurnii, mukavaa! Ja mukavaa että ainainen pelko proteiinin liian vähästä saannista on myös jäänyt. Hyvä dokkari.
no mulla tuli sellainen luonnostaan, kun on oksennustauti päällä.