Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos saisit tietää tällaista miehestäsi?

Vierailija
21.03.2013 |

Saisit tietää, että miehelläsi olisi ollut kymmenen vuotta sitten, kolmekymppisenä, suhteita useisiin alaikäisiin tyttöihin. Muutama tytöistä 16 v. ja nuorin 13 v. Nyt sinulla ja miehelläsi olisi lapsia.

a. haluaisitko tietää?

b. jos, niin mitä tekisit tiedon saatuasi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan kuin mun elämästä. Ollessamme naimisissa sain tietää asiasta poliisin kautta. Lapsia meillä oli jo. Kauheeta sinänsä että sitä luuli toisen tuntevansa 10 avioliittovuoden jälkeen, enkä mitään merkkejä ollut huomannut. Elettiin ihan onnellista liittoa.

Asian ilmitulon jälkeen tietysti ero, lasten yksinhuoltajuus. Eikä tarvitse tapaamisoikeuksiakaan miettiä kun mies on vankilassa.

Vierailija
2/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen, ihan jo yli parikymppisenkin pitäisi tajuta sen verran, että täytyy pysyä erossa alaikäisistä, vaikka olisikin todella kypsän oloisia ja näköisiä tapauksia. Haluaisin todellakin tietää tuollaisesta ja reagoisin kyllä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä haluaisi tietää. Mutta jos mä saisin joskus elämäni aikana tietää niin parempi ennemmin kun myöhemmin. Jos jos kukaan ei olisi vielä tehnyt siitä rikosilmoitusta niin mä tekisin.

Vierailija
4/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää ja eroaisin hänestä.

Vierailija
5/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a: en haluaisi tietää

b: hakkaisin miehen bmw:n paskaksi golfmailalla. asia olisi sillä loppuun käsitelty.

Vierailija
6/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kuten nro 13: haluaisin tietää, ja eroaisin hänestä. Mies olisi silloin täysin eri ihminen kuin olen aina luullut.

Vierailija
7/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää ja jättäisin hänet. En voisi tuollaisen tiedon saatuani luottaa häneen, varsinkaan lastemme kannalta. Eri asia, jos mies olisi ollut 18v ja tyttö 13, se ehkä on vielä jotenkin puolusteltavissa, jos mies on ollut kovin kypsymätön ja lapsellinen 18v ja tyttö varhaiskypsä. Mutta 30v ja 13v menee jo aivan överiksi.

Vierailija
8/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuko kuitenkin siitä, onko iskenyt baarista naisia, joista osa on myöhemmin paljastunut alaikäisiksi vai onko tarkoituksella oikein vaaninut alaikäisiä tyttöjä!

Vierailija
9/16 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se olisi poliisin tutkintapöytäkirja, niin ero tulisi välittömästi. Meillä on 8v ja 6v tytöt.

Vierailija
10/16 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää eikä vaikuttaisi mihinkään vaikka tietäisinkin. Tai no, ehkä siinä mielessä vaikuttaisi, että ehkä vähän epäilevämmin tarkkailisin miehen menoja, varmistaakseni ettei hänellä enää ole moisia taipumuksia. Mutta en lopettaisi suhdetta tai mitään. Itsekin seurustelin ihan aikuisten miesten kanssa jo 13-vuotiaana joten jotenkin en osaa nähdä niin valtavan pahana.

Vierailija
11/16 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tunnetaankohan me sama mies :( Tosin minun tutullani ei ole vielä lapsia, mutta muuten kaikki tiedot täsmäävät.

Kyllä, haluaisin ehdottomasti tietää! Ja jos jostain olisi mustaa valkoisella, niin ero tulisi välittömästi. Omien lasteni läheisyyteen en tuollaista ihmistä haluaisi missään tapauksessa.

Vierailija
12/16 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ehdottomasti ja pitäisin huolen ettei tapaa lapsia valvomatta. Nuo pedot pyrkii hankkimaan perheen jotta on sitten lapsia helposti saatavilla.

Vierailija
13/16 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulisi heti.

Vierailija
14/16 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako lasten kanssa seurustellut mies automaattisesti myös omia lapsiaan? Olen ajatellut insestin ja pedofilian olevan eri asioita..

Vierailija
15/16 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että hän on pervo ja säälittävä. Eihän tuollainen tietenkään olisi niin kauaa salassa pysynyt, että olisi ehditty naimisiin ja lapsiakin saamaan.

Vierailija
16/16 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta ei välttämättä. Haluaisitko ottaa riskin omien lastesi kohdalla?

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:52"]

Haluaako lasten kanssa seurustellut mies automaattisesti myös omia lapsiaan? Olen ajatellut insestin ja pedofilian olevan eri asioita..

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän