Miten sossu kehtas puhuu mulle näin? Mihin voin valittaa? Auttakaa mammat.
Sossu: "nyt lopetat ton kitinän ja menet töihin!" miten se voi sanoa tuollai? ei mitään arvostusta mitä oon elämäs tehny...mul on kolme lasta ja tarvii niitki hoitaa..! tuli paha mieli. Tekis mieli sanoo tosta mut kelle? anteeks ku avaudun :(
Kommentit (51)
Ap tässä. Mahista mennä töihin, no kyllä tavallaan mutta mulla on lapset jotke on mulle mun työ!!! En jaksa mennä töihin ja päälle hoitaa mun perhettä. Mutta tässä ei oo kyse siitä, vaan miksi sossu sano noin? mikä oikeus hänellä on mua arvostella? Ja 5, voi ei jos noin on...ei oo helppoa meillä :/
Me sanoon peilille. Yhä uudelleen ja uudelleen, kunnes uskot.
Siis tämän: "nyt lopetat ton kitinän ja menet töihin!"
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:43"]
Me sanoon peilille. Yhä uudelleen ja uudelleen, kunnes uskot.
Siis tämän: "nyt lopetat ton kitinän ja menet töihin!"
[/quote]
Ai et susta se oli ihan ookoo sanottu??? AP
No olet ap siinä mielessä luuseri, että odotat että muut maksaa sinun elämisen oleskeluyhteiskunnassa. Yleensä ihmiset käy töissä ja hoitaa ne 3 lastakin. Voisin sanoa "nyt lopetat ton kitinän ja menet töihin!" mutta en sano. Sanon Niinistön sanoin syrjäytyneille. leipokaa enemmän pullaa.
Ihminen voi arvostella sua, kannustaa, se on kannustava työote kun ei anneta kaikkea valmiiksi vaan kannustetaan edes yrittämään.
Sä aloitkin heti yrittää. Kuinka tehdä valitus siitä.
Ap tässä. Mahista mennä töihin, no kyllä tavallaan mutta mulla on lapset jotke on mulle mun työ!!! En jaksa mennä töihin ja päälle hoitaa mun perhettä. Mutta tässä ei oo kyse siitä, vaan miksi sossu sano noin? mikä oikeus hänellä on mua arvostella? Ja 5, voi ei jos noin on...ei oo helppoa meillä :/
[/quote]
*nauraa kippurassa* Ihan oikein se sossu sano, ruikuttaja!
[/quote]
Voit ihan rauhassa olla kotona ja tehdä työtä lastesi parissa, kunhan ne lapset maksavat sinulle palkkaa siitä, että hoidat heitä. Tai vaihtoehtoisesti sinun miehesi. Älä ruikuta sossulta tukea, sillä yhteiskunnan tehtävä ei ole maksaa sinulle siitä, että lorvit kotona, vaikka voisit tehdä oikeasti jotain työtä. Sossutuet on tarkoitettu pääasiallisesti niille, jotka ovat kykenemättömiä elättämään itsensä ja perheensä. Vaikka kielelliset kykysi näyttävät olevan varsin vajavaiset, et silti vaikuta ihan niin kykenemättömältä, ettet pystyisi oikeaan ansiotyöhön.
Sossu oli ihan oikeassa, lopeta ap se ruikutus ja mene töihin. Ja jos et mene niin lopeta ainakin verorahoilla loisiminen. Elämässä pitää vaan jaksaa ja 3 lasta ei voi olla mikään tekosyy.
Oletko yh? Minkä ikäiset lapset sinulla on?
Pyydä kommentit kirjallisina. Sitten voit menestyksellä valittaa.
en ole yh, mies tekee kyl töitä, tiedoksenne!!! lapset on 10-15 vuotiaita. paljon siis edessä vielä. Musta on vaan epäreilua että nuori tyttö rupes tollai pomottaa ja määrää mua, ei se tajua elämää, millasta on monen lapsen kaa olla. katotaa vaan jos se ite saa lapsia et muuttuuks ääni kellossa! AP.
Joo ei heru kyllä yhtään sympatiaa. Etkö sinä ap ymmärrä että me työssä käyvät ihmiset, äitejä monet meistäkin, maksamme sinun elämääsi. Minkä hemmetin takia meillä on siihen joku velvollisuus? Jos maksaisit itse tai joku läheisesi kotona olemisesi, ei meillä muilla olisi mitään ongelmaa. Tosin silloin sinun ei tarvitsisi sossun kanssa jutellakaan.
Jotain on mennyt jossain vaiheessa pahasti pieleen, kun ihmiset oikeasti valittavat siitä että joku kehtaa huomauttaa heille että he eivät voi elättää itseään kaikilla muilla ikuisesti...
Mitäs mä sitten teen? Mulla on 7 lasta ;)
No ap-pieni. Ylivoimaisesti suurin osa suomalaisista äideistä käy töissä. Miksi tämän sosiaalityöntekijän kohdalla olisi "toinen ääni kellossa"? Ja miksi juuri sinun (todella isot) lapset muka vaativat jotain erityishuomiota? Eivätkö he ole koulussa päivät? Etkö muka ehdi siinä välissä töihin?
joskus on pakko sanoa suoraan,ihan niinkuin lihavallekkin,että saa tämä heräteltyä--niin se vaan on
Täältä ei näköjään kannata neuvoa kysyy. ootte samanlaisia ku se sossu. itteenne täynnä!!!
3 lasta on hyvä syy jäädä pois työelämästä. Yhteiskunnan tulee tukea lasten saantia sillä lapsissa on tulevaisuus. Kotiäitinä voit antaa lapsille paljon enemmän juuri tuossa 10-15 v iässä, juuri silloin ratkeaa syrjäytyvätkö he yhteiskunnasta vai ei. Esimerkilläsi voit näyttää, että äiti välittää. Taas täällä läyhätään syyttä suotta, ihminen on nähtävä kirjoituksen takaa. Kaikilla ei ole helppoa ja tuotu kaikki kultalautasella. 3 lasta on minusta kyllä semmoinen jonka vuoksi ap kannattaa taistella, työelämän oravanpyörä ei todellakaan oo kaikki!
Ihan oikeassahan sos.tt oli. Sinulla on velvollisuus elättää perheesi, ei meillä muilla.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:12"]
3 lasta on hyvä syy jäädä pois työelämästä. Yhteiskunnan tulee tukea lasten saantia sillä lapsissa on tulevaisuus. Kotiäitinä voit antaa lapsille paljon enemmän juuri tuossa 10-15 v iässä, juuri silloin ratkeaa syrjäytyvätkö he yhteiskunnasta vai ei. Esimerkilläsi voit näyttää, että äiti välittää. Taas täällä läyhätään syyttä suotta, ihminen on nähtävä kirjoituksen takaa. Kaikilla ei ole helppoa ja tuotu kaikki kultalautasella. 3 lasta on minusta kyllä semmoinen jonka vuoksi ap kannattaa taistella, työelämän oravanpyörä ei todellakaan oo kaikki!
[/quote]
Kai tämä oli vitsi, olihan?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:35"]
Jos haluat reklamoida, niin katsot kuka on sosiaalijohtajana ko. paikassa.
[/quote]
Ei auta. Ne kuule valehtelee siellä toinen toisensa puolesta ja kaunistelee toistensa puheita minkä ehtii. Mulle yksi sossu sanoi asian, joka ei edes ole lain mukainen, mutta hän sellaista nyt keksi vaatia ja tästä on nyt valitettu ko. sossun esimiehelle ja koko lafkan pomolle, mutta virhettä ei muka ole tapahtunut.
Sossu on niin sisäänpäin lämpiävä yhteisö ja hyvä-veli-järjestelmä toimii. Asiakkailla ei ole MITÄÄN oikeuksia.