Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesetkö höyrypesurilla seinät, ovet ja lattiat?

Vierailija
21.03.2013 |

tahtoo vastauksia onko kyseinen laite hyvä hankinta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä.....:D??

No eihän nyt seiniä pestä, ovet ja lattiat pyyhitään ja ilman pesuria.

Vierailija
2/9 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaappien ovet, laattojen saumat, pienet ja ahtaat kolot, sitkeä, pinttynyt lika, noet takan pinnalta....tapettien irrotus.

Toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tvins h2o -moppi ja olen käyttänyt sitä vissin 3 kertaa. En tykkää. Ei minusta puhdista sen paremmin tai helpommin kuin moppi lattiaa tai pesusieni sohvaa.

Vierailija
4/9 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sellaisia tarvitse jos siivoaa normaalisti. Muutettiin tosi likaiseen asuntoon ja sillä sai muovilattiasta lian pois, kun juuriharjalla ei saanut pahimpia. Oli vaan todella työlästä, kun piti yhdessä kohdassa pitää todella pitkään. Sen wc-tilan pesuun menikin höyrypesurilla pari viikkoa (pelkät lattiat). Eli toimii jos jaksaa.

Vierailija
5/9 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen sillä kylppäriä, hanoja ja kissan ruokapaikkaa. Sehän kastelee joka paikan. Hyvin varovainen sen kanssa saa olla ettei tule kosteusvahinkoja. Ei tosiaan sovi esim. laminaatin tai parketin puhdistamiseen.

Vierailija
6/9 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 18:00"]

Pesen sillä kylppäriä, hanoja ja kissan ruokapaikkaa. Sehän kastelee joka paikan. Hyvin varovainen sen kanssa saa olla ettei tule kosteusvahinkoja. Ei tosiaan sovi esim. laminaatin tai parketin puhdistamiseen.

[/quote]

pilaa myös vahatun lattian vahapinnan

-kokemuksen syvä rintaääni-

Vierailija
7/9 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrymoppi ja höyrypesuti on kaksi eri laitetta. Lika pitää pyyhkiä pois, jos höyrypesuri ei ole imevä. Imevä maksaa 600 euroa. Joku halpa moppi nyt onkin paskaa.

Vierailija
8/9 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kallis imevä höyrypesuja ja pakko myöntää, että oletettua vähäisemmäksi on käyttö jäänyt. Pesee kyllä hyvin ja imutoiminto on tosi hyvä, mutta on aika järjeä laite ottaa esille, kestää aika kauan lämmetä ja osat pitää putsata lopuksi. Eli vaatii aikaa siivoukseen ja sitä minulla on ollut viime aikoina ihan liian vähän...

Vierailija
9/9 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä läävissä te oikein asutte, jos höyrypesuria pitää käyttää siivoamisessa, huhhuh...