Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen sanoo olevansa valtionhallinnon virkamies. Ei kysyttäessä kerro työpaikkaansa.

Vierailija
15.03.2019 |

Keksittekö, missä voisi olla töissä?
Eli nainen sanoo olevansa valtionhallinnon virkamies. Kun asiaa kysyin kysyi takaisin, että miksi haluan tietää? Vastasin, että ei mitään erityistä syytä, kunhan kysyin. Vastasi takaisin, että on siis valtionhallinnon virkamies, mutta ei halua tarkempaan sanoa.

Ketkä valtionhallinnon virkamiehet eivät mielelään puhu työpaikasta? onko tällaisia paljonkin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanginvartija? 😂

Vierailija
2/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virastoja on paljon ja siellä hyvinkin vastuullisia virkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voi olla ihan tavallisessakin työssä, ei vaan halua tarkemmin kertoa juuri sinulle.

Vierailija
4/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtionhallinnon virkamies voi tarkoittaa jotain ministeriötä ja sen työntekijää tai eduskunnassa työskenteleviä (sihteerejä yms. ) valiokuntien ja täysistuntojen vakiotyöntekijöitä jne. Mutta en usko, että vanginvartijaa, kun en miellä vankiloita valionhallinnon työpaikoiksi.

Vierailija
5/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin siksi ei halua asiasta puhua, että ko taho herättää voimakkaita tunteita. Aina ei vain jaksa alkaa kinastelemaan muiden kanssa samoista asioista uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
6/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan voi olla ihan tavallisessakin työssä, ei vaan halua tarkemmin kertoa juuri sinulle.

Tämä. Mulla on "tavallinen" työ, mutta en minäkään sitä kaikille kuuluta.

Vierailija
7/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen valtiolla enkä mielelläni kerro enempää, koska sitten joutuu vastailemaan kaikkiin kysymyksiin joihin ehkä tietäisin tai ehkä en vastauksen, lisäksi kaikilla on aihealueesta aina hirveän vahvat mielipiteet enkä jaksa alkaa jankkaamaan. Ykeensä sanon vaan, että olen julkisella sektorilla töissä, jos joku kysyy ammattia.

Vierailija
8/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 4 mainitsi ministeriöt ja eduskunnan, mutta onhan näitä muitakin, eri alueilla, ihan "tavallisia" valtionhallinnon työpaikkoja. Verotoimistot, työvoimatoimistot, aluehallintovirastot, eli AVI:t, poliisilaitokset, oikeusaputoimistot... ELY-keskukset...

Vierailija
9/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supo!

Vierailija
10/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä oletkin utelias epeli.

Vierailija
11/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on työkkärin täti :) tietenkin. Itekään en ko ammattia mainosta.

Vierailija
12/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotarkastaja. Sitä minä ainakaan mielelläni uusille tutuille kerro, paitsi silloin, kun haluan päästä äkkiä eroon. :D

Vierailija
13/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan villisti että on verotoimistossa. Itse olin siellä vuosia sitten tuoreena tradenomina äippäloman sijaisena ja en todellakaan kertonut kenellekkään vieraalle missa olen töissä. Sukulaisten mielestä minun olisi pitänyt tietää kaikesta kaiken vaikka olin etupäässä toimistotehtävien parissa. 

Vierailija
14/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-keskus tai verottaja. Ei halua taas kuulla samaa jankkaamista.

Vierailija
15/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäjä

Vierailija
16/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdotuksia tullut! Kyseessä on eduskuntavaaliehdokas, siksi herätti kiinnostusta, kun ei halunnut kertoa vaalitilaisuudessa.... Koulutukseltaan on kuitenkin Yo-merkonomi sihteeriopinnoista ja tradenomiopinnot taloushallinto- ja laskentatoimi.

ap

Vierailija
17/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, olenhan minä utelias epeli, sitä ei käy kiitstäminen. Mutta toki kuvittelisin äänestäjänä myös, että tällaiseen kysymykseen ehdokas vastaisi. Mutta ei toki mikään pakko ole.

Sinisten ehdokas on.

ap

Vierailija
18/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston vahtimestari.

Vierailija
19/32 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juu, olenhan minä utelias epeli, sitä ei käy kiitstäminen. Mutta toki kuvittelisin äänestäjänä myös, että tällaiseen kysymykseen ehdokas vastaisi. Mutta ei toki mikään pakko ole.

Sinisten ehdokas on.

ap

Ja sinitakkinen. Onko sinisilmäinen. Nimeltään Maija Karhu😉? Selvä tapaus!

Vierailija
20/32 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme