Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin jotain erittäin outoa

Vierailija
15.03.2019 |

Jotkut ihmiset puhuivat että: hän on "oletettavasti tyttö", tai että: hän on "oletettavasti poika."
Tää maailma sekoo!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaiset psykoosit tulilla perjantain kunniaksi.

Vierailija
2/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on valitettavasti totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on valitettavasti totta!

Suosittelen hakemaan pikaisesti apua.

Vierailija
4/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kuullu. Tälleen ne niin sanotusti "sivistyneet" puhuu. Karmeeta kuulla, kyllä.

Vierailija
5/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos kun nykyään odotetaan et se lapsi itse päättää kumpi se haluaa olla, ja jos se haluaa "sukupuolenkorjausleikkaukseen" alaikäisenä ja vanhemmat vastustaa niin "lastensuojelu" puuttuu asiaan ja huostaanottaa lapsen että sen toive toteutuu.

Vierailija
6/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä päivää, valitettavasti.

Vierailija
7/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin kyllä muutaman kerran jos vielä olisi päiväkoti-ikäinen lapsi että veisinkö häntä sinne. Siellä kun ei nykyään ole tyttöjä ja poikia, on henkilöitä ja kavereita. Vanhempiakaan ei saa sanoa isiksi ja äidiksi vaan vanhemmiksi.

Vierailija
8/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, ettei tämä pelleily ikinä muutu vallitsevaksi tavaksi.

Vierailija
9/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on sekaisin. Yritetään muuttaa ikiaikainen totuus aivan muuksi. Minusta kun nyt tuntuu siltä. Ja sen mukaan mennään.

Ollaan niin hukassa ja erehdytty totuudesta.

Vierailija
10/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se elämä on. Itseäni on kutsuttu elämäni aikana niin pojaksi kuin tytöksikin. Nykyään on kutsuttu vain naiseksi.

Vierailija
11/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kirveellä veistetty naama ja tuimat mulkosilmät. On myös suuret rinnat. Esim uimahallin kassa näki luukustaan vain leukani, ja antoi ensin avaimen miesten puolelle.

Rintojen tuijottajia riittää, mutta se että mulkoilen todella pahasti, karkoittaa osan. Vihaan juoksua ja punnertamista (rintojen takia), mutta tarvittaessa lyön lujaa. Että on vain hyvä, jos tytöllä on miehisiä ominaisuuksia.

Vierailija
12/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä puhun lapsistani lapsina, kunnes itse ilmaisevat kokevansa kuuluvansa jompaankumpaan sukupuoleen. Jos joku tätä ennen lapsen sukupuolta kysyy, niin sanon heidän olevan oletettavasti X, jossa X on ulkoisten sukupuolielinten kertoma vaihtoehto.

Sitten kun itse ilmaisevat olevansa tyttöjä tai poikia, niin puhun heistä sen mukaan silloin kun sille on tarve. Todella harvoin muuten on.

En jaksa lakata hämmästelemästä miksi joidenkin mielestä on niin korvaamattoman ja ehdottoman tärkeää kasvattaa lapset alusta asti joko tytöiksi tai pojiksi ja miten hirveän vahingollista on jos näin ei tee koska he luonnostaan ovat jompaakumpaa. Eli on pakko alusta asti työntää muottiin, johon kaikki luonnostaan syntyvät? Ettei kukaan vahingossakaan voi olla erillainen kuin kaikki valmiiksi kuitenkin ovat?

Vierailija
13/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joillakin pienet murheet ja huolet jos tuosta sekoaa!

Ympyrät täytyy olla todella pienet, jos maailmantapahtumista tuo on se joka mullistaa olemassaolomme. 

Missä tynnyrissä kyyhötät ap? Taidat olla "onnellinen"?

Vierailija
14/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on sekaisin. Yritetään muuttaa ikiaikainen totuus aivan muuksi. Minusta kun nyt tuntuu siltä. Ja sen mukaan mennään.

Ollaan niin hukassa ja erehdytty totuudesta.

Näin se menee, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän