Tajuatteko koulutaksin käyttäjät paljonko se kyyditys MAKSAA? PERUKAA ne jos sinä päivänä ei tarvitse kyytiä!
Raivostuttaa, se homma on kaupungille TODELLA kallista! Taas jätetty perumatta ja kolmatta päivää auto ajelee turhaan täällä. Ei me voida teidän ajatuksia lukea jos lapsi haetaankin itse. PERUKAA SE KULJETUS JOS ETTE TARVITSE!
Urgh.
Kommentit (27)
Olettehan peruneet tarpeettomat kyydit tälle viikolle?
Kunta sen maksaa vaikka auto olisi tyhjä.
Ei ongelmaa, nostetaan vaan veroja niin voidaan ajeluttaa takseja hupiajoilla vaikka ympäri vuorokauden. Työllisyyskin paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä peruu, ilmaiseksi sen saa, tarvitaan tai ei.
Typerys, luuletko että se auto liikkuu pyhällä hengellä? Turhia ajoja? Nyt oikeesti
Niin tietenkin, eihän se minulle mitään maksa. Työllistävä vaikutus kuitenkin, kun taksikuski saa keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
perun melko säntillisesti mutta joskus vaan kiireessä unohtuu TAI en jaksa kaivaa esiin listaa kuskeista tyyliin:
ma 8.00 taksi GFR 14.00 HYT parillinen ma puh. xxxxxx parittomana uuuuuu
ti 8.00 taksi OPW 15.00 MNB tammikuussa puh ffffff helmikuussa qqqqq
ke taksi sama kuin ma paitsi kuukauden eka ke WAS puh yyyyyyy
to 9.00 taksi ADF klo 15.30 WER puh kerrotaan kunhan tiedetään
pe taksi 7.40 KHJ klo 13.00 OUF puh nyt ooooo mutta ensi viikosta alkaen pppp
Ei kukaan vanhempi jaksa vekslata näitä edestakaisin puhelimeensa saatikka kaivella wilmasta. Heti kun keksitte yksinkertaisemman tyyliin niin peruuntumiset onnistuu minultakin täydellisesti.
Miten olis, jos vaikka itse kuljettaisit lapsen kouluun? Ei tarvittaisi taksikyytiä eikä hankalia peruutuksia.
Onhan tuo hirveää vekslaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelmaa, nostetaan vaan veroja niin voidaan ajeluttaa takseja hupiajoilla vaikka ympäri vuorokauden. Työllisyyskin paranee.
Näin Suomi nousuun. Pakko pitää kahta asuntoakin, vaikka ei tarvita. Saadaan tuet täysimääräisinä. Ja tietenkin taksikuljetukset siihen päälle.
Mun lapsi aloitti koulun lähikoulussa, ei ollut kuljetusoppilas. Kunnes piti säästää ja kunta lakkautti koulun, nyt kuljetetaan taksilla 15km päähän, sehän ei toki kunnanisien mielestä maksa mitään. Minä perun taksit.