Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuatteko koulutaksin käyttäjät paljonko se kyyditys MAKSAA? PERUKAA ne jos sinä päivänä ei tarvitse kyytiä!

Kiukustunut avustaja
15.03.2019 |

Raivostuttaa, se homma on kaupungille TODELLA kallista! Taas jätetty perumatta ja kolmatta päivää auto ajelee turhaan täällä. Ei me voida teidän ajatuksia lukea jos lapsi haetaankin itse. PERUKAA SE KULJETUS JOS ETTE TARVITSE!
Urgh.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne tajua. Kuljetusoppilaat huoltajineen mm. valittavat, jos joskus kuljetusta joutuu odottamaan hetken koululla jne. Pitäisi olla oma kuljetus, joka lähtee tasan tarkkaan juuri sillä sekunnilla, kun itse haluaa. Aiheesta jopa valitetaan koulujen tyytyväisyyskyselyihin, vaikka asia ei edes ole millään tavalla koulun päätettävissä.

En ymmärrä sitä, että itse muutetaan tieten tahtoen jonnekin peräkylälle nauttimaan alhaisista asumiskustannuksista. Sitten valitetaan sitä, kun lapsilla on pitkä koulumatka ja että tiistaisin kasiluokkalainen joutuu odottamaan kolme varttia koululla taksia.

Kuten ap kirjoitti, kuljetukset ovat yhteiskunnalta todella kallis panostus lapsen koulunkäyntiin. Kuinkahan paljon maksaa keskimäärin yhden mukulan kyytiminen yhdeksän vuoden ajan viitenä päivänä viikossa aamuin iltapäivin? Luulisi, että siitä oltaisiin kiitollisia, mutta ei. Palvelua kritisoidaan tai pidetään itsestäänselvyytenä. 

Mun lapsi aloitti koulun lähikoulussa, ei ollut kuljetusoppilas. Kunnes piti säästää ja kunta lakkautti koulun, nyt kuljetetaan taksilla 15km päähän, sehän ei toki kunnanisien mielestä maksa mitään. Minä perun taksit.

Vierailija
22/27 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan peruneet tarpeettomat kyydit tälle viikolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunta sen maksaa vaikka auto olisi tyhjä.

Vierailija
24/27 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa, nostetaan vaan veroja niin voidaan ajeluttaa takseja hupiajoilla vaikka ympäri vuorokauden. Työllisyyskin paranee.

Vierailija
25/27 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä peruu, ilmaiseksi sen saa, tarvitaan tai ei.

Typerys, luuletko että se auto liikkuu pyhällä hengellä? Turhia ajoja? Nyt oikeesti

Niin tietenkin, eihän se minulle mitään maksa. Työllistävä vaikutus kuitenkin, kun taksikuski saa keikkaa.

Vierailija
26/27 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perun melko säntillisesti mutta joskus vaan kiireessä unohtuu TAI en jaksa kaivaa esiin listaa kuskeista tyyliin:

ma 8.00 taksi GFR  14.00 HYT parillinen ma puh. xxxxxx parittomana uuuuuu

ti 8.00 taksi OPW 15.00 MNB tammikuussa puh ffffff helmikuussa qqqqq

ke taksi sama kuin ma paitsi kuukauden eka ke WAS puh yyyyyyy

to 9.00 taksi ADF klo 15.30 WER puh kerrotaan kunhan tiedetään

pe taksi 7.40 KHJ klo 13.00 OUF puh nyt ooooo mutta ensi viikosta alkaen pppp

Ei kukaan vanhempi jaksa vekslata näitä edestakaisin puhelimeensa saatikka kaivella wilmasta. Heti kun keksitte yksinkertaisemman tyyliin niin peruuntumiset onnistuu minultakin täydellisesti.

Miten olis, jos vaikka itse kuljettaisit lapsen kouluun? Ei tarvittaisi taksikyytiä eikä hankalia peruutuksia.

Onhan tuo hirveää vekslaamista.

Vierailija
27/27 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmaa, nostetaan vaan veroja niin voidaan ajeluttaa takseja hupiajoilla vaikka ympäri vuorokauden. Työllisyyskin paranee.

Näin Suomi nousuun. Pakko pitää kahta asuntoakin, vaikka ei tarvita. Saadaan tuet täysimääräisinä. Ja tietenkin taksikuljetukset siihen päälle.