Mielipiteenne tästä mekosta
Mitä tuumitte, sopisiko tällainen mekko 35-vuotiaalle mammalle? Olen hoikka mutta lyhyt. Onko tuo mielestänne mummomainen? Ajattelin siis ommella suurikukkaisesta kankaasta kuvan kaltaisen mekon ensi kesäksi. Lisäksi tekisin samasta kankaasta vyötärönauhan.
Kommentit (77)
Mun 90 v anopilla on alkuperäiset 70-luvun keittiön verhot tuota kuosia sekä hillitymmästä kankaasta saman mallinen väljä takkimekko. Hän käyttää sitä nimenomaan helteellä.
Sinänsä ihmetyttää tuossa alkuperäisessä designmekossa se, että mimmone 100% puuvilla ei kestä vesipesua?
Minusta tuo on hieno. Pukisin valkoiset tennarit ja kenties jopa lierihatun kuumana päivänä. Pitkät hiukset vapaana ja kiharana.
Käytän surutta lyhyenä ihmisenä midi-mittaa enkä välitä jaskan vertaa tekeekö se minusta lyhyemmän näköisen. Minähän OLEN lyhyt. Ja mikä voisi olla ihanampaa kuin 70-luvun mummolan verhot? :)
En ole koskaan nähnyt mitään noin rumaa ja järkyttävän ylihintaista.
Tosta tekstiilistä voisi tehdä korkeintaan pannulappuja tai barbinvaatteita...
Mummo mutta ei mummo kirjoitti:
Minä olen yli 70 enkä ikinä voisi kuvitella ylleni tuota hirvitystä. Nyt on ylläni mustat farkut, musta neule ja sen päällä v-aukkoinen leopardikuvioinen ohut neule. Kun lähden ulos, jalkaan valkoiset tennarit.
Oletko lihava vai arka, kun käytät mustaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yli 70 enkä ikinä voisi kuvitella ylleni tuota hirvitystä. Nyt on ylläni mustat farkut, musta neule ja sen päällä v-aukkoinen leopardikuvioinen ohut neule. Kun lähden ulos, jalkaan valkoiset tennarit.
Vai puumapappi?
kovin arkisen ja mitäänsanomattoman näköinen kangas, valitse mekkoosi jotain pirteämpää
Merkillä on muutakin tuotetta öh, yhtä istuvana...
Jos tykkää ap mekosta, kautta voi jatkaa syksyllä samassa mekossa syksyn sävyissä ;)
https://www.mytheresa.com/euro_en/designers/dodo-bar-or/clothing.html
Vierailija kirjoitti:
kovin arkisen ja mitäänsanomattoman näköinen kangas, valitse mekkoosi jotain pirteämpää
Ehkä tuo mekko päällä hukkuu massaan.
Huomaamaton leninki.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää ap mekosta, kautta voi jatkaa syksyllä samassa mekossa syksyn sävyissä ;)
Apua! Kauheita! Siis onko ihmisiä jotka pukee tuollaista päälleen?
Ei kyllä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuin joku 70-luvun navettatakki.😂Ehkä se on sitten sitä uusinta hottia...
Punariekku-navetta lehmien iloksi.
Ja sitten me telttailtiin siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kolttu päällä on jo seksuaalista häirintää miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Kannattaa vilkaista, tuo eka mekko alkaa jo näyttää ihan ok noihin verrattuna.😁
Ja jotkut yli. 500e hintaisia.
Mitä totuudenjälkeistä me oikein eletään?!
😖
Vierailija kirjoitti:
Oletko laiha ja rohkea, vai vauvapalstan älykäs ritariässä.
Aivan järkyttävä.
T: 35 v 162 cm 51 kg.
Tuo mekko on ihan kuin 60-luvulta, jolloin olin lapsi.Perheenäidit piti tuota tyyliä kotimekkoina ja huutelivat kerrostalon ikkunasta meitä lapsia kotiin syömään jauhelihakastiketta ja perunoita .Siihen se sopiikin mainiosti, mutta ihmisten ilmoille en tuossa lähtisi.Kivat lapsuusajan muistot tuli kyllä mekosta mieleen...
Noita mittasuhteita ei pysty pilaamaan millään. Jopa pitkä hoikka malli näyttää variksenpelättimeltä tuo päällä.
Ennen ompeluprojektin aloittamista kannattaa käydä sovittamassa vaateliikkeissä tuon tyylisiä ja mallisia mekkoja. Ainakin itselleni se on aina ollut varsin valaisevaa siinä suhteessa millaiset kuosit ja leikkaukset sopii itselle.