Mitä teette pysyäksenne nuorekkaana?/ Nuorekkuutenne salaisuus
Tuli tuosta rupsahtamis- ketjusta mieleeni, että olisi kiva kuulla millaisia uskomuksia tai toimenpiteitä teillä on nuorekkuuden säilyttämiseksi tai ehkäistäksenne ennen aikaista vanhenemista?
Kommentit (48)
Foxo3 mutaatio.
Ikääntyminen on ihan ohjelmoitua geeneissä. Ei auta kuntoilu eikä ruokavalio jos on paskageenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on add ja asperger ja kuuluu tän taudinkuvaan, että olen näyttänyt aina huomattavasti ikäistäni nuoremmalta.
Joten jotain aivoissani tai geeneissäni toimii erilailla kuin ns. normaalin naisen kehossa. Lääkärinlausunnoissakin aina lukee: "näyttää ikäistään nuoremmalta".Laiha lohtu olla nuoremman näköinen jos kuitenkin näyttää va jakilta.
En ole tuon viestin kirjoittaja, mutta aika ilkeää vastata tuntemattomalle noin. Pistäpä oma kuvasi tänne herra/neiti täydellisyys!
Veitsetön kasvojenkohotus, paras sijoitukseni ikinä ja maksoi vain 800 euroa espoolaisella esteettisellä klinikalla.
t. 46v joka näyttää nyt hoidon jälkeen 35v
Vierailija kirjoitti:
Veitsetön kasvojenkohotus, paras sijoitukseni ikinä ja maksoi vain 800 euroa espoolaisella esteettisellä klinikalla.
Joo, niin varmaan.
Oma vastaukseni: en mitään, koska ulkonäkö johtuu geeneistä. Toki elän suht terveellisesti ja huolehdin ulkoisesta olemuksesta, mutta loppujen lopuksi mikään ei nuorenna. Olen mieleltäni kyllä utelias, positiivinen ja kiinnostunut kaikenlaisista asioista, joten naama voi rupsahtaa mutta sisäisesti olen aina nuori :-)
Geenit
Vaihdevuosien hormonikorvaushoito
Auringon välttäminen
Ei tupakointia ja alkoholia hyvin niukasti
Nukun hyvin, syön terveellisesti, en polta, en dokaa, liikun paljon, masturboin päivittäin.
M.43
Syöttekö te hyvin säilyneet koskaan karkkipussia? Tässä on kai alkanut kollageeni romahdella, kun on C-vitamiini huolehtimatta ja sokeri maistuu.
Ylipaino vanhentaa, näyttää jo suht nuorena täti-ihmiseltä.
Työskentelen lasten kanssa ja kotonakin ympärillä nuorisoa. En jaksa kovin kauaa keskustella omanikäisten "mummukoiden" kanssa. Onko tämä salaisuuteni, kun ole hyvin nuorekas ja iloinen, tiedä häntä?
En ota asioita turhan vakavasti.
En ole pukeutumistyyliltäni ns. tätimäinen.
N46
Minulla on kolme kikkaa joiden tehoon uskon:
1. Hyvät yöunet
2. Runsas vedenjuonti
3. Normaalipainossa pysyminen
Työstressi ja kiire vanhentaa. Sitä sitten yritetään paniikkihoidoilla ja -tuotteilla korjailla, mutta on kyllä ihan feikkiä.
Kyllä parhaiten säilyvät luonnolliset ja onnelliset naiset, jotka eivät stressaa turhia. Esimerkiksi joogasalilla käy hyvin hehkeää naisväkeä...
Meditaatio ja luonnonläheisyys, puhdas kasvispainotteinen ruoka, rauhallinen ja tasapainoinen elämä.
Minä, 64-vuotias nainen tunnen olevani varsin nuorekas - sisäisesti. Itse asiassa olen iätön.
Olen erittäin elämänmyönteinen ja utelias kaikelle uudelle. Minusta on hauskaa heittäytyä ex-temporejuttuihin, enkä ole ennakkoluuloinen.
Olen koko ikäni harrastanut paljon liikuntaa ja erilaisia urheilulajeja. Minulle lasi on aina puoliksi täynnä. En tuijota napaani ja vaivu itsesääliin vaan mottoni on että tänään oli tällainen päivä, huomenna sitten uusi. Tämän opin äidiltäni.
Positiivinen elämänasenne ja iloinen luonne näkyy päällepäin.
En ole meikannut koskaan, enkä ole muodin orja. Pukeudun juuri niin kuin itse haluan, en mummovaatteisiin. En ole kaunis enkä hehkeä, ennemminkin laiha ja aika luisevakin. Kuitenkin minusta pidetään, niin miehet kuin naisetkin. Seurassani viihdytän ja minulle on sanottu että kanssani on aina mukava olla koska olen iloinen ja positiivinen ihminen. Autan mielelläni muita.
Mielestäni tärkeintä on hyväksyä itsensä ja se että vääjäämättä vanhenemme joka ikinen. Tehdään se mahdollisimman mukavasti itselle ja kanssaihmisillemme!
Naama pysyy nuorena kun lihoo kilon per vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Mikän hoidon nimi oli? Ei kai vaan jotain mesolankoja?
Ruokavalio ja riittävä vedenjuonti. Näkyy ihossa nopeasti. Käytän omalle iholleni sopivia voiteita, enkä mitä tahansa diipadaapaa.
Tupakoin ja alkoholia käytän normaalisti. En oikeastaan urheile, mutta kävelen usein sen verran että posket punottaa.
Miksi pitäisi näyttää nuorekkaalta - ruumiinakin. Ketä kiinnostaa? Minusta on kiva vanheta ns. arvokkaasti eli kaikki rypyt ja arvet kertovat eletystä elämästä, mutta sitähän ei tässä nuoruutta palvovassa maailmassa ymmärretä. Kuoleman jälkeen on vain taivas tai helvetti.
Ei aurinkoa, ei kahvia, tupakkaa, alkoholia.
Paljon liikuntaa, vettä, hyvää ruokaa, muistaa hoitaa ihoa päivttäin :)
Syökö kukaan yli 35v. kollageenia? Oletko huomannut mitään hyötyä?
Tekemättä mitään