Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette pysyäksenne nuorekkaana?/ Nuorekkuutenne salaisuus

Vierailija
15.03.2019 |

Tuli tuosta rupsahtamis- ketjusta mieleeni, että olisi kiva kuulla millaisia uskomuksia tai toimenpiteitä teillä on nuorekkuuden säilyttämiseksi tai ehkäistäksenne ennen aikaista vanhenemista?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon välttäminen on toiminut. Välttänyt 10 vuotta, ja on fakta että aurinkoa ottavilla ystävillä iho on paljon kuivempi ja ryppyisempi.

Käytän voiteita, mutta heti jos ei ole pakko pidän taukoa ja annan ihon toimia välillä itsekseen. Aamulla huomaa jos rasvoittuminen on yön aikana toiminut, ja se on hyvä. 

Nukun pitkiä yöunia. 7-9 tuntia.  

En polta. Mutta punkku maistuu. Onko hyvä vai huono jää nähtäväksi.

Vierailija
2/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun 3 tuntia ja juon kylmää kahvia. Olen ollut tähän mennessä 2 vuotta kauemmin hereillä kuin saman ikäiset 8 tuntia nukkuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox.

Vierailija
4/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pitää leikkauttaa usein. Terveet hiukset nuorentaa paljon. Kiiltoa vaikka purkista niin paljon kuin mahdollista. Liian pitkät ja kulahtaneet kiillottomat hiukset vanhentaa vuosia.

Vierailija
5/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan tyttären vaatteita.

Vierailija
6/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa tärkeintä ettei ole liian pienet. Laskeutuvia hyviä materiaaleja, niin olemukseen tulee eloisuutta ja liikettä. Vanhempana kun se oma liike kankeutuu, mutta vaatteiden runsaus ja liikkuvat materiaalit auttaa paljon.

Vierailija
7/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan nukkumiseen, en ole poltetut itseäni auringossa, olen harrastanut monipuolisesti liikuntaa koko ikäni ja huoltanut kehoa, syön terveellisesti, lisäksi ajattelen positiivisesti ja nautin elämästä muuten.

Eivät nuokaan mitään taikatemppuja ole joilla 20 vuotta nuorentaisi mutta varmasti näillä tavoilla ns siirrän vanhentumista eteenpäin.

Vierailija
8/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringolta suojauduttu häikäisyn tähden, ei muutoinkaan kannata altistua.

Olen iällä, en esitä nuorempaa.

Vierailija
9/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,kasvojen hoito,aloitin kakskymppisenä,en ole koskaan käyttänyt mitään kemikaaleja,vain perusvoiteita,joo ja ei auringolle,se kuivattaa ja vanhentaa,ei rumia mustiksi värjättyjä kananahteri-mallisia hiuksia,pehmeät oman väriset,ei liian teinejä vaatteita vaan oman ikäiselle sopivia kivoja,ei yliampuvia, eikä missään nimessä muotivillityskamppeita. Laadukkaita.

Vierailija
10/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla hyviä rasvoja. En syö light-tuotteita koskaan. Liian laiha ja kuivakka olemus on vanhan näköinen, kun nykyään nuorisolla pitää olla peppua, tissiä ja muotoja runsaasti. PAljon parempi olla vähän pyöreyttä kuin liikaa timmissä.

Vierailija
11/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn poissa auringosta ja olen perinyt hyvät geenit.

Vierailija
12/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kurkkuvettä ja syön foolihappoa! Nuoret miehet tulevat pokaamaan eikä millään usko, että olen yli 30, hih! -av-mamma45v.

Vierailija
13/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on add ja asperger ja kuuluu tän taudinkuvaan, että olen näyttänyt aina huomattavasti ikäistäni nuoremmalta.

Joten jotain aivoissani tai geeneissäni toimii erilailla kuin ns. normaalin naisen kehossa. Lääkärinlausunnoissakin aina lukee: "näyttää ikäistään nuoremmalta".

Vierailija
14/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta

Olen iloinen

Hyvät geenit = hoikat vanhemmat ja sama kuin ed. kommentoijalla: aspergerin oireyhtymä

En tee mitään ihmeellistä, mutta olen oudon nuorekas. Ihme juttu!

Vierailija
15/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on add ja asperger ja kuuluu tän taudinkuvaan, että olen näyttänyt aina huomattavasti ikäistäni nuoremmalta.

Joten jotain aivoissani tai geeneissäni toimii erilailla kuin ns. normaalin naisen kehossa. Lääkärinlausunnoissakin aina lukee: "näyttää ikäistään nuoremmalta".

Sillä voidaan tarkoittaa habitusta, olet ehkä lapsellinen ja jälkeenjääneen oloinen pukeutumisen ja elehdinnän perusteella.

Vierailija
16/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kurkkuvettä ja syön foolihappoa! Nuoret miehet tulevat pokaamaan eikä millään usko, että olen yli 30, hih! -av-mamma45v.

Sakset auki ja lettu levälleen 👍

Vierailija
17/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun 3 tuntia ja juon kylmää kahvia. Olen ollut tähän mennessä 2 vuotta kauemmin hereillä kuin saman ikäiset 8 tuntia nukkuvat.

Näkee varmasti naamasta.

Vierailija
18/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään enkä meikkaa ja ihmettelen kuinka ihmiset katsoo minua etten saa itseäni millään näkymättömäksi vaikka kuinka haluaisin olla näkymätön. Inhoan koruja ja tatuointeja niin etten niilläkään korosta itseäni. Mulla on tapani möläytellä ihan hassuja asiaan kuulumattomia ja pitäisi pitää suu kiinni mutta kun en aina pysty vaan se tulee ja sitten minua katsotaan kuin hullua. 

Vierailija
19/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistun niin vähän kotoa, että pysyn erossa auringosta. Lisäksi nukun paljon.

Vierailija
20/48 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa ei näytä nuorelta, mutta naama on. Paljon vettä, pitkät yöunet, luomuruokaa (kun mahdollista).

Siinä oikeastaan kaava.

P.S. En välttele sokereita ja syön lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan