En vaan ymmärrä miksi pitää tuhota asunto jossa on vuokralla?
Sinä et omista asuntoa jossa olet vuokralla, toinen ihminen omistaa sen asunnon, se on hänen omaisuuttaan, ei sinun. Olet vain ns vieras siellä vaikka onkin kotisi.
Se tarkoittaa sitä ettet saa tuhota sitä herranjumala!
Olen aina ollut yksityisellä vuokralla ja olen kuullut heiltä hirveitä vuokralaiskokemuksia.. kerrankin yksi emäntä alkoi itkemään kun näki miten asun heidän kämpässään, koska se oli niin hyvässä kunnossa. Verrattuna edelliseen, jonka takia koko kämppä piti remontoida.
En ole siivousfriikki, en siivoa edes kerran kuussa, mutta asun siististi. Ja vaikka on eläimiäkin.
En vaan sitä ymmärrä miten kämpän saa niin paskaan kuntoon, koska itse siivoan harvoin, mutta kämppä pysyy siistinä silti.
Ei vaan voi käsittää. Miten joku edes kehtaa hajottaa toisen omaisuutta?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin teen kaikenlaista ilkivaltaa asuntoon, koska on mielestäni moraalisesti väärin että toiset rikastuvat yhteiskunnan ja muiden ihmisten kustannuksella.
No, sinunlaisesi ihmisroskat.
Meillä voi tehdä joitakin rikoksia joutumatta siitä vastuuseen. Toisen tahallisesta omaisuuden tuhoamisesta pitäisi saada ehdoton vankilatuomio. On muitakin rikoksia joista rangaistus pitäisi olla ehdotonta vankeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin teen kaikenlaista ilkivaltaa asuntoon, koska on mielestäni moraalisesti väärin että toiset rikastuvat yhteiskunnan ja muiden ihmisten kustannuksella.
No, sinunlaisesi ihmisroskat.
Ilmiannoin viestisi. Palstan ylläpito tulee jäljittämään IP osoitteesi ja luultavasti saat töistä potkut kun nimitit minua ihmisroskaksi. Vai vastaako se työnantajasi arvomaailmaa?
Välinpitämättömiä kuspäitä riittää. Itse olen aina tarkempi muiden omaisuuden kanssa, kuin oman. Niin asunnon kanssa, kuin vaikka autoa lainatessa.
Yleensä tollasilla ihmisillä on myös kummallinen käsitys siitä mihin heillä on oikeus. Jätetään vuokria maksamatta ja ollaan väkisin asunnossa kunnes käräjäoikeus määrää häädön. Sitten ollaan niin väärinkohdeltuja ja kirotaan kun ulosotto kehtaa vielä pyytää jotain vuokravelkoja.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, etteivät köyhät ja säästäväisesti elävät ihmiset saa ostetuksi sijoitusasuntoa. Kumpi on mielestäsi yhteiskunnan ja muiden rahoilla eläviä sekö joka tekee ankaraa oikeaa työtä vai se, joka vieroksuu työtä ja elää (sossu) veronmaksajien varoilla.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole typerä. Joudut kuitenkin korvaamaan vahingot.
Jos et maksa, ne menevät ulosottoon, menetät luottotiedot, et saa uutta asuntoa, ja jos olet töissä, korvaukset peritään korkoineen palkastasi.
Kannattaako pilata koko elämänsä vain, koska on toiselle kateellinen.
Koska se on muiden omaisuutta niin sen saa "paskoa". Etenkin jos kaikki on jo valmiiksi ulosotossa niin ei joudu edes mitään maksamaan.
Tämän takia kannattaa mieluusti valita se luottotiedollinen ja työssäkäyvä (ei sossuasiakas), jolloin se tuhoamisen todennäköisyys on pienempi. Tosin niissäkin on niitä huonoja, mutta ei niin usein.
Mielenterveydelliset ongelmat näitä aiheuttaa. Kapitalismin, kaiken yksityistämisen ja hyvinvointiyhteiskunnan alasajon aiheuttamia lieveilmiöitä..
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveydelliset ongelmat näitä aiheuttaa. Kapitalismin, kaiken yksityistämisen ja hyvinvointiyhteiskunnan alasajon aiheuttamia lieveilmiöitä..
Hassu olet, olen sossujen varassa, siraseläkkeellä mielenterveyden takia. Mutta silti en pasko kenenkään kämppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu olet, olen sossujen varassa, siraseläkkeellä mielenterveyden takia. Mutta silti en pasko kenenkään kämppää.
Ei siinä ole mitään hassua. Eivät ihmiset ole mitään homogeenista massaa.
Meidän ainoa siististi elävä vuokralainen oli nuori nainen, jonka vuokran sossu maksoi.
Hänen jäljeltään ei asuntoa edea tarvinnut siivota.
Suurin osa vuokralla-asuvista on normi-siistejä tavallisia ihmisiä.
Sitten valitettavasti on osa näotä painajaismaisia vuokralaisia jotka tuhoaa sitä asuntoa tai ei osaaa muutoin huolehtia perussiisteydestä.
Piti lisätä että hankkisivat oman asunnon jos haluavat elää kuin sikolätissä.