Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä äänestää näillä kriteereillä

Vierailija
15.03.2019 |

Vaalikone antaa tulokseksi RKP ja Liike nyt, mutta kumpikin tuntuu vieraalta..

Eli
Ei veronkorotuksia palkka- tai pääomaveroihin. Ei välttämättä tarvitse laskeakaan.
Jonkinlainen ympäristömyönteisyys.
Pienyrittäjien aseman helpottaminen.
Koulutus tärkeää, rahoituksen lisääminen ja koulutusleikkaukset pois.
Ei kohtuutonta sähköauto yms runnomista vaan porkkanan avulla yritetään edistää ympäristön kannalta hyviä ratkaisuja.
Ratkaisuja tai ainakin ideoita asumisen hintojen nousun kääntämiseen.
Ratkaisuja tai ainakin ideoita tukien kannustinloukkujen purkuun.
Kaupunkimyönteisyys, ei mitään isojen kaupunkien ja siten isojen ihmismäärien kuppaamista, jotta jokainen syrjäkylä pysyy asutettuna.
Ei mitään yhdellä asialla suosion tavoittelua ja yhden asian demonisointia kaikkien ongelmien juurisyyksi. Vaan ymmärrystä, että politiikka on kokonaisuus.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus?

Vierailija
2/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokoomus olisi tai sitten rkp, joka on hieman maltillisempi vaihtoehto ja saattaisi sopia sun arvoihin hieman paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus?

Mmm, niin. Kokoomuksessa on paljon hyvääkin aatteen tasolla, mutta konkreettiset teot ovat jääneet vähäisiksi. Tosin niinhän se taitaa olla politiikassa aina, suuret on puheet vaan mikään ei muutu.

Ap

Vierailija
4/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kokoomus olisi tai sitten rkp, joka on hieman maltillisempi vaihtoehto ja saattaisi sopia sun arvoihin hieman paremmin.

Rkp ehkä muuten joo, mutta silläkin on vähän se ongelma, että kaikki muu joustaa, mutta ruotsinkielen asema on ehdoton. Eli tavallaan yhden asian liike kuitenkin.

Ap

Vierailija
5/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät, mutta siellä on osa melko yhden asian ajajia.

Vierailija
6/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin samankaltaisia ajatuksia minulla. Ajattelin itse varmaan äänestää tuota Hjalliksen porukkaa.

Vierailija
7/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät, mutta siellä on osa melko yhden asian ajajia.

Joo, ja vihreissä lienee verojen korotusriski.

Ap

Vierailija
8/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin samankaltaisia ajatuksia minulla. Ajattelin itse varmaan äänestää tuota Hjalliksen porukkaa.

Siellä on kyllä monia fiksuja yksilöitä, en sitä kiellä. Jotenkin vaan tuntuu vieraalta, mutta ehkä kuitenkin vielä tarkemmin lueskelen heidän ohjelmiaan.

Ap

Vierailija
9/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rkp on siitä hyvä vaihtoehto, että suurin osa päätöksistä koskee kaikkia kieliryhmiä, eli vaikka ei olisi ruotsinkielinen, sen kautta saa ajettua monia muita asioita, jos vaan muuten arvot on yhteneväiset omien kanssa.

Vierailija
10/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ajaa ainakin kaupungistumista, luontoa ja ei halua veronkorotuksia. Sieltä joku oikeanlainen, hutejakin on.

Vierailija
11/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa toi sun viimeinen kriteeri, jolla hienovaraisesti yrität sanoa "ei todellakaan persuja" :D

Vierailija
12/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta.

Vierailija
13/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ajaa ainakin kaupungistumista, luontoa ja ei halua veronkorotuksia. Sieltä joku oikeanlainen, hutejakin on.

Niin ja koulutus takaisin minkä kokkarit ja keskusta ajoi alas. Myös sotessa ei yksityisten juhlaa tai maakuntamallia.

Vierailija
14/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rkp on siitä hyvä vaihtoehto, että suurin osa päätöksistä koskee kaikkia kieliryhmiä, eli vaikka ei olisi ruotsinkielinen, sen kautta saa ajettua monia muita asioita, jos vaan muuten arvot on yhteneväiset omien kanssa.

Se on tavallaan toki näin. Mua vaan häiritsee se asenne, että tingimme kaikesta muusta ideologiastamme kunhan ruotsinkielen asemaan ei puututa (ja itselle koko ruotsiasia on ihan yhdentekevä).

Ap

Vierailija
15/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on se että jos et halua että keskusta tai sdp on suurin puolue (ja nämä ei todellakaan ole sinun puolueita noilla kriteereillä), joudut äänestämään Kokoomusta.

Koko hommahan on pelleilyä noiden kolmen puolueen välillä, eliminointi taktiikalla mentävä

Vierailija
16/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavistosta pidän, mutta olen kyllä ymmärtänyt, että saattavat hyvinkin ajaa veronkorotuksia. Siinä olet oikeassa, että siellä on hyvin monenlaista sakkia. Ap

Vierailija
17/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa toi sun viimeinen kriteeri, jolla hienovaraisesti yrität sanoa "ei todellakaan persuja" :D

Heh joo, mutta pätee mihin tahansa yhdellä asialla ratsastaviin. Ap

Vierailija
18/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta.

Juuei. Tämä on ihan viimeinen vaihtoehto. Ap

Vierailija
19/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se nyt näyttää vähän siltä, että sinä et ole oikein mitään mieltä.

Vierailija
20/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja koulutus takaisin minkä kokkarit ja keskusta ajoi alas. Myös sotessa ei yksityisten juhlaa tai maakuntamallia.

Maakuntamalli on ehdoton ei. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan