Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihdyitkö vanhempainvapaalla kotona lapsen kanssa?

Vierailija
20.03.2013 |

Millaista on olla kotona pienen lapsen kanssa? Onko se mukavaa? Olisitko halunnut jäädä pidempään kotiin hoitamaan lasta? Vai oliko lapsen hoitaminen kamalaa aikaa? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viihtynyt erittäin hyvin kotona. Olen ollut kahden lapsen kanssa kotona neljä vuotta, ja ensi syksynä lapset lähtevät hoitoon. 

Olen iloinen, että olen saanut olla näin kauan kotona. Nämä ovat olleet elämäni onnellisimmat vuodet tähän asti, täynnä tekemistä ja iloa. Totta kai joskus on hankalampia aikoja, mutta ne kuuluvat elämään noin yleensäkin, oli kotona tai ei tai oli lapsia tai ei. 

Vierailija
2/5 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta? Sinulla ei varmaan ole työtä, johon palata? Miten viihdyit töissä ennen äidiksi tulemista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion olla ainakin 5 vuotta kotona ja kyllä hommaa riittää! Aion myös opiskella avoimessa yliopistossa siinä ohella sekä ehkä aikuispuolella AMK:ssakin uutta ammattia.

Työpaikka odottaa kyllä ja hoitoalalla on ihan sama oletko poissa 2v vai 10v.

Vierailija
4/5 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä viihtynyt kotona hoitamassa lapsiani. Olen ollut nyt yhtäjaksoisesti 8 vuotta kotona.

Minulla on kyllä ollut kodin ulkopuolisiakin aktiviteetteja ihan tarpeeksi. Sitä kun moni päivittelee, että miten sitä jaksaa olla kotona vaan hoitamassa lapsia. Hyvin. Sitä voi tehdä niin montaa asiaa kuitenkin samaan aikaan, vaikka hoitaakin lapsensa kotona.

Vierailija
5/5 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viihdyin vanhempainvapalla, mutta paremmin sitten hoitovapaalla, kun yli 1 v kanssa oli mukavampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän