Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko bloggarit muka jotenkin niin erikoisia ihmisiä

Vierailija
16.02.2013 |

että satoja ihmisiä kiinnostaa heidän elämänsä? Ja ne ihmiset vielä käy kommentoimassa ja keskustelemassa heistä jossain keskustelusivuilla? Kyllä muakin jotkut tosi-tv ohjelmat kiinnostaa, ja jos lehdessä on juttu jostain ihmisestä/perheestä, luen jos vaikuttaa jotenkin mielenkiintoiselta. 

Olen aina sanonut että mua ei häiritse olla verhot auki, tai se että joku näkee meidän pihaan, tai että kauppiaat katsoo mtiä olen ostanut mistäkin kaupasta etukortin kanssa. Mun elämä ei ole niin kiinnostava, että mulla olisi mitään syytä salata mitään, kerron kaiken jos joku vaan jaksaa kuunnella, on tässä kuitenkin kaikenlaista sattunut ja tapahtunut.

Ihmiset tuntuu salailevan toisaalta asioitaan, mutta toisaalta ovat sitten ihmeen kiinnostuneita tirkistelemään muiden elämiin. 

Pitäisköhän itsekin alkaa bloggaamaan, kai sitäkin sitten lukisi ties kuinka paljon ihmisiä, vaikka minä en lue muiden blogeja :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkus alat. Alat elään siinä sivussa vähän jotain mielikuvituselämää (varo kuitenkin, että et sairastu tai toiset luulevat, että olet jotenkin sairastunut). Ihan hauskaa puuhaa. Tunnet olevasi olemassa vai alatko kirjoittaa jostain sisäisestä pakosta, sillä niitäkin blogisteja tai bloggareita on. Onko muuten joku ero blogistilla ja bloggarilla? Sinä puhut bloggareista!

Mitä siis ajattelit duunata blogiisi? Vai aiotko pitää plokia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä