Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu vie pikkukoiransa ruokakauppaan

Vierailija
20.03.2013 |

Mitä mieltä? Istuu ostoskärrissä kassissa siinä missä on lapsen paikka. Käyvät myös ravintoloissa ja ihan joka paikassa.

Itse olen alkanut harrastaa samaa. Aloitin kirppareilla ja Ikealla. Kun rohkaistun menen ruokakauppaan. Muita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ohjannut ystäväsi pois ravintolastamme? Näitä kassi-koirien kantajia täytyy aina välillä käännytellä. Lähikauppiaamme on myös aika hanakka tekemään samaa. Ihmettelen, että kukaan ei puuttunut Ikeassa moiseen.

Vierailija
2/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukoira on kyllä sangen helppo salakuljettaa mihin vaan, jos niin haluaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran saa viedä ravintolaan, jos ravintoloitsija sen sallii. Laki muuttui vuoden 2012 alussa.

Vierailija
4/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epäsiistiä. Eläimiä ei pidä viedä ruokakauppaan.

Vierailija
5/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 17:43"]

Erittäin epäsiistiä. Eläimiä ei pidä viedä ruokakauppaan.

[/quote]

No riippuu kyllä koirasta. Jonkun housuihin paskoneen alkkiksen rinnalla kassissa istuva pikkukoira on todella siisti. On hyvä että on jokin järjestys, mutta mun on kyllä täällä kietokylttien ja hapannaamojen keskellä välillä ikävä ELÄMÄÄ. Taitaa monen pääkoppa tässä maassa olla niin epäsiistissä kunnossa että ulkomaailmasta pitää poistaa kaikki mikä aiheuttaa pienintäkään aistihavaintoa. Tässä maassa on varmaan maailman eniten neurootikkoja, masennuspotilaita ja allergisia ihmisiä.

Vierailija
6/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi paljon KOIRA FANAATIKKOJA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän