Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomenruotsalaiset ovat niin hyvännäköisiä?

Vierailija
14.03.2019 |

Eikös sisäsiittoisuuden pitäisi rumentaa?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkielisillä on enemmän länsieurooppalaisia geenejä, ja ns. missikauneusihanteemme on tuollainen eurooppalainen: pitkä, hoikka, kasvot säännölliset ja pitkänomaiset, tukka vahva, usein tumma. Jostain syystä emme pidä itäsuomalaista pyöreänaamaista, lyhytnenäistä, päärynänmuotoista ja p-jalkaista nuorta neitoa yhtä kauniina. Makuasia.

Vierailija
82/90 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsinkielisillä on enemmän länsieurooppalaisia geenejä, ja ns. missikauneusihanteemme on tuollainen eurooppalainen: pitkä, hoikka, kasvot säännölliset ja pitkänomaiset, tukka vahva, usein tumma. Jostain syystä emme pidä itäsuomalaista pyöreänaamaista, lyhytnenäistä, päärynänmuotoista ja p-jalkaista nuorta neitoa yhtä kauniina. Makuasia.

Se ei ainakaan Minua liikuta.

Terveisin Aito

Suomalainen Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itäsuomalaiset naiset ovat monesti mallimaisemman näköisiä. Siis heillä on samaan aikaan upean eksoottisia, silti länsimaisia, hyvin siroja kasvonpiirteitä. Toki malleilla niiden kasvojen pitäisi yhdistyä pitkiin raajoihin ja pituuteet ja siroon hoikkuuteen muutenkin. Jossain Kiteen suunnilla on huikean kauniita naisia Suomessa. Esim. Ruotsissa on paljon perusnättejä naisia, mutta heillä ei ole kovin mielenkiintoiset piirteet monestikaan.

Helppo arvata miksi. Puhut nyt savolaisista. Heillä on venäläistä geeniperimää.

En, vaan itärajalta Suomen puolelta. Monet missit ovat siltä suunnalta, kuten Tarja Smura Nurmeksesta ja Heli Pirhonen sekä Nightwish-bändin pääosin kauniskasvoiset alkuperäisjäsenet Kiteeltä (sirot piirteet, kaunis kasvojen luusto, leveä kaunis hymy, suurehkot silmät). Kukaan heistä ei näytä venäläiseltä.

Vierailija
84/90 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on rannikkoruotsalainen ja on todella todella hyvännäköinen tumma pitkä komea, ja vielä monitaituri kirvesmies ja osaa soittaa kitaraakin, runoilla yms. kaikki naiset ovat hänen peräänsä  mutta hänpä onkin vain minun.

Vierailija
85/90 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomenruotsalaisilla on hyvin moninainen geeniperimä, ja lähinnä vain kieli yhdistää.

Suomenruotsalaisilla on länsisuomalaiset geenit. Länsisuomalaisuus/itäsuomalaisuus vaikuttaa ulkonäköön enemmän kuin suomenkielisyys/ruotsinkielisyys.

Geenitestin mukaan minä olen 60% skandinaavi ja 40% suomalainen.

ai 40% venäläinen?

Suomalainen ei ole skandinaavi.

ohis

Olen siis suomenruotsalainen ja geenitestin mukaan 40% suomalainen ja 60% skandinaavi 1,9% eskimo/inuiittiakin mukaan mahtui.

Vierailija
86/90 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
87/90 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se positiivisuus ja siisteys. Suomalaiset ovat aina niin ankean ja vihaisen näköisiä. Monilla näkee oikein ankeusrypyt naamassa. Ei ole minkäänäköistä itsestään huolehtimista muuta kuin se ikuinen metsässä tarpominen mutaisen koiran kanssa.

Vierailija
88/90 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvät geenit.

Vierailija
89/90 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole. Mene vaikka ruotsinkielisen koulun pihalle katsomaan kun vanhemmat hakee lapsiaan, eivät eroa ulkoisesti mitenkään alueen suomenkielisten koulujen vanhemmista.

Vierailija
90/90 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörn Donner, Tove Jansson, Kristoffer Taxell, Vivica Bandler