Yökylässä Maria Veitola-Temoset
Eikö ole mitään keskustelua vielä vai olenko sokea...
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuukka vaikuttaa aika tosikolta...
Sitähän se onkin. Ainahan se on kitisemässä kun sen paskat elokuvat ei saakaan suursuosiota.
Onneksi sinä et näytä kitisevän... ei kun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi symppiksiä!
Yksinkertaisissa ihmisissä on usein jotain symppistä.
Puhutko nyt katsojista vaiko (kat)sonnan kohteista...?
Sekä että. Aika yksinkertainen täytyy olla että tuollaista sontaa jaksaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuukka vaikuttaa aika tosikolta...
Sitähän se onkin. Ainahan se on kitisemässä kun sen paskat elokuvat ei saakaan suursuosiota.
Onneksi sinä et näytä kitisevän... ei kun...
No mitä minä kitisin? Temonen on surkea uliseva pelle ja se on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi symppiksiä!
Sekä että. Aika yksinkertainen täytyy olla että tuollaista sontaa jaksaa katsoa.
Saati ne tyypit, jotka eivät sontaa katso, mutta sitäkin suuremmalla innolla ovat siitä keskustelemassa.
Tuo talo on kyllä aivan IHANA!
Olen asunut joskus huomattavasti pienemmässä, puulämmitteisessä talossa ilman lapsia ja eläimiä, ja en kyllä tiedä jaksaisinko itse sitä työtä ja ylläpitoa mitä tuo esim. talvella vaatii.
Aika tosikko ja jotenkin itseensä käpertynyt. Lapset ihanan tomeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi symppiksiä!
Mistä tiedät, että on sontaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sijaislapsesta puhuttaessa sanoivat, että "aina kun se tulee viikonlopuksi, se on yksi meistä".
Eikös sijaislapsen pitäisi asua vakituisesti Temosilla. =o
Ei asu enää vakituisesti. On päässyt takaisin biologisen äitinsä luokse, muistaakseni sinä vuonna kun aloitti koulun.
Kiitos. Asia harvinaisen selvä.
Tuukka pyöri nuoren Treella ja oli kyllä aika totinen torvensoittaja, ei ole näemmä juuri noista ajoista muuttunut paitsi että on mennyt usko kokoomukseen. Olga tuntuu palvovan miestään jostain syystä.
Olga palvoo Tuukkaa. Jotenkin koomista suorastaan.
Tämä pariskunta ei kiinnosta joten tää jakso jää väliin.
Tää kausi on ollut kaikkinensa tylsä, oon jaksanut katsoa vain Uotisen.
Tuukka ja hänen auktoriteettiongelmansa. Onpa kypsää aikuiselta mieheltä.
Ihana talo, piha, eläimet ja lapset! Tuukka on tosi totinen, mutta onko se niin paha.
Olen ajatellut että näin melkein kolmekymppisenä olen vähän outo kun vellon menneissä, mutta Tuukka sitä vasta näyttää tekevänkin... Jäänyt selvästi vaivaamaan tuo teini-ikä ja muu.
Tuukka väitti jossain ettei ole juonut teini-iän jälkeen pisaraakaan mutta kun oltiin deiteillä niin kyllä se joi ainakin viis kaljaa.
t. se joka kävi deiteillä
Todella symppis perhe ja monin osin niin väärin ymmärretty. Kuvittelin Tuukan olevan todella totinen persoona mutta hänhän hymyili yllättävän paljon! Ihana koti ja kaikki ne eläimet.. Voisin elää samalla tavalla.
Outoa kun tuo eka päivä kesti melkein koko jakson, ja nyt toiseen päivään jää tosi vähän aikaa
Kaunis koti ja ihania hyvin hoidettuja eläimiä. Lapset tasapainoisia ja se mielestäni kertoo paljon. Hieno perhe.
Vierailija kirjoitti:
Tuukka pyöri nuoren Treella ja oli kyllä aika totinen torvensoittaja, ei ole näemmä juuri noista ajoista muuttunut paitsi että on mennyt usko kokoomukseen. Olga tuntuu palvovan miestään jostain syystä.
Rakastaa miestään. Mitä omituista siinä on? Ei Tuukka minunkaan makuuni ole, mutta ei tarvitsekaan olla.
Maria käy kuumana Tuukkaan.