Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yökylässä Maria Veitola-Temoset

Vierailija
14.03.2019 |

Eikö ole mitään keskustelua vielä vai olenko sokea...

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olgako pienessä mielessään luulee, että perheet ihan omasta vilpittömästä halustaan muuttavat kaupunkiin, "kannelmäkeen kerrostaloon"? Onko tää nainen tosiaan näin tyhmä vai vaan täysin tietämätön?

Kuule Olga ystäväin, minä tosiaan olen kaupan kassa ja minulla on lapsi. Me jouduimme muuttaa pk-seudulle, sillä paikkakunnallamme ei ollut tarpeeksi töitä. En näet ollut kaupungin ainoa kassatyöntekijä. Kauppoja suljetaan kun ostovoima hiipuu.

Ei hyvää päivää miten naiivia menoa. Luuleeko joku tosiaan, että ihan omasta halusta ihmiset kaupunkeihin muuttaa?

Vierailija
82/90 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olgako pienessä mielessään luulee, että perheet ihan omasta vilpittömästä halustaan muuttavat kaupunkiin, "kannelmäkeen kerrostaloon"? Onko tää nainen tosiaan näin tyhmä vai vaan täysin tietämätön?

Kuule Olga ystäväin, minä tosiaan olen kaupan kassa ja minulla on lapsi. Me jouduimme muuttaa pk-seudulle, sillä paikkakunnallamme ei ollut tarpeeksi töitä. En näet ollut kaupungin ainoa kassatyöntekijä. Kauppoja suljetaan kun ostovoima hiipuu.

Ei hyvää päivää miten naiivia menoa. Luuleeko joku tosiaan, että ihan omasta halusta ihmiset kaupunkeihin muuttaa?

Kyllä Kuopiossa kauppoja on. Ei se nyt kuitenkaan ehdottanut, että pitäs hirvensalmelle muuttaa.

Tottahan se on, että miksi maksaa kaikesta tuplasti pelkästään siitä, että saa asua Helsingissä. Helsingistä ei oo mitään iloa asuinpaikkana jos siellä ei ole rahaa tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule naiivia tai ei, mutta minä ainakin asun isohkon kaupungin keskustassa ihan vapaaehtoisesti ja omasta halustani. Ihan kuin kaupungit jotain vankiloita olisi ja vain maalla on oikeaa elämää. Minua ei maalle saisi pakottamallakaan.

Vierailija
84/90 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuukka vaikuttaa aika tosikolta...

Sitähän se onkin. Ainahan se on kitisemässä kun sen paskat elokuvat ei saakaan suursuosiota.

Onneksi sinä et näytä kitisevän... ei kun...

No mitä minä kitisin? Temonen on surkea uliseva pelle ja se on totuus.

Sekoitat totuuden ja mielipiteen käsitteet.

Vierailija
85/90 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga itse selittää ettei halua lastensa käyvän maalla koulua koska maalla on niin kapeakatseista. Tuukan äiti muutettiin Lahteen jotta lapset pääsevät kouluun.

Nyt sitten muiden piräisi kuitenkin muuttaa maalle, koska heille se riittää ja on parempaa.

Vierailija
86/90 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuo totuus koulusta on? Ovatko he todella sitä mieltä että maalaiskoulussa lapsista kasvaa kapeakatseisia vai tarkoitavatko he normiperuskouluja ylipäätään, hehän laittoivat lapsensa Steinerkouluun (ja päiväkotiin).

Vierailija
87/90 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tuo totuus koulusta on? Ovatko he todella sitä mieltä että maalaiskoulussa lapsista kasvaa kapeakatseisia vai tarkoitavatko he normiperuskouluja ylipäätään, hehän laittoivat lapsensa Steinerkouluun (ja päiväkotiin).

Nimenomaan sekä omassa blogissa että haastatteluissa selittivät että maalaiskoulu on pahasta.

Ja hehän ei saa lapsiaan muualle kunnallisiin kouluihin, koska kirjat on Iitissä.

Vierailija
88/90 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa

Vierailija
89/90 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaan muu kuin allekirjoittanut reagoinut Olgan järkyttävään nauruun? Säikähdän joka kerta kun se käkättää..

Vierailija
90/90 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoi..

Kiitos Tuukka..Haha!