En äänestä sitä yhteiskuntaluokkaa, johon kuulun vaan äänestän sitä, johon haluan kuulua.
Olen lähihoitaja ja äänestän kokoomusta ja thats it.
Kommentit (17)
Kyllä pääsen, koska teen ensin paljon töitä rahoittaakseni oman alan yritystä, eli omaa hoivakotia
ap
Minä olen asiantuntija, jonka vuosiansiot 50 - 60 000. Äänestän vasemmistoliittoa, että pidettäisiin huolta niistä, joilla ei mene niin hyvin kuin minulla.
Samis. Äänestän Jaana Pelkosta kosks se on niin kaunis.
Olen siis melkein kaunus ja rikas itsekin koska äänestän Jaanaa 💛
Itse en äänestä sitä yhteiskuntaluokkia johon kuulun, enkä edes sitä johon haluan kuulua, vaan sitä joka on mielestäni parasta yhteiskunnalle. Äänestän Kokoomusta ja sillä sipuli!
Vierailija kirjoitti:
Noin toimimalla et tule koskaan pääsemään haluamaasi yhteiskuntaluokkaan.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pääsen, koska teen ensin paljon töitä rahoittaakseni oman alan yritystä, eli omaa hoivakotia
ap
Aika huonoon tilanteeseen tulet hoivakotisi kanssa.
Uusilta toimijoilta tullaan vaatimaan ihmeitä koska vanhat mokasivat.
Eikä se kokkariesi ajama "köyhien verot meille"-mallia saatu läpi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en äänestä sitä yhteiskuntaluokkia johon kuulun, enkä edes sitä johon haluan kuulua, vaan sitä joka on mielestäni parasta yhteiskunnalle. Äänestän Kokoomusta ja sillä sipuli!
Kokoomushan tahtoo yksityistää kaiken.
Mitään yhteiskuntaa ei kokkarien mielestä edes tarvita.
No ihan paras kokoomus: yksityistetään kaikki terveyspalvelut, niin köyhät ja kipeet häviää täältä hankaloittamasta kauniiden ja rikkaiden elämää. Vanhuspalveluissahan tää malli jo toimii.
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis lisää esimerkiksi vanhusten epäinhimillistä kohtelua, orjatyötä ja lapsiköyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis lisää esimerkiksi vanhusten epäinhimillistä kohtelua, orjatyötä ja lapsiköyhyyttä.
Haluan, että heikoin aines karsiutuu pois. Heidän ylläpitämiseen ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettet itse ole heikkoa ainesta?
Jäät työttömäksi, sairastut työkyvyttömäksi, saat monivammaisen lapsen, vanhempasi sairastuvat, ainakin vanhenevat, puolisosi sairastuu masennukseen etc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niille kokkarien sijoitusasunnoille käy joihin maksetaan valtion asumistukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettet itse ole heikkoa ainesta?
Jäät työttömäksi, sairastut työkyvyttömäksi, saat monivammaisen lapsen, vanhempasi sairastuvat, ainakin vanhenevat, puolisosi sairastuu masennukseen etc.
En tiedäkään. Jos olen heikointa ainesta, on parasta, että karsiudun pois.
Onnee ap, siellä ne kokoomuslaiset nauraa sun kaltaisille hyödyllisille idiooteille. Et tule koskaan kuulumaan kokoomukseen, hajoo p4skaduuniis ja vanhusten vaippoihin.
Noin toimimalla et tule koskaan pääsemään haluamaasi yhteiskuntaluokkaan.