Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitikortti on raikas kirja

Vierailija
20.03.2013 |

Kirja on ihanan raa'an rehellinen, ihan huippu.

Itse tykkäsin eniten siitä alusta, jossa käytiin lävitse se, miten nuoria tyttöjä kusetetaan seksiin liittyvissä asioissa. Tässä oli yhden sortin kirjallinen esitys siitä, miten itse olen aina ajatellut asiasta.

Kummallisin osuus oli se, jossa kirjoittaja kuvitteli itsensä raskaana ollessaan porsitushäkkiin. Toisaalta sopii ihan hyvin kirjaa, sillä tässä voi lukija tulkita vauvan aiheuttaman univajeen jne. psykedeelisten asioiden vaikuttaneen ajatteluun.

Synnytykseen ja imetykseen liittyvät asiat oli kuvattu henkilökohtaisen kokemuksen kautta. Synnytys sitten useimmiten on aika kauhea? Itse en kärsinyt synnytyksissä ja aina jotenkin koen syyllisyyttä siitä. Olenko jotenkin lintsannut tai ollut epärehellinen? Alakautta synnytin. Uskon kyllä että jotkut ovat aivan järjettömän kipeitä.

Imettäjänä kirjoittaja oli ollut epäilemättä oikein hyvä, kun maitoa riitti lypsettäväksi. Itse en ikinä saanut tisseistä pumppaamalla irti yhtään mitään, paitsi kerran kun olimme miehen kanssa olleet elokuvissa ja tämän jälkeen ihmetin yhdellä tissillä ja pumppasin toista - peräti 40 ml. Siitä huolimatta täysimetin kumpaakin 4-kuiseksi asti.

Oikein ihana ja hauska kirja, nauroin useammassa kohdassa. Ja Kaarina on mainio.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla