IS:Ruokamyrkytykset johdattivat ravintolan kauhukeittiöön – tämä näky Kouvolassa yllätti jopa kokeneen viranomaisen: ”Kaikki pielessä”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006034452.html
Hyi s**tana. Ei ikinä enää tee mieli mennä ravintolaan🤮
Kommentit (24)
No voi kauheeta jos jogurttikastikkeen pinnalla on vähän hometta. Samat tyypit kuitenkin syö hymyssä suin homejuustoa ja ties mitä fermentoitua mättöä.
Tämän takia käyn vain tunnetuissa ja arvostetuissa ravintoloissa.
Miten ihmeessä tuo ravintola saatiin tuohon kuntoon muutamassa päivässä?! Hyi kuvotus!
Suomalaiset tekee mielellään lomamatkoja Aasian suuntaan ja voi voi niitä hygieniaoloja.
Kouvolan ravintola oli "aito intialainen".
Vierailija kirjoitti:
No voi kauheeta jos jogurttikastikkeen pinnalla on vähän hometta. Samat tyypit kuitenkin syö hymyssä suin homejuustoa ja ties mitä fermentoitua mättöä.
Raakoja lihoja ja kasviksia säilytettiin sekaisin, jääkaappi ei ollut seinässä, kattilat lattialla, kanat ja muut ruuat homeessa jne.
Kyllä tässä on riskitekijöitä. Ruuasta oli löydetty monia eri bakteereita. Eli on se homejuuston syöminen on tuhat kertaa turvallisempaa. Onhan se tarkoitettu syötäväksi niin
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia käyn vain tunnetuissa ja arvostetuissa ravintoloissa.
McDonalds?
Onneksi ravintoloiden keittiöitä ei näe, yritän olla ajattelematta asiaa ruokaa syödessäni...(joo, olen hiukan neuroottinen).
Onpas täällä paljon ravintolan puolustelijoita. Ei voi kun ihmetellä. Mielestäni tuo ravintola oli todella kuvottava, eikä sitä voi silti verrata ”oikeaan” intialaiseen. Nyt ollaan Suomessa ja säännöt on ihan erilaiset. Itse ainakin haluaisin Suomessa luottaa ravintolan hygieenisyyteen.
En kyllä ulkomaillakaan syö mistään kadulta.
Hyi helevetti! Nyt kun oikein ajattelee, mitä kaikkea ravintoloiden keittiöissä oikein muhii??!!?? Yäk!
Taidan loppuelämäni syödä itse tehtyä kotiruokaa, tarkoin valitsemistani raaka-aineista. Tähän on tultu!
Ei mikään ravintola mene tuohon kuntoon vain muutamassa päivässä, saatika että kaikki ravintolan tuotteet olisivat muutaman päivän sisällä yltä päältä homeessa jos ne on sinne tuoreena toimitettu. Oliko polkaistu rafla pystyyn vanhoihin paskaisiin liiketiloihin, ja tuotteet haalittu muiden ravintoloiden roskiksista?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ravintola mene tuohon kuntoon vain muutamassa päivässä, saatika että kaikki ravintolan tuotteet olisivat muutaman päivän sisällä yltä päältä homeessa jos ne on sinne tuoreena toimitettu. Oliko polkaistu rafla pystyyn vanhoihin paskaisiin liiketiloihin, ja tuotteet haalittu muiden ravintoloiden roskiksista?
No jääkaappi oli huoneenlämpöinen, joten en ihmettele.
Ilman virallisia lupia perustaneet ravintolan? Näin Kouvolassa??
Mä en ihmettele kun sitä, että miten nämä ihmiset ei ole heti maistanut mitä jaskaa on syömässä? Vedetty annos naamaan hyvällä ruokahalulla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihmettele kun sitä, että miten nämä ihmiset ei ole heti maistanut mitä jaskaa on syömässä? Vedetty annos naamaan hyvällä ruokahalulla.
...etenkin kun moni on kommentoinut että ruoka oli intialaiseksi mautonta?
Minulla on vissiin jotain ennaltanäkijän lahjoja kun tänään kävellessäni intialaisen ohi tuumailin että onkohan hygienia keittiössä samaa luokkaa kuin maailman saastaisimmassa maassa intiassa. Näköjään on.
Jos intialaista ruokaa tehdään länsimaisilla standardeilla ei se enää maistu aidolta.
Tässä olisi Sukulallakin ollut töitä :)
Ei tuollainen enää ole mitään ravintolan pitämistä vaan silkkaa sikailua. Tai jos standardit ruoakapaikkojen suhteen ovat noin erilaiset eri maissa niin en kyllä mene ikinä intiassa käymään.
Kyllähän ne intiassakin ruokaa vääntävät mutaisella kadulla paljain jaloin. Eikä kukaan kuole.