Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LinkedIn:issä ihmiset kehuvat kun heidän lapsensa on lakossa huomenna

Vierailija
14.03.2019 |

Mitä pitäisi ajatella? Jotenkin omituista kehua lapsensa tekemisiä ammatilliseen viestintään tarkoitetulla forumilla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LinkedInissä? Ovatkohan jotkut ymmärtäneet väärin tuon palvelun käyttötarkoituksen?

Facebookin nyt jotenkin vielä ymmärtäisi.

Vierailija
2/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LinkedInissä? Ovatkohan jotkut ymmärtäneet väärin tuon palvelun käyttötarkoituksen?

Näin itsekin ajattelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

samapa se missä kehuu, kun on lapsestaan ylpeä.

Meilläpäin lapset lähtevät eduskuntatalon portaille muutamaksi tunniksi ja palaavat kouluun. Ei koulusta vapaapäivää oteta, vaan asian eteen tehdään jotain.

Olen ylpeä lapsestani. Hän laittoi pallon pyörimään koulussa ja sai noinkin paljon aikaan. Opettajat kuunteli häntä ja osa muista oppilaista. Hän on 15- vuotias ja kerron sen Vauva lehden keskustelupalstalla. :)

Vierailija
4/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaavalla akateemisella pitää olla aikaansa seuraava ja fiksu lapsi, ja akateemisen pitää tuoda tämä esille kaikissa relevanteissa viitekehyksissä. En minä ainakaan palkkaisi ketään, jonka lapsi ei ajattele oikealla tavalla. Siitä pitää olla ylpeä, kunhan tekee sen hillitysti.

Vierailija
5/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa itsekehua

Vierailija
6/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi piti puheen luokkakavereilleen ja opettajille ilmastonmuutoksen hirveyksistä ja kirjoitti kirjeen presidentti Niinistölle huolestaan (minä ehdotin sitä). Ehkä saadaan nyt kutsu linnanjuhliin ja Nobelin rauhan palkinto.

Vierailija
7/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osaavalla akateemisella pitää olla aikaansa seuraava ja fiksu lapsi, ja akateemisen pitää tuoda tämä esille kaikissa relevanteissa viitekehyksissä. En minä ainakaan palkkaisi ketään, jonka lapsi ei ajattele oikealla tavalla. Siitä pitää olla ylpeä, kunhan tekee sen hillitysti.

Hillitysti - päivittää someen?

Vierailija
8/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjaatko, että LinkedInissä olisi akateemisia?

Vierailija
9/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työnhakustrategia. Kehu mitä lapsesi tekee!

Vierailija
10/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä uusi statussymboli?

Vierailija
11/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin lapset lähtevät eduskuntatalon portaille muutamaksi tunniksi ja palaavat kouluun. Ei koulusta vapaapäivää oteta, vaan asian eteen tehdään jotain.

Olen ylpeä lapsestani. Hän laittoi pallon pyörimään koulussa ja sai noinkin paljon aikaan. Opettajat kuunteli häntä ja osa muista oppilaista. Hän on 15- vuotias ja kerron sen Vauva lehden keskustelupalstalla. :)

Ja narsistinen geenienpalvonta löyhkää!

Vierailija
12/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, suurin osa ihmisistä on tyhmiä.

Vierailija
13/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Sukukuolettoman sukupolven pippelinjatke ja toosansyvennys: ”ilmastoradikaaliuus”.

Vierailija
14/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis Vuittonin laukut ovat niin out, nyt pitää olla tiedostava lapsi.

Vierailija
15/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion lakkoilla ilmastonmuutoksen ja kaikkien maailman ongelmien takia loppuelämäni, olen varmastikin kaikista jaloin ihminen!

Vierailija
16/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan luterilaista: "älä vaan tee ittestäs numeroo!!!". :D

Ei itsensä ja pentueensa kehuminen on narsistista. Tervettä itsetunnon kasvatusta lapselle.

Vierailija
17/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan luterilaista: "älä vaan tee ittestäs numeroo!!!". :D

Ei itsensä ja pentueensa kehuminen on narsistista. Tervettä itsetunnon kasvatusta lapselle.

Sanoo narsisti kakarastaan. Minäminäminä - munmunmun!

Vierailija
18/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuavatko nämä lapset että heidänkin tulisi lopettaa lomailu ulkomailla? Vähentää lentämistä, risteilyjä, luopua autosta? Ovatko he oikeasti siihen valmiita? Tietävätkö miksi lakkoilevat?

Vierailija
19/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aion lakkoilla ilmastonmuutoksen ja kaikkien maailman ongelmien takia loppuelämäni, olen varmastikin kaikista jaloin ihminen!

Hauska!

Vierailija
20/25 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuavatko nämä lapset että heidänkin tulisi lopettaa lomailu ulkomailla? Vähentää lentämistä, risteilyjä, luopua autosta? Ovatko he oikeasti siihen valmiita? Tietävätkö miksi lakkoilevat?

Tuskin. Vaativat poliitikkoja tekemään "jotain". Todennäköisesti ajatus omien ulkomaanlomien yms. lopettamisesta ei käy mielessä. Vaikka se olisi paljon ihailtavampaa oikeasti tehdä jotain. Eikä vain hillua plakaattien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä