Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmekymppiset miehet ja kiire sitoutua

Vierailija
14.03.2019 |

Tapasin kuukausi sitten itseäni 2 vuotta vanhemman miehen. Tää mies on jo puhunut yhteenmuutosta, naimisiinmenosta ja lasten hankkimisesta.
Iski lievä pakokauhu, kun tää mies alkoi puhumaan noista ja ilmeisesti ihan tosissaan.
Itse olen 28-vuotias, juuri pitkästä suhteesta eronnut ja kaikkea muuta kuin vakavaa suhdetta haluava nainen.
Pitää varmaan suosiosta alkaa deittailemaan noita itseäni nuorempia, niin säästyn ehkä pahimmilta vauvakuumeilijoilta.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hyvä osoitus siitä, että miehet haluavat sitoutua, kun naista ei kiinnosta. Olisikohan yhtä innokas sitoutumaan, jos ap olisi? 

Vierailija
42/50 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita, että "mies olisi muuten ihan täydellinen". Nyt nimittäin stoorisi ei selitä sitä, että miksi kuuntelet hänen jankutustaan sen sijaan, että olisit todennut hänelle, että etsitte eri asioita ja lopettanut tapailun.

No emme tietääkseni tapaile. Mitä nyt joskus vietetty aikaa. Eikä siitä pitkä ole, kun tämä mies käski mun yrittää saada exäni takaisin.

Ap

Okei, ette edes tapaile, joskus vietätte aikaa, mies käskee yrittää saada ex takaisin JA samaan aikaan suorastaan vonkaa sinua muuttamaan luokseen ja perustamaan kanssaan perheen.

Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita, että "mies olisi muuten ihan täydellinen". Nyt nimittäin stoorisi ei selitä sitä, että miksi kuuntelet hänen jankutustaan sen sijaan, että olisit todennut hänelle, että etsitte eri asioita ja lopettanut tapailun.

No emme tietääkseni tapaile. Mitä nyt joskus vietetty aikaa. Eikä siitä pitkä ole, kun tämä mies käski mun yrittää saada exäni takaisin.

Ap

Okei, ette edes tapaile, joskus vietätte aikaa, mies käskee yrittää saada ex takaisin JA samaan aikaan suorastaan vonkaa sinua muuttamaan luokseen ja perustamaan kanssaan perheen.

Ei se samaan aikaan. Mutta ihan joku viikko takaperin kysyi rakastanko vielä exääni ja käski mun yrittää saada hänet takaisin. Nyt sitten ehdotti yhteenmuuttoa.

Ap

Vierailija
44/50 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vajaa kolmekymppinen mies, eikä minulla ole minkäänlaista kiirettä sitoutua mihinkään suuntaan. Lapsia en missään tapauksessa halua hankkia ainakaan vuosiin ja yli 50% todennäköisyydellä uskallan sanoa, että en ollenkaan. Myöskään naimisiin minulla ei olisi mikään kiire, koska mihin sitä avioliittoa tarvitaan, jos kahden ihmisen suhde on hyvä.

Mutta sinkkuna minä täällä elelen.

Vierailija
45/50 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppiset miehet pelaa vaan pleikkaa.

NHL-pelit on paljon rentiuttavampia kuin monta vuotta kiljuvat lapset. Ja sitten alkaa uhma-ja teini-ikä ja siitähän se riemu vasta käynnistyykin.

Vierailija
46/50 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se kummallista kun ensin ei kelpaa miehille, kun heidän pitää saada jahdata niitä kaikista kauneimpia ja rillutella. No sitten yhtäkkiä alkaakin biologinen kello kulkusissa kilkattaa ja pitäisi päästä jälkikasvua siittämään. Joo-o, miksi ottaisin tuollaisen pilalle menneen entisen pukkimiehen. Pitäkää tunkkinne saatana. 

Vierailija
47/50 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se samaan aikaan. Mutta ihan joku viikko takaperin kysyi rakastanko vielä exääni ja käski mun yrittää saada hänet takaisin. Nyt sitten ehdotti yhteenmuuttoa.

Ap

Ja miten hän vastasi, kun kerroit että et halua hänen kanssaan yhdessä asumista, perheestä puhumistakaan, ja toivot ettei hän edes yritä muuttaa mieltäsi?

Vierailija
48/50 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän mukaan taas miehet eivät välitä "sitoutua". Riippunee ihan henkilöstä.

https://www.hs.fi/elama/art-2000006031739.html

Vierailija
49/50 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa miksi et heti kertonut että et halua mitään vakavaa etkä aio hankkia lapsia? Kun ei ole ihan nuorista kyse niin viimeistään kolmansilla treffeillä nämä on hyvä ottaa puheeksi ettei hukkaa omaa tai toisen aikaa.

On täysin normaalia että kolmekymppinen on kiinnostunut perustamaan perheen ja treffailee juuri siksi että sopiva kumppani löytyy. Kuukausi on pitkä aika olla kertomatta.

Vierailija
50/50 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa miksi et heti kertonut että et halua mitään vakavaa etkä aio hankkia lapsia? Kun ei ole ihan nuorista kyse niin viimeistään kolmansilla treffeillä nämä on hyvä ottaa puheeksi ettei hukkaa omaa tai toisen aikaa.

On täysin normaalia että kolmekymppinen on kiinnostunut perustamaan perheen ja treffailee juuri siksi että sopiva kumppani löytyy. Kuukausi on pitkä aika olla kertomatta.

No kyllä mä sille oon sanonut etten lapsia halua.

Ap