Mitä Anni Hautalalle on tapahtunut?
Kommentit (11)
Miten niin erinäköinen? Tarkoitatko likinäköinen?
Annille ei missään tapauksessa käy tuollainen lyhyt, vaalea, likaisenvärinen tukka - on päästänyt itsensä muutenkin repsahtamaan jotenkin. Ehkä syynä on tuo kalju mies...
Oli niin upeannäköinen pitkä- ja tummatukkaisena kaunottarena, nyt näyttää ihan toiselta, vaatteetkin rumat ja ryhdittömät retaleet.
Vierailija kirjoitti:
Annille ei missään tapauksessa käy tuollainen lyhyt, vaalea, likaisenvärinen tukka - on päästänyt itsensä muutenkin repsahtamaan jotenkin. Ehkä syynä on tuo kalju mies...
Oli niin upeannäköinen pitkä- ja tummatukkaisena kaunottarena, nyt näyttää ihan toiselta, vaatteetkin rumat ja ryhdittömät retaleet.
Tarkoitatko rupsahtamaan?
Vierailija kirjoitti:
ei mitään linkkiä ole laittaa?
Olen kuullut läheiseltä ystävältään hänen kärsivän peräsuolen laskeumasta. Siksi väljät vaatteet, ettei laskeuma puske läpi.
No milloin se on kaunis ollut. Paremmin sopii ratioon.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut läheiseltä ystävältään hänen kärsivän peräsuolen laskeumasta. Siksi väljät vaatteet, ettei laskeuma puske läpi.
ja itse naureskeli radiossa kaverilleen jolla oli peppureikä vaihtanut paikkaa synnytyksen yhteydessä
Rupsahdus maximus, näyttää sen ukkonsa äidiltä.
Varmaan normaali ikääntyminen?