En ikinä luullut että voisin olla ns.toinen nainen
No nyt olen. Odotan kotona kiltisti koskahan rakas tulisi edes hetkeksi.
Halveksin ennen sellaista. Olen niin rakastunut siihen mieheen.
Tiedän että toimin väärin. Mutta kaipaan sitä jatkuvasti. Riittää jos saan edes ottaa suihin kun käy luonani. Ja suostun tekemään sille mitä vaan kun toivon että saisin hänet kokonaan omakseni.
Kommentit (24)
Jännästi mammojen mielestä ap on se pahis. Joo ei ole fiksua touhua ap:lla mutta kyllä silti tuo varattu mies on se ainoa k*sipää ja jonka touhuista kärsii kaksi naista. Toinen tietoisesti ja toinen tietämättään.
Nyt ap kasvatat selkärangan ja unohdat koko "rakkauden", tuo mies kun ei ikinä halua sinua tuon enempään, koska eihän sinua voi kunnioittaa. Saattaa toki jonain päivänä vaikka erotakin, mutta ei ikinä sinun takiasi vaan koska tapaa jonkun itseään kunnioittavan naisen eli älä myöskään jää odottamaan asiaa mitä ei tapahdu koskaan. Sen sijaan voit vallan mainiosti narauttaa miehen vaimolleen, mutta älä siksi että saisit miehen omaksesi vaan siksi että miehen on aika kantaa vastuuta tekemisistään. Toki vaimonkin on hyvä tietää millaisen lieron onkaan nainut.
Kyllä siitä toisesta naisesta tuli ensimmäinen nainen minun elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä toisesta naisesta tuli ensimmäinen nainen minun elämääni.
Toistaiseksi, kunnes vietit taas alkaa viemään... kumpaa tahansa. Ei tiikeri raidoistaan pääse.
Ei käy kateeksi.
Ei vaimoja tarvitse sääliä. Yleensä tietävät mitä mies puuhaa ja sitten pitävät entistä tiukemmin miehestä kiinni ja antavat anteeksi. Ja miehet tietävät ettei se vaimo hylkää. Oksettavaa.