Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen puoliso puhuu pahaa selän takana?

Vierailija
14.03.2019 |

Mitä syitä voi olla siihen, että puoliso puhuu huonoon sävyyn suhteesta/kumppanistaan ulkopuolisille?

Suhteessa on kaikki kunnossa ja mies esittää kaiken olevan hyvin. Tämä tilanne tuli täysin puskista.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä sä olet vielä tuollaisen äijän kanssa? Puhuu pahaa, valehtelee ja on pettänyt (ainakin exäänsä).

Vierailija
22/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erityisesti naisen tapa purkaa aggressioita. Mean girls.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla puhuu pahaa? Kuten tuossa yllä on sanottu parisuhteisiin ja siihen kumppaniin liittyy tietynlainen vitsailu. Näin niukoilla tiedoilla sanosin, että olet tosikko, joka ei saa ottaa asioita huumorilla.

No en minä ainakaan ymmärrä, miksi "vitsillä" kumppania ja suhdetta pitäisi haukkua kavereille. Minä ainakin kehun naistani ja meidän suhdettamme ystävilleni, jos se tulee puheeksi. Naiseni on hieno ja kaunis ihminen enkä koe mitään tarvetta vähän "vitsailla" ja haukkua häntä pirttihirmuksi tai ylipäätään puhua pahaa suhteestamme. 

Vierailija
24/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että kuka eniten jauhaa ja todistelee muille (vaikkei kukaan kysykään) erinomaista rakastavaa suhdettaan, niin näissä suhteissa on eniten loppu peleissä, ennen pitkää ollut mätää.

Joskus ehkä onkin näin, varsinkin jos vaikuttaa olevan pakottava tarve kehua suhdetta ja vakuutella miten hyvä se on. Mutta kyllä sitä moni ihan oikeasti kehuu suhdetta ja puolisoa ihan siksi, että on oikeasti onnellinen ja asiat ovat hyvin. 

Vierailija
25/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanista ikävästi puhuminen ulkopuolisille on pska temppu ja osoittaa vain suurta epäkunnioitusta häntä kohtaan. Itse en tykkää puhua parisuhteen sisäisistä asioista ulkopuolisille, en etenkään yhteisille ystäville ja niitä meillä on paljon. Mielestäni kun asiamme eivät kuulu muille. 

Vierailija
26/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisesti häiriintyneellä aivan normimenoa. Alkaa vähitellen.

Vierailija
27/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei ole käsittänyt että te pelaatte samassa joukkueessa eikä teidän kuulu olla toisianne vastaan. Päinvastoin, kumppania tulisi puolustaa tilanteessa kuin tilanteessa toisia vastaan. Eli julkisesti ei pitäisi alkaa sättiä. "Likapyykki" kuuluu teidän kahden välille eli hampaankolossa olevat asiat keskustellaan halki kahdenkesken.

Vierailija
28/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätön puoliso. Henkilö joka yrittää nostaa omaa arvoaan, haukkumalla puolisoa.

Puolisosta täytyy puhua arvostavasti ja kauniisti. Omatkin puheemme muokkaavat mieltämme.

Vierailija
29/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen puoliso puhuu pahaa selän takana? Vastaus ex-puoliso tai tuleva ex-puoliso.

Vierailija
30/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuollainen ap:n kuvailema mies on mitään vastuullisinta tyyppiä muutenkaan.

Aikamoinen turn off ois mulle. Ei mitään perheen pää- miesmateriaalia.

31/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa nyt vähän. Meillä esim. töissä heitetään ihan läppää siitä kumppanista ei niin kehuvaan sävyyn, mutta ei mene toisissamme olla.

Todella huonoa käytöstä. Kertoo siitä, ettei arvosta omaa kumppaniaan. Kokemukseni mukaan nimenomaan naiset sortuvat tähän. Haukkuvat miehiään ja puhuvat heistä ties mitä kamalaa väheksyvään sävyyn.

Jos joku mies puhuisi minusta samaan sävyyn, suhde olisi ohi saman tien. Miten nämä ihmiset eivät tajua, miltä kuulostavat?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
32/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti.

Vierailija
33/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanista ikävästi puhuminen ulkopuolisille on pska temppu ja osoittaa vain suurta epäkunnioitusta häntä kohtaan. Itse en tykkää puhua parisuhteen sisäisistä asioista ulkopuolisille, en etenkään yhteisille ystäville ja niitä meillä on paljon. Mielestäni kun asiamme eivät kuulu muille. 

Tuo kertoo ettei teillä ole ollut tarpeeksi vakavia ja vaikeita asioita. 

Vierailija
34/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kertoo ettei teillä ole ollut tarpeeksi vakavia ja vaikeita asioita. 

Tämä! Ku hätä on suurin, niistä on pakko puhua jollekin tai muuten tulee hulluksi... 

Vierailija
35/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
36/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies puhuu pahaa. Ota ensin selvää Millainen hänen isänsä on. Sitten ymmärrät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä