Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen puoliso puhuu pahaa selän takana?

Vierailija
14.03.2019 |

Mitä syitä voi olla siihen, että puoliso puhuu huonoon sävyyn suhteesta/kumppanistaan ulkopuolisille?

Suhteessa on kaikki kunnossa ja mies esittää kaiken olevan hyvin. Tämä tilanne tuli täysin puskista.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen se on tainut olla sukupuolten välistä huumoria kuinka kotona on joku sovinistisika tai pirttihirmu ja parisuhde ihan kamalaa :D

Vierailija
2/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänen näkökulmastaan kaikki ei ole hyvin, mutta hän ei uskalla puhua sinulle koska pelkää reaktiotasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki samaa, kun olimme yhdessä.

Mulle valkeni tilanne sattumalta yhteisten tuttujen kautta.

Mies valehteli muutenkin ja oli pettänyt mua useita kertoja. Tämä siis nykyään ex.

Onko mies luotettavaa tyyppiä muuten?

Vierailija
4/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla puhuu pahaa? Kuten tuossa yllä on sanottu parisuhteisiin ja siihen kumppaniin liittyy tietynlainen vitsailu. Näin niukoilla tiedoilla sanosin, että olet tosikko, joka ei saa ottaa asioita huumorilla.

Vierailija
5/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa nyt vähän. Meillä esim. töissä heitetään ihan läppää siitä kumppanista ei niin kehuvaan sävyyn, mutta ei mene toisissamme olla.

Vierailija
6/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera. Yksinäinen. Sellainen jolla ei ole kotona keskusteluyhteyttä puolisoonsa.

Minä voin tunnustaa että puhuin exästäni ystävien kanssa, kun meillä oli parisuhteessa vaikeaa. Yritin puhua näistä samoista asioista myös exälleni, mutta hän torjui nämä keskusteluyritykset säännöllisesti.

Eron jälkeen kävi ilmi että myös hän oli tilittänyt minusta ystävälleen, joka taas oli kertonut vaimolleen, joka kertoi mulle joten about tasoissa ollaan.

Vierailija
7/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomailaisen perusluonteen omaava? Kehumisen kulttuuri on vierasta ja sielunsisko/veli tunteen saadaksemme haukumme kumppaneitamme ja kerromme kuinka kotona menee huonosti. Kel onni on sen kätkeköön ja oman erinomaisen elämän kehuminen haisee, kuin biojätepussi.

Mutta mitä kumppanisi sanoi, kun keskustelitte asiasta?

Vierailija
8/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä suhde, jossa puhutaan kaikesta. Keskustelemme usein, myös vaikeista asioista.

Mies juoruaa suhteemme ongelmista ja aroista asioista tutuilleen. Tällä en tarkoita pelkästään ystäviä vaan esim. naispuoleisia hyvän päivän tuttuja. Antaa ymmärtää suhteestamme täysin erilaisen kuvan, kuin mitä se on.

Mies on pettänyt entistään useita kertoja ja on selittämisen maailmanmestari muutenkin.

Ap

Vierailija
9/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hyvä suhde, jossa puhutaan kaikesta. Keskustelemme usein, myös vaikeista asioista.

Mies juoruaa suhteemme ongelmista ja aroista asioista tutuilleen. Tällä en tarkoita pelkästään ystäviä vaan esim. naispuoleisia hyvän päivän tuttuja. Antaa ymmärtää suhteestamme täysin erilaisen kuvan, kuin mitä se on.

Mies on pettänyt entistään useita kertoja ja on selittämisen maailmanmestari muutenkin.

Ap

Ja tälläisen miehen kanssa menit parisuhteeseen ja nyt omaa epävarmuuttasi kyselet? Rakkautesi korjaa paatuneenkin pettäjän ja valehtelijan?

Vierailija
10/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera. Yksinäinen. Sellainen jolla ei ole kotona keskusteluyhteyttä puolisoonsa.

Minä voin tunnustaa että puhuin exästäni ystävien kanssa, kun meillä oli parisuhteessa vaikeaa. Yritin puhua näistä samoista asioista myös exälleni, mutta hän torjui nämä keskusteluyritykset säännöllisesti.

Eron jälkeen kävi ilmi että myös hän oli tilittänyt minusta ystävälleen, joka taas oli kertonut vaimolleen, joka kertoi mulle joten about tasoissa ollaan.

Salaisuuksien kehä. Kukaan ei kerro kellekään.

Vierailija
11/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo joo on teillä hyvä suhde, mitä nyt mies pitää ovea raollaan...

Vierailija
12/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks pettäminen ole aika yleistä muutenkin tänä päivänä? Että varmaan joku toinenkin saattaa seurustella miehen tai naisen kanssa, joka on joskus pettänyt.

Vierailija
13/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen puoliso puhuu hyvää Facessa, vaikka kotona ei ole tyytyväinen?

Vierailija
14/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sitten tässä tapauksessa esittämääsi otsikon kysymykseen vastus on pettävä puoliso. Et sinä missään erikoisasemassa ole, eikä teidän suhde ole turvassa pettämiseltä.

Vierailija
15/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen puoliso puhuu hyvää Facessa, vaikka kotona ei ole tyytyväinen?

Tähän on vastaus sama, kuin aloitukseenkin. Valehteleva puoliso.

Vierailija
16/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani ainakin itseoikeutettu despootti, joka odottaa minulta aina moitteetonta toimintaa. Joka kerta kun olen tuottanut hänelle pettymyksen jossain asiassa, hän purkaa siitä puhelimessa omalle äidilleen, minun äidilleni, parhaalle kaverilleen, parille ihmiselle töissä ja seuraavalle ystäväpariskunnalle kenellä käymme kyläilemässä joskus kuukauden parin päästä. Ja tämä on muuten täysin totta.

Vierailija
17/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että kuka eniten jauhaa ja todistelee muille (vaikkei kukaan kysykään) erinomaista rakastavaa suhdettaan, niin näissä suhteissa on eniten loppu peleissä, ennen pitkää ollut mätää.

Vierailija
18/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kanssa mieleen pettävä puoliso.

Kannattaa hankkiutua eroon. Onko teillä lapsia?

Vierailija
19/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia tuon miehen kanssa, luojan kiitos.

Ap

Vierailija
20/36 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu pahaa. Puhun kyllä vaikeista asioista luottamuksella ystävälle. Jos ei asia pysy siinä, ei ystävä ole luotettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan