*-* PERJANTAITA SYYSÄITEET -04 *-*
Kommentit (29)
Otatteko mukaan kassin vai reppun? Mietin, kun hotelliin pääsee vissin vasta klo 14. Mulla ei ole oikeen hyvää reppua ja tuntuu kurjalta raahata kassi mukana kaupungilla. Lentolaukun ajattelin ottaa, mutta, mutta. Kyllä on vaikeaa :)
Voi kuule, Ynis, olla niin, että minäkin tulen ratikalla :) Mutta mun kello herättää vasta 6.30. Taitaa ne päiväunet todella olla tarpeen.
Pilette, jolla on passi ja kassi pakkaamatta.
Veeti tuolla hereillä riehuu. Annan miehen hoitaa iltapuuhat.
Mulla on laukku vielä pakkaamatta. Vaatteet sain jo katottua ja sängylle heitettyä, mutta muuten oon ihan vaiheessa.
Laukkua pohdin itsekkin. Tavarat mahtuis reppuun, mutta sit jos ottaisin laukun (puman urheilukassi) niin sinne sais sit ostoksetkin mahtumaan eikä tartteis erillisiä puuseja kantaa. Mutta sit taas ikävä laukkua monta tuntia kantaa mukana. Hirveitä on tällaiset pienet ongelmat =)
Vaate ongelma oli myös tossa illalla. Ei mulla oo mitään kivoja vaatteita jotka mahtuis päälle ja näyttäis päällä siedettävältä. Kevät takki on se suurin ongelma. En oo kaupoista löytänyt yhtään kivaa. Joudun siis ahtautumaan mun vanhaan takkiin joka on nyt mahan kohdalta ihan liian pieni.
Jos sataa ajattelin ostaa sateenvarjon tallinnasta. Meillä vaan iso sateenvarjo jota en ala mukaan raahaamaan. Pienen sateenvarjon oon jonnekkin hukannut.
Rahaa 150e krooneiks. Lisäksi otin 160e mukaan. Vaihdan sitten siellä tarvittaessa lisää.
Mun äiti tuo mut aamulla satamaan. En viitti miestä ja Veetiä niin aikaisin herättää. Toivottavasti äitini saapuu ajoissa mut täältä hakemaan, sillä tapana aina olla myöhässä.
Pitäsiköhän mennä pakkamaan ja pikku hiljaa nukkumaan jotta jaksaa aamulla herätä.
Nyt tuli pelkkää reissu pohdintaa. Anteeksi.
Öttis
Nimimerkillä ensi vuonna minäkin.. ;-)
Ynikselle linkki Animalian kosmetiikkalistaan. Noita pakkeleita saa esim. tilaamal netistä tai edustajan kautta. Animalian kosmetiikkalistasta löytyy linkit. Harmittaa kun tämä kosmetiikan ostaminen meni näin hankalaksi. Body Shoppiin oli niin helppo kävellä ja sieltä sai kaikki saman katon alta. No Freemanin pesujutut tuli tilalle ja meikkeissä siirryn varmaankin Mary Kayn tuotteisiin. Dödöä en olekaan huopmannut vielä etsiä. Tarvii löytää se vielä. Niin se linkki;
http://www.animalia.fi/Default.aspx?tabid=1407
Kaveripariskunta oli äsken käymässä, lasten 2.5 ja 5kk kera. Samassa työpisteessä kun ollaan oltu, niin kaveri heitti että koskahan me päästään takaisin samaan työpaikkaan että ehdittäisiin jutella " rauhassa" . :-DDD Joo, eipä töissäkään liiemmälti löysiä hetkiä ole, mutta ei sitä ollu kyllä täälläkään, kun meidän pikkuneideillä ole jatkuvasti titaanien taistelu. :-D Sini nukahti kyllä sänkyynsä samantien äsken. Toivottavasti seuraavalla visiitillä päästään ulos noiden lapsien kanssa niin desibelit laskee edes vähän. Milloin meidän Sinistä on tuollainen tappelupukari kehittynyt? Toisaalta ihan hyvä että pitää puolensa.
Enkeli, äidin suru on varmaankin suunnaton, kun lapsi juoksee heti syliin toisten lasten lähestyessä. " Haleja" Kyllä Piip (Äh, en muista nikkiä vaan oikean nimen, miten nyt lyö tyhjää???) aikaa myöhen rohkaistuu kun hän huomaa ettei kaikki lapset ole niin väkivaltaisia. Sinikin katsoo oudossa tilanteessa ja seurassa jonkin aikaa ympärilleen, ennenkuin rohkaistuu leikkiin. Lapset on erilaisia. Ei kaikkien tarvitse olla heti päällään joka paikassa. Vaikka välistä tuntuu että näitä " reippaita ja rohkeita" ihannoidaan. Kyllä meidänkin lapset rohkaistuu vielä. Sitten me täällä siunaillaan kun ne on päällään joka paikassa.. ;-)
Täytyisiköhän mennä miehen viereen sohvaperunaksi. Äiti ja isä tuleekin huomenna yökyläileen. Niin ilman tyhjäpääsiskoa! Sisko kun otti ja muutti pois kotoa, ....mummomme 89v yläkertaan.. Mutta pois äitin ja isän ruokapöydästä kuitenkin! Ihan hyvä järjestely. Mummo kun hyppyyttää äitiä vähän väliä asioillaan. Saa sisko ottaa hieman tuota asiointivastuuta äidiltä pois. Eikä tarvitse mummon olla ihan yksin talossaan.
T@hdelle vielä kiitos eilisestä puhelusta. :-)
Niin ja kiitos jaksujen toivottelusta tähän maidottomaan! Empä olisi uskonut että tämä on näin hankalaa! Paino tippuu pomminvarmasti tämän 2viikon aikana. Kaikessa hyväskässä kun on maitoa.. Hedelmäkarkit on kyllä vielä tutkimatta.. :-) Rosan iho on kyllä parempi jo, ei varmaan maidottoman vuoksi vaan tuon rasvan.Muistaakseni Rosan iho ei ole ollut tämän näköinen kuin juuri syntymän jälkeen. Testaan nyt kuitenkin tuon maidonkin pois päiväjärjestyksestä.
Täällä minä vain läpätän omaa napaa, nyt poistun maisemista!
Paitsi että Aavisko kyseli joskus taannoin hiekkiksestä. Ei muuta väliä muuta kuin että sen täytyy olla iso ja pyöreä- tai kapeareunainen. Niin että mahtuu pari pallia ja pieni pöytä keskelle. Jos reunat ovat leveät niin niitä käytetään leipomisalustoina ja silloin se hiekka tuppaa vääjäämättä olemaan jossain ihan muualla kuin laatikossa. Miten olisn jos kuorisit vaikka männynrungon ja siitä laatikko. Meillä laatikko on 7-kulmainen. Väsättiin se hätäisesti koivuinrungoista, kun niitä oli kaadettuna ja laatikko piti saada äkkiä. Muutaman vuoden päästä täytyy vaihtaa se mäntyyn. Koivu ei kauaa kestä.
No nyt katoan koneelta..
Lila75
Siis tuossa heräämisessä :) :) Minä joudun heräämään jo puoli kuusi!!! Koska täältä ei pääse kaupunkiin lauantai-aamuna näköjään mitenkään järkevästi. Ajattelin jopa harrastaa liikuntaa ja kävellä asemalta - saa nähdä, jaksanko oikeasti.
Tea, voipi olla että kipitän perässäsi hotelliin päiväunille myös.
Kassista. Mulla ei myöskään ole järkevää reppua. Joudun ottamaan kunnon kassin - siinä on alla kyllä pyörät että sillä voi rullata rauhassa. Mutta onkohan siinä hotellissa kuitenkin laukuille jokin säilytystila? Yleensä niissä on, sinne sen kai voi heittää odottamaan.
Öttiksen sanoja lainatakseni - sorry, tätä matkaa vain!!
Alli
Tulin toivottamaan hyvää matkaa kaikille matkustaville! Ihan kadena täällä kotona yh-äitinä olen, tahtoo kans!! Mies on hyvin ansaitulla vapaa-illalla kavereiden kanssa ja minä yksin pojan kanssa kotona. Saas nähä kuink akrapulassa se meinaa huomenna syreeniaitaa istuttaa...;) POjan nukutus kesti tunnin taas.... Osasyynä varmaan yli 3h päiväunet...
Muistakaa nostaa Tallinnassa malja kaikille syyslapsille!
Sinkkuelämää alkaa, menen takas sohvalle.
haleja ja puseja,
äitikuu
Kiitos jaksuista!
Hyvää matkaa Tallinnaan lähteville!
Ite lähden justiin nukkumaan ja keräämään voimia huomista kerhoreissua varten. Isompien kanssa lähden. Mutta omaa jaksamista oon vähän murehtinu. Mutta jospa nyt yhden päivän pärjäisin. Täytyy tehdä hyvät eväät mukaan.
Oon myös yrittäny saada päähäni,että meidän pk-lomareissu on ihan justiin, että pitää tosiaan nyt selvittää asiat valmiiksi ja miettiä myös pakattavia piakkoin. Kiitos vinkeistä taas! Asutaan muuten ihan tapaamispaikan kulmilla, joten sinne varmaan ainakin osataan.
Hiekkikseen halusin " kulmalaudat" , joissa on hyvä ite istuskella. Ihan laudasta mies väsäs.
Aavis. Kun kerran oot traktori- ja muut maatilan hommat oppinu, niin osaat kyllä sisälläkin tehdä ihan varmasti. Kokoamisohjeet käteen vaan ja menoksi.
Varmaan paljon unohtui, mutta nyt on painuttava nukkumaan.
T@hti
Mukavaa Tallinan matkaa- kade. Minä koneella punaviinilasin kera. Katottiin miehen kanssa telkkua ja yritin saada vähän libidoa esille vaan eipä mies innostunut, pelaa tuolla jotain nettipeliä kaverinsa kanssa , hiito pelatkoon, painun kohta nukkumaan. Se sitä libidosta.
Meille ei uutta paitsi poika alkanut nukkumaan yönsä paremmin, koputtaa puuta.. itki tossa 21.45, mies meni tutki kuulemma peittoaan istuen sängyssä. No mies lupasi hoitaa aamutoimet huomenna ja mä saa nukkua;)'
Olin tänään kampaajalla ja ostoksilla sekä salaatilla .luksusta, mummi ja pappa hoiti poikaa.
eipä muuta painuu nukkumaan, yksin, nyyyh:(.....
Mulla ihottuma alko sillon kovilla pakkasilla sääristä ja sit tuli käsiin ja nyt siitepöly aikaan pahentunu..Tullu myös vähä kaulaa ja käsivarsii..SAmalta kuulostaa ohjeet!Hanskat käteen,ei kastumista,pesuaineita,raakoja vihanneksia tai hedelmiä,siis niiden kuorimista...Vahva kortisonikuuri ja essex..Lisäks varpaassa joku bakteeri siihen joku voide ja liotus...
Oli tosi hyvä lääkäri!kiva kuulla et sulla on jo auttanu,jospa mullaki nopesti!!!Huomenna apteekkii..saattaa maksaa!!
Oli kivaa synttäreillä...Lapset leikki kivasti ja saatiin äidit rauhassa juoruta ja nauttia lasilliset punkkua :-)
Kotiin toin pojan oikasureittiä...tais olla kuntopolku ,oli melkoset ylämäet..Ei ollu ihan oikopolut hanskassa ;-))
Nukkumaan
jatu
t. ankkis