Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat sinun parisuhteesi reunaehdot, eli mitä tarvitaan, että suhde kanssasi voi jatkua?

Vierailija
14.03.2019 |

Minulla esimerkiksi autonomiani kunnioittaminen, tyydyttävä seksielämä, ystävällinen käyttäytyminen, toimiva keskusteluyhteys ja yhteinen laatuaika. Minun kanssani ei kukaan saa mitään vapaalippua vaan asioiden täytyy oikeasti toimia. Olen mieluummin sinkku kuin huonossa suhteessa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös ole sinkku, hyvä, että mielelläsi.

Vierailija
2/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompsaa ei saa jakaa vieraille. Ja muutenkin pitää olla kiva tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symbioottinen rakkaussuhde. Edes seksi ei ole välttämätöntä, mutta ehdoton sielunkumppanuus on. Maallinen ja pinnallinen diipadaapa ei kiinnosta. Enää.

Vierailija
4/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa pitää saada pari kertaa viikossa, siinä se :) 

Vierailija
5/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman arvonsa tunteminen, terve itsetunto ja itsensä rakastamisen taito.

Vierailija
6/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan myös ole sinkku, hyvä, että mielelläsi.

En ole sinkku. Ap

Vierailija
7/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symbioottinen rakkaussuhde. Edes seksi ei ole välttämätöntä, mutta ehdoton sielunkumppanuus on. Maallinen ja pinnallinen diipadaapa ei kiinnosta. Enää.

Tämä. Vain absoluuttisella rakkaudella on merkitystä.

Lähes mahdottomuus löytää.

Vierailija
8/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tämä käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
9/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä. Jos nämä puuttuvat, niin suhde ei tule onnistumaan millään tavoin. Olenkin ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja hyvin menee. N44

Vierailija
10/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että toinen ei saa edes vilkaista muihin, saati puhua muiden kanssa, ei edes omien vanhempiensa kanssa. Suhteessa pitää olla koko ajan toisen näkökentässä ainakin, paras on, jos samalla neliömetrillä.

Vierailija
11/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve itsetunto tosiaan johtaa siihen, että ihmisellä on ei tarvetta öykkäröidä muille. Tälläinen ihminen on myös sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, joten nämä taitavat luoda aika vaakaan pohjan parisuhteelle. Sillä epävarma ego koettelee aina suhdetta. Eikä niitä omia virheitä tarvitse kommensoida vähättelmällä puolisoa.

Vierailija
12/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että toinen ei saa edes vilkaista muihin, saati puhua muiden kanssa, ei edes omien vanhempiensa kanssa. Suhteessa pitää olla koko ajan toisen näkökentässä ainakin, paras on, jos samalla neliömetrillä.

Ja jollekin tuli heti äitiä ja isiä ikävä 😁

Tissipoika Vaasasta.

Vierailija
13/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan rakkautta ja voin rakastaa. Toinen arvostaa minua ja sitä mitä teen kotona.  Kumpikin osallistuu kustannuksiin, eikä oleta että toinen maksaa aina. Keskusteluyhteys löytyy ja voidaan myös riidellä asioista, niin että pystytään sopimaan. Seksielämä on molempia osapuolia tyydyttävää eikä pelkästään miehen toiveiden toteuttamista.

Mies kohtelee lapsiani asiallisesti ja hyvin.

Ja siis, olen parisuhteessa, näillä reunaehdoilla, jo hiukan yli vuoden ajan.

Vierailija
14/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että kahden ihmisen välillä on symbioottinen yhteys, jossa kahden ihmisen välillä vallitsee voimakas henkinen riippuvuussuhde. Eli kyse on eräänlaisesta masokismista.

Vierailija
15/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan rakkautta ja voin rakastaa. Toinen arvostaa minua ja sitä mitä teen kotona.  Kumpikin osallistuu kustannuksiin, eikä oleta että toinen maksaa aina. Keskusteluyhteys löytyy ja voidaan myös riidellä asioista, niin että pystytään sopimaan. Seksielämä on molempia osapuolia tyydyttävää eikä pelkästään miehen toiveiden toteuttamista.

Olisi kiva tietää mitkä ovat syyt että tätä alapeukutetaan?

16/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve itsetunto tosiaan johtaa siihen, että ihmisellä on ei tarvetta öykkäröidä muille. Tälläinen ihminen on myös sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, joten nämä taitavat luoda aika vaakaan pohjan parisuhteelle. Sillä epävarma ego koettelee aina suhdetta. Eikä niitä omia virheitä tarvitse kommensoida vähättelmällä puolisoa.

Tuossa on kyllä suuri totuus 👍

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
17/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla ehdottoman rehellinen, luottamuksen pitää toimia. Hellyyttä ja seksiä pitää olla riittävästi (kerran viikossa 5min ei riitä). Pitää kyetä puhumaan asiasta ku asiasta

Vierailija
18/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti monen makuun liian "tavallista". 

Vierailija
19/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, arvostus, fyysinen vetovoima. Mä koen, että jos nuo löytyy ja ne näkyy tekoina, eikä vain sanoina, on suhde hyvä ja minulle täydellinen.

Esim. mies ei eilen sanonut, että rakastaa. Sen sijaan hän haki kaupasta mustaherukkamehua ja mynthoneita, keitti tulista kanakeittoa, kantoi mun sairasvuoteelle kuumaa mehua ja buranaa.

Ja kun tänä aamuna raahauduin suihkuun, hän totesi mun riisuuduttua, että vau mikä peppu 😂 Ihan kuin olisi ekaa kertaa sen nähnyt. Ja huom! Olin pessyt viimeksi tukan maanantaina ja haisin varmaan kilometrin päähän hieltä.

Mulle on ihan toisarvoista kaikki sanahelinä, en aseta ehtoja ja vaatimuksia ja kyttää, toteutuuko ne. Kun mulla on hyvä olla, suhde on hyvä (mulle). Ja sitten toiseen suuntaan: miehen rakkauden tekojen vuoksi tunnen tällä hetkellä ihan älyttömän voimakkaita tunteita, mietin, että kun paranen, yllätän hänet jollain tosi kivalla tavalla, haluan, että arvostukseni häntä kohtaan näkyy! Tällainen rakkauden ja arvostuksen ympyrä, sehän ei voi kuin onnistua!

Vierailija
20/27 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti monen makuun liian "tavallista". 

Ei tavallista vaan pinnallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän