Sinä, joka tienaat 1400-1500e/kk nettona. Mitä työtä teet?
Ja koulutustausta.
Itse amk tradenomi. Nyt maatalouslomittaja töitä tehnyt 5v. Noin 1400e kk.
Kommentit (38)
Tienaisinpa noin paljon. Nykyinen netto noin 1250 €/kk.
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teet?
Joitakin vuosia takaperin insinööriopintojen aikainen ensimmäinen kesätyö asentajan hommassa, palkka oli tuolloin nettona tuossa 1400-1500 haarukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teet?
Raakadatan keräys, analyysi, syöttö ja muokkaus.
Vartija ilman lisiä (toimistoaikoina kokoaikaisena). Älkää edes harkitko. Plussaa tosin helppo ja nopea koulutus.
Juuri sain toisen työn rinnalle, että jää jotain taskunpohjallekin.
Vierailija kirjoitti:
Kieltenopettaja kansalaisopistossa, opettajan pätevyyden omaava maisteri. Kaikki ryhmäni eivät lähteneetkään käyntiin, eli palkkakin nyt tosi pieni. Mieluummin olisin koulumaailmassa, mutta haettavia virkoja ei nytkään juuri ollut.
Hahaa, paljastuit. Kieliä opettava maisteri ei todellakaan käyttäisi sanaa "omata", eli lauserakennetta, jota ei suomessa ole.
Digitoija, nettona 1480€. Kokopäivätyö.
Ei koulutusta.
Osa-aikainen hallinnon assistentti. 1620€ netto per kk.
En saa noin hyvin joka kuukausi, koska ilta-ja viikonloppulisät vaikuttaa palkkaan hurjasti ja aina niitä ei saa tehdä tarpeeksi ja/tai haluamaansa määrää. Tuo vajaa 1500 euroa/kk on siis normituntimäärällä (37,5h/vko) paras mahdollinen palkka, ylitöillä sesonkiaikoina on mahdollisuus tienata hieman paremmin. Olen myyjä erikoisliikkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Hoitaja lyhennetyllä työviikolla (80 %). Huvittavan pieni palkka työn vaativuuteen nähden. Teen neljässä päivässä viiden päivän työt.
Kuulostaa oudolta. Olen itsekin hoitaja ja netto 2200e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teet?
Erikoisliikkeen myyjä ihan täysillä viikkotunneilla.
eri
Peruskoulupohjalla sosiaalisessa yrityksessä orjana.
Myyntireskontra, 1400e käteen kuussa.
Lähihoitaja.. Siinä niitä hoitajien isoja palkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja.. Siinä niitä hoitajien isoja palkkoja.
Onko nettopalkkojen vertailussa mieltä? Monta muuttujaa.
Sairaalahuoltaja, netto 1650 (päivätyö)
Siivooja ja saan 1450e netto. Jää säästöön 400e kuussa velaton 90neliön talo jossa maalämmitys ja oma vesikaivo,kaikki kulut siinä 200e kuukaudessa.paljo kalliimat kulut olisi samankokoisessa omistus osakkeessa.Jos asuisin vuokralla varmasti ei jäisi säästöön 400e kuukaudessa.
Sihteeri kansainvälisessä yrityksessä. 8-16 töissä, viikonloput vapaat. Työkielinä englanti ja ranska. Koulutukseltani olen tradenomi. Pitäisi varmaan mennä tehtaaseen töihin, että saisi parempaa liksaa.
Ruokapalvelutyöntekijä. Netto on jotain päälle 1400.