Tekis mieli vetää pää täyteen. Mä oon täysin arvoton ihminen.
Elämä on potkinut koko elämäni päähän ja rankasti, mutta viimeisen puolen vuoden aikana se on potkinut vielä enempi ja mitään valon pilkahdusta ei ole näkynyt (=mitään onnistumisia). Mä en enää jaksa uskoa itseensi, saatikka siihen, että paistaahan se päivä risukasaankin ja muuhun paskaan.
Joskus tuntuu siltä, että mitäköhän varten mä olen tänne luotu? Jumalalla on ollut perhanan huono huumotaju tai sitten maailma on tarvinnut tällaisia luuseripaskoja kuin mä, jonka hautakiveenkin tullaan varmaan kaivertamaan; syntyi, eli ja kuoli Luuserina.
Kommentit (4)
sulla on ainakin älyä.. Ole tyytyväinen siitä.
lakkaa syyttelemästä muita omasta surkeudestasi! Etsi asiat joita arvostat ja pidä niistä kiinni, eli hanki selkäranka ja periaatteita. Pullon pohjalta niitä ei kuitenkaan löydy.
Mutta elämä potkii päähän ja pahasti. Eikä tämä ole eka kerta, kun ollaan aallonpohjalla, mutta yleensä sieltä ollaan noustu parissa kuukaudessa. Tällä kertaa asia ei ole niin.
missä olet epäonnistunut? etkö ole saanut töitä? etkö ole tullut raskaaksi?
Entäs ne asiat, mihin voit itse vaikuttaa, miten ne ovat menneet? Jos olet liian väsynyt etsimään iloa elämääsi niin hae apua.
Mä olen saman tyyppisessa tilanteessa. Tänään ajattelin että kohta olen niin pohjalla että en enää jaksa sieltä nousta. Sain varattua itselleni ajan tk:sta, ja jo nyt on vähän parempi olo. Kannattaa kokeilla.