Kiminkinen, yäk
Kommentit (45)
ihan vois ite alkaa toteuttaa tuota, aika öklöttävää...
Hyi hel-etti. Seksi ei kuulu ihmisoikeuksiin, pärjää ilmankin.
Olen pitänyt tuota järkevänä, kansantajuisena tyyppinä, mutta en enää, hrrrr....
Jaa, itse olen saanut hänestä jotenkin limaisen vaikutelman.. Tiiä sitte mistä johtuu?
Miksi vain senioreita,eikös hoitajat voi auttaa kaiken ikäisiä.
Ottamatta tuohon linkin juttuun kantaa, olen ihmetellyt, miten moinen pösilö voi olla lääkärinä saati päästä televisioon suoltamaan epätieteellistä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain senioreita,eikös hoitajat voi auttaa kaiken ikäisiä.
Joo odotas kun 2kk päästä eläköityvä pirkko-perushoitaja ja aikuisopiskelija mahmud tulee jeesimään.
kyllä pitäis aika rutkasti saada lisää palkkaa...ehkä 200 e per huomio?
Vaikea enää ymmärtää tätä aikaa, kun seksiä pitää vanhuksille kun pakkosyöttää. Ei vanhukset ole mitään panokoneita.
Jos tolla joku hoivakoti on, ei käy mummoja kateeksi. Pappoja kannetaan päälle nykimään?
Ruppee kiminkinenkin jo dementoitumaan...ommaa parastaan aatteloo vissiin..
Se on vaan niin öklöttävä tyyppi. Ja viisaita yrittää puhua ja jotkut vielä uskoo...
Kiminkinen on samanlainen kuin Antti Heikkilä, eri puolella tosin. Pitää kohahduttaa ja olla julkisuudessa. Tuossa seksissä avustamisessa tulee suuria ongelmia, hoitajien pitäisi tietää onko kyseessä varmasti molemminpuolinen halu, vai ehkä painostus, entäs peppuseksi? Laittaako hoitaja liukasteet ja siis koskettelee sillälailla sukuelimiä. Kannattais perua koko avustettu seksi vielä kun voidaan.
Ei tuo kuulu hoitajien toimenkuvaan yhtään sen enempää kuin lääkäreiden, joten Kiminkinen voi ihan itse mennä avustelemaan.
Eikö tuota varten vois palkata alan ammattilaisen.
Työttömiä pilvin pimein! Tässä työllistymismahdollisuus!
Jos hoitaja haluaa itse, niin siitä vaan. Kaikki muu onkin sitten hoitajan hyväksikäyttöä ja seksuaalista väkivaltaa häntä kohtaan.
Kiminkisellä tuntuu olevan luppoaikaa töissä, joten voi itse alkaa hoitelemaan työajan täyttämiseksi myös tätä puolta. Vanhan ukon horinoita kun tietää itse pian makaavansa laitoksessa.
Yleensäkin näissä lääkäreissä kuvitellaan täysin väärin että jos lääkäri on "mukava mies",se tekee hänet huippupäteväksi työssään.Näin se ei mene.
Joo hyi yök. En hoitajana ikinä suostuisi avustamaan potilaita seksissä.