Haluaisin kovasti olla läheisissä väleissä sukulaisteni kanssa.
Valitettavasti se ei ole mahdollista, koska sukulaiset eivät halua pitää minuun mitään yhteyttä. Esimerkiksi serkkuni ovat jääneet minulle melko lailla tuntemattomiksi luultavasti siksi, että he ovat kaikki minua 15-20 vuotta vanhempia ja heillä on aivan oma elämänsä, johon minä en kuulu. Heitä ei vain kiinnosta minä ja minun elämäni, koska olen aina ollut heille pelkkä pikkukakara heihiin itseensä verrattuna. Olen jo yli 30-vuotias ja useimmat serkkuni olen tavannut viimeksi omissa rippijuhlissani.
Mitä minun pitäisi tehdä, että saisin yhteyden serkkuihini ja heidän perheisiinsä. Olisi mukava tavata heitä, mutta heitä ei tunnu kiinnostavan. Epäilen, että he ovat unohtaneet täysin olemassaoloni, vaikka kaksi serkkuani ovat sentään kummejani. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä heihin saamatta vastausta. Pitääkö minun vain hyväksyä, että heitä ei vain jaksa kiinnostaa pitää minuun yhteyttä? En vain haluaisi elää unohdettuna aivan kuin olisin pelkkä mitättömyys omillle sukulaisilleni. Aivan kuin olisi sama vaikka kuolisin, he eivät edes hautajaisiin välittäisi tulla, vaikka monet heistä asuvat alle 20 kilometrin päässä minusta....