Miten saada uusi mies huolehtimaan ulkonäöstään nalkuttamatta tai painostamatta?
Olen aina ollut sitä mieltä, että parisuhteessa toista ei saa yrittää muuttaa, mutta nyt tuli raja vastaan. Mies käyttää samoja rikkinäisiä, vuosikymmeniä vanhoja vaatteita päivästä toiseen, ei käy parturissa eikä muutenkaan huolehdi ulkonäöstään ollenkaan. Kuulemma rahan hukkaa ostaa vaatteita ym. Ainoa huono puoli muuten minulle täydellisessä miehessä. Mitä ihmettä voin tehdä, että saisin tuon jääräpäisen ukon siistiytymään, että kehtaa ihmisten ilmoille lähteä?
Kommentit (61)
kaikkea sitä.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
limainen lohi kirjoitti:
Ihan sama vaikka olis kuluneet vaatteet. Pääasia että pesee niitä sen verran usein ettei haise p*skalle. Katsoa voi aina muualle, mutta on kohtuutonta vaatia kanssakulkijaa pidättämään hengitystään.
Ööö...aika matalat on sulla odotukset...
Ap, todennäköisesti et saa muutettua ja varsinkin kun kyse siitä, että hän on pihi. Eli mietit miten tärkeä asia toi on. Mua ainakin alkoi nyppiä kun mies oli just tuollainen. Esim just hapsottavat hiukset ei ole nätti, noloa on jos liikkuu huonoissa hiuksissa ja rumissa vaatteissa. Jollei nätisti vihjaamalla tajua niin ei vaan voi jatkua...
Kukaan mies ei halua olla nätti. Nätti mies, ei h*lvetti :D
Täähän vois selittää jotain. Suuri osa naisista kun haluaa nätin, kauniin miehen. Jos miehet ei tajua tätä, niin ihmekös eivät tajua miks jotkut miehet kiinnostaa naisia ja toiset ei. Ei oo kyse miehen pituudesta, lihaksikkuudesta, varallisuudesta jne., vaan siitä, että on kaunis mies.
Miten tuo tuli yllätyksenä sinulle? Ilmaantuiko treffeille kuitenkin siisteissä vaatteissa ja parturissa käytynä? Vaikka nyt jokainen saa pukeutua miten tykkää, niin kyllä rikkinäisissä vaatteissa kulkeminen sillä verukkeella, että "se on turhaa tuhlausta" kertoo aika paljon hänen luonteestaan... Onko kotikin samanlainen saastapesä?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noilla mörrimöykyillä on keskimäärin aika erilaiset aivot kuin sellaisilla miehillä, jotka kiinnittävät edes vähän huomiota ulkonäköönsä.
Tuo yritys saada epäsiististä miehestä salonkikelponen on piiiitkä prosessi. Se on vähän kuin lapsen kasvattaminen.
Olen itse sen verran pinnallinen, että kiinnitän miehessä huomiota ulkoiseen olemukseen. En voi nähdä miestä täydellisenä, jos hän ei osaa pitää ulkoisesta olemuksestaan huolta.
Näin se on normaaleilla ihmisillä, miehillä ja naisilla. Jos kotoa äiteen helmoista pois muuttanut ihminen ei osaa tai halua huolehtia esimerkiksi siitä, että vaatteet ovat puhtaat, ehjät ja tilaisuuteen sopivat, niin hänellä on muitakin ongelmia aivan varmasti.
Näitä ongelmia ei välttämättä rakkaudella paranneta, joten tie tällaisen ihmisen saamiseksi edes kohtuullisen järkeväksi ja itsestään huolehtivaksi on todella pitkä ja raskas. Minä en lähtisi ollenkaan paapomaan tällaista tyyppiä ja en missään tapauksessa muuttaisi yhteen tai perustaisi perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
limainen lohi kirjoitti:
Ihan sama vaikka olis kuluneet vaatteet. Pääasia että pesee niitä sen verran usein ettei haise p*skalle. Katsoa voi aina muualle, mutta on kohtuutonta vaatia kanssakulkijaa pidättämään hengitystään.
Ap, todennäköisesti et saa muutettua ja varsinkin kun kyse siitä, että hän on pihi. Eli mietit miten tärkeä asia toi on. Mua ainakin alkoi nyppiä kun mies oli just tuollainen. Esim just hapsottavat hiukset ei ole nätti, noloa on jos liikkuu huonoissa hiuksissa ja rumissa vaatteissa. Jollei nätisti vihjaamalla tajua niin ei vaan voi jatkua...
Täähän vois selittää jotain. Suuri osa naisista kun haluaa nätin, kauniin miehen. Jos miehet ei tajua tätä, niin ihmekös eivät tajua miks jotkut miehet kiinnostaa naisia ja toiset ei. Ei oo kyse miehen pituudesta, lihaksikkuudesta, varallisuudesta jne., vaan siitä, että on kaunis mies.
Ja taas: tee Prisma-testi ja katso miltä näyttää. Kauniit ovat hyvin harvassa, tavallisia fiksuja taas riittää.
Yritä nyt käsittää, että sinun luonne ei ole naisten mielestä mukava ja jos ulkonäkösikin on kuin pummilla, niin vientiä ei ole.
Ja auta armias , jos mies erehtyy kommentoimaan naisen olemusta tyyliin : voisitko pitää mieluummin mekkoja tms. niin alkaa kauhea huutomyrsky että hirveä ihminen. Miksi ihmeessä pitää jo alunperin valita mies, jonka olemus/tyyli ei miellytä.......
Vierailija kirjoitti:
Ja auta armias , jos mies erehtyy kommentoimaan naisen olemusta tyyliin : voisitko pitää mieluummin mekkoja tms. niin alkaa kauhea huutomyrsky että hirveä ihminen. Miksi ihmeessä pitää jo alunperin valita mies, jonka olemus/tyyli ei miellytä.......
No hohhoijaa taas...
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sama asia. Sitten, jos nainen pukeutuisi rikkinäisiin vaatteisiin ja olisi epäsiisti, niin sitten se olisi sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hohhoijaa taas...
Se koira älähtää.... Väitätkö ettei ole totta ? Miksi naisella pitää olla oikeus muuttaa miehen ulkonäköä ja olemusta mieleisekseen , mutta jos mies tekee samaa, on automaattisesti karmea tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Missä universumissa 'voisitko heittää nuo rikkinäiset vaatteet pois ja hankkia ehjiä' on sama kuin 'voisitko mieluummin pitää mekkoja kun mä haluun, vaikka housuista tykkäätkin ja miehenä olen huomannut, että ne ovat käytännöllisetkin'?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
limainen lohi kirjoitti:
Ja taas: tee Prisma-testi ja katso miltä näyttää. Kauniit ovat hyvin harvassa, tavallisia fiksuja taas riittää.
Yritä nyt käsittää, että sinun luonne ei ole naisten mielestä mukava ja jos ulkonäkösikin on kuin pummilla, niin vientiä ei ole.
Eikun mä oon nainen, joka tykkää kauniista miehistä. Ja oon ollu huomaavinani , että nää "naisille ei kelpaa kun 195 cm pitkät. lentäjälääkärimiljonäärit" -ulisijat yrittää kehittää aivan kummallisia teorioita miesten kelpaavuudesta naisille, ja siitä miksi naiset harrastaa seksiä miesten kanssa. Ja näissä teorioissa menee kaikki ihan pieleen, koska niissä unohdetaan sellainen perusjuttu, kun että naiset tykkää viehättävän näköisistä miehistä, ja naiset harrastaa seksiä seksuaalisesta halusta (kun taas miesten kohdalla pitävät näitä itsestäänselvyyksinä).
Hoida homma positiivisuuden kautta🙂
Kyllä se siitä, vähä kerrallaan👍
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Tuo "voisitko pitää mekkoja" ei ole sama asia, kuin "voisitko ostaa ehjiä vaatteita ja kammata tukkasi joskus".
Ja taas kerran yksi keskustelu siitä miten voit olla siisti vain jos käyt kampaajalla ja ostat uusia vaatteita..
Puhu miehen kanssa, ei siihen muu auta. Turha toista pakottaa muuttumaan, mutta jos asia häiritsee sinua ota se puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap tyyliin käskenyt miestä vaihtamaan verkkareita farkkuihin tai t-paitaa kauluspaitaan...
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainen villi idea mieleen, että jos haluat ulkonäöstään huolehtivan miehen niin kannattaisiko jo alun alkaenkin valita sellainen eikä jotain turjaketta josta sellaista tuskin koskaan tulee?
Komppaan tätä. Voisihan sinullekin sattua mies, jonka mielestä olisit täydellinen, jos pitäisit itsestäsi ja ulkonäöstäsi huolta. Ihmisillä kun on erilaiset käsitykset siitä, mitä itsestä huolehtiminen ja siistit vaatteet tarkoittavat. Sen miehen mielestä olisit täydellinen, jos vain viitsisit huollattaa tekokynnet kerran viikossa, laittaa ripsenpidennykset, laittaa vähän täytettä huuliin ja meikata ja pukeutua tietyllä tyylillä - joku voi ihan todella pitää hyvin tarkkaan rajattua ulkonäköä sinä ainoana oikeana ja siistinä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kerran yksi keskustelu siitä miten voit olla siisti vain jos käyt kampaajalla ja ostat uusia vaatteita..
Puhu miehen kanssa, ei siihen muu auta. Turha toista pakottaa muuttumaan, mutta jos asia häiritsee sinua ota se puheeksi.
No, onhan se epäsiistiä, jos on rikkinäiset vaatteet ja tukka harottaa sikin sokin.
Murrosikäisen ajatusmaailma pukeutumisesta, missä muussa herää kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän sanoa ettei muutu. Hän ei näe luukissaan mitään vikaa.
Luukissaan?
Voi hyvänen aika, olisiko suomeksi kuitenkin tyylissään?!
Lapsellisia ja typeriä nämä anglismit, kertovat kirjoittajan heikkolahjaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on sellainen että pukeutuu kuitenkin ehjiin vaatteisiin, mutta ei nyt ole mikään tyyliguru ja hänet on vaikea saada ostamaan vaatteita. Hän ylläpitää sellaista millistä senttiin sänkeä jonka ajaa itse noin viikon välein koneella. Ei siis ikinä ihan puhdas kalju. Siinä menee 5 min ja hiukset joita ei siis juuri ole on aina siistit. Samoin vähän saksilla hoitelee partaansa. Ei tarvitse mennä parturiin kun voi näyttää siistiltä. Ulkoisiin uhrauksiin nähden mies näyttää siis aina kohtuullisen siistiltä. Verkkareissa ei liiku koskaan kuitenkaan edes roskikselle.
Miksi verkkareissa ei saisi kulkea ulkona? Nehän on nimenomaan vapaa-ajan liikunnallinen asu. Joudun käyttämään jakkupukua töissä ja todellakin luuhaan kaiken vapaa-ajan verkkareissa (ehjissä ja puhtaissa).
Oma mieheni on sellainen että pukeutuu kuitenkin ehjiin vaatteisiin, mutta ei nyt ole mikään tyyliguru ja hänet on vaikea saada ostamaan vaatteita. Hän ylläpitää sellaista millistä senttiin sänkeä jonka ajaa itse noin viikon välein koneella. Ei siis ikinä ihan puhdas kalju. Siinä menee 5 min ja hiukset joita ei siis juuri ole on aina siistit. Samoin vähän saksilla hoitelee partaansa. Ei tarvitse mennä parturiin kun voi näyttää siistiltä. Ulkoisiin uhrauksiin nähden mies näyttää siis aina kohtuullisen siistiltä. Verkkareissa ei liiku koskaan kuitenkaan edes roskikselle.