Kattokaa miten ruma Laamasen pärstä on!
Löysin netistä Sirvan kuvan mikä oli ainakin minulle uusi:
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 23:16"]
Ohis, mutta palstalla pyörii joku Eerika-geissi-hullu, joka postailee aloituksia Eerikasta ja äidistään. Teko on sairas, mutta sairasta on myös olla noin kiinnostunut noin karmeasta asiasta.
[/quote]
Ikäerohullun kiinnostuksenkohde muuttunut?
hyi. mahtaa sirvan vanhempia ja sisaruksia hävettää
Mä en oikeasti usko, että olisi yhtä useampia, jotka kirjoittavat Sirpan Sirvaksi. En ole ikinä ennen törmännyt tähän virheeseen. Eli ap itse kirjoittelee tähän ja muihinkin ketjuihin nämä Sirvansa.
onkohan se ollut tuon näköinen vapaallakin?!
Paholainen. Tuohan on ihan suoraan saatanasta koko akka naamaltaankin.
Off topic, mutta miksi sinä joka jatkuvasti postaat tänne näitä juttuja Sirpa Laamasesta, taivutat hänen nimensä noin? Luuletko oikeasti, että Sirpa taipuu "Sirvan"? Vai onko tuo joku oma juttusi jota me muut emme ymmärrä?
Minäkin käytän sanaa Sirva tuosta äitipuolesta enkä ole ap. Miksi itse dissaat näitä ketjuja, pysyisit vain pois ellei kiinnosta.
Siis aivan järkyttävät silmät, ei mitään tunnetta, kuin kivi. Vaikea uskoa, että tuo kivi nauttii edes sadismista, tai mistään..
Sirpa, Sirvan, Sirvassa, Sirvaksi, Sirvana, Sirvan
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 09:46"]
Mä en oikeasti usko, että olisi yhtä useampia, jotka kirjoittavat Sirpan Sirvaksi. En ole ikinä ennen törmännyt tähän virheeseen. Eli ap itse kirjoittelee tähän ja muihinkin ketjuihin nämä Sirvansa.
[/quote]
Eikö se ole joku hullu?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 09:46"]
[/quote]
Musta tunttu, että täällä on yksi ihminen, joka näitä aloituksia tehtailee.
on niitä muitakin, en minä ole ainoa joka kirjoitti Sirva. joku muukin kirjoittaa näin. ainakin yksi. varmaan useampi sillä niitä on näkynyt joka puolella. t. Sirva-aloittaja
ps. lällällää en aio lopettaa! xD täällä ei ole kielletty kirjoittamasta Sirva!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 15:26"]
Minäkin käytän sanaa Sirva tuosta äitipuolesta enkä ole ap. Miksi itse dissaat näitä ketjuja, pysyisit vain pois ellei kiinnosta.
Siis aivan järkyttävät silmät, ei mitään tunnetta, kuin kivi. Vaikea uskoa, että tuo kivi nauttii edes sadismista, tai mistään..
Sirpa, Sirvan, Sirvassa, Sirvaksi, Sirvana, Sirvan
[/quote]
En ole "dissaillut näitä ketjuja", lukenut kyllä muutamankin, ja silmään pistää tuo käsittämätön taivutusmuoto. Huomasin, että muutkin olivat kiinnittäneet huomiota siihen. Käytättekö te sitä vain piruuttanne vai luuletteko että Sirpa-nimi taipuu noin? Jos nimi olisi Sirva, se toki taipuisi Sirvan. Sirpa- nimi taas taipuu Sirpan.
[/quote]
Etkö ole koskaan kuullut, ettei tällä palstalla saa puhua ihmisistä heidän oikeilla nimillään??
Sori vaan, ääliöt, mutta myös monet hyvät ja tavalliset ihmiset ovat rumia. Olette ilmeisesti itse vielä niin nuoria ja terveitä, ettei teille ole ehtinyt kirkastua, että tekin vanhenette ja silloin nuoremmat naiset pitävät teitä rumina vanhoina akkoina - onko teistä silloin kivaa tulla vain rumuuden perusteella tulla vielä yhdistetyksi pahuuteenkin?
Oma ulkonäköni meni isossa pään alueen leikkauksessa, joten tällaiset ketjut todella pahoittaa mieleni. Arvostelkaa asiasta!
Jaaha. Vanha ketju nostettu.
Sama hekilö kirjoittaa Sirvan ja röihin. Onko tämä joku pakkomielle kirjoittaa väärin Sirpan ja töihin.
yäk