Käräytin viikonloppuna yhden nirppanokkaprinsessan ratista ja pääsin soittamaan suuta siitä hetki sitten kaupan tuulikaapissa!
Kuvitelkaa sellainen 20-25-vuotias kauppiksessa tai oikiksessa opiskeleva. Ulkonäkö 4/5 tai 5/5 ja nainen tietää sen. Suhtautuminen ihmisiin ja varsinkin miehiin sen mukainen, eli ylimielinen ja mitätöivä.
Nauratti niin kun pääsin viime perjantaina baari-illan jälkeen käräyttämään hänet ratista. Ilmeisesti tuli jotain kinaa kuskin kanssa ja hän päätti itse ajaa kotiin. Vaan toisin kävi ja ajo päättyi kun ilmoitin hätäkeskukseen ja ajo päättyi kun partio sai hänet kiinni.
Tänään hän oli poikaystävänsä kanssa S-marketin tuulikaapissa kun kävelin ohi. Totesin siinä muina miehinä että ei taida ajaa mihinkään ainakaan vähään aikaan, ja mahtaa v!tuttaa matkustaa julkisilla kun on aiemmin sanonut että ne on persaukisia varten. Naisella meni naama kirjaimellisesti norsunv!tulle ja poikaystävä oli sen näköinen että mitä tahansa olisi voinut tapahtua.
Mitä nyt sitten? Voiko ne esimerkiksi ko s taa jollain tavalla, joko itse tai jonkun muun kautta?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että oikislainen menee omalla autolla baariin? Ne käyttää takseja! Hyvänen aika, eihän sitä autoa edes saa baarin viereen parkkiin, miksi ihmeessä ajella itse?
Ai niin, sillä oli kuski ja se otti kuskilta avaimet pois? Oikislaiset jos ketkä tietävät, että jo se yksi rattijuopumus on paha, paha asia, ei ne mene riskeetaamaan tulevaisuuttaan.
Ja että S-Marketin tuulikaapissa tapasitte... tosissasiko luulet, että poikakaverin kanssa käydään S-Marketissa? Ruoka tilataan kotiin!
Eikö jalat kanna lähikauppaan, vai onko ruoanlaittotaidot vajavaiset?
Hieno tarina, oiskin ollut vielä totta.