On siis kevät...
Ja sen tietää varmasta kevään merkistä: KOIRANKAKKAKESKUSTELUT ovat palanneet.
Kuu koirankakkakeskustelusta kesään
puoli kuuta v.tun pyöräilijät -keskustelusta
vapun metelöitsijöistä vähäsen
opettajien kesälomista kadehtijoista ei päivääkään.
Kommentit (13)
On siis kevät, kuljen pihatien laitaa, tuuli ei tuule, mutta maassa on pas.kaa.
Pas.kaa, pystynkö sitä enää väistää, sotkunkin koin, en haluis kenkää pestä.
Sinä jätit maahan koiran pas.kat, minä olin hullu, panin viestin netin palstalle...
Luntahan tuolla kaduilla on vielä. Ei sieltä mitkään koirankakat vielä paista. Antakaa meidän koiranomistajien vielä kerryttää teille ruskeaa kultaa jalkakäytäville ja valittakaa sitten vasta, kun ne tulee oikeasti esiin lumien alta. Ja silloinkin vastaan sinulle: se maatuu, se maatuu...
Vierailija kirjoitti:
Luntahan tuolla kaduilla on vielä. Ei sieltä mitkään koirankakat vielä paista. Antakaa meidän koiranomistajien vielä kerryttää teille ruskeaa kultaa jalkakäytäville ja valittakaa sitten vasta, kun ne tulee oikeasti esiin lumien alta. Ja silloinkin vastaan sinulle: se maatuu, se maatuu...
Miksi pitäisi kerätä maatuvaa tavaraa, joka on hyvää lannoitetta, sekajätteeseen? Voipi nurmikot ja muut paremmin, kun jätetään ne kakat sinne. Ja ihan sama se on, onko se yks kakkaa, kaks kakkaa vaiko koiran kakkaa.
Kuorruta nurtsi koiranpaskalla ja se kuolee. Lihansyöjien ulosteet ei käy lannoitteeksi ilman kompostointia.
Vierailija kirjoitti:
On siis kevät, kuljen pihatien laitaa, tuuli ei tuule, mutta maassa on pas.kaa.
Pas.kaa, pystynkö sitä enää väistää, sotkunkin koin, en haluis kenkää pestä.
Sinä jätit maahan koiran pas.kat, minä olin hullu, panin viestin netin palstalle...
Jee. 🎶🎶🎶🎶
Vierailija kirjoitti:
...kuljen hakaniemen rantaa.
Onko sielläkin jo paljon shaissee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...kuljen hakaniemen rantaa.
Onko sielläkin jo paljon shaissee.
Joo, ja se haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: