Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi, että Marko Paanasella nousi k*si päähän.

Vierailija
18.03.2013 |

Odotin kovalla innolla, että pääsen taas katsomaan ja haaveilemaan ihanista sisustuksista ja kuinkas sitten kävikään...

Hirveää lesoilua ja itsensä ylistämistä ja suomalaisten haukkumista koko ohjelma. Olisi jäänyt jenkkeihin jos sieltä oltiin niin edistyksellisiä ja muutenkin huippuja. Eipähän tarvitse enää katsoa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 15:20"]

Innolla odotan uusia Huvilan & huussin jaksoja. Siellä on se kaksimetrinen kotka sisustussuunnittelija jota meidän perhe vihaa oikein kimpassa.

[/quote]

Asiaa ei voisi paremmin kuvata kuin tässä. Mut silti pakko katsoa joka jakso.

Vierailija
2/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näin ulkomailla asuvana häiritsi se suomalaisen rakentamisen haukkuminen: tulisi vaikka tänne missä on yksinkertaiset ikkunalasit ilman tiivisteitä, katot vuotaa jne... Kyllä on luksusta käydä Suomessa, missä ei tarvitse sisällä palella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 15:20"]

Innolla odotan uusia Huvilan & huussin jaksoja. Siellä on se kaksimetrinen kotka sisustussuunnittelija jota meidän perhe vihaa oikein kimpassa.

[/quote]

Asiaa ei voisi paremmin kuvata kuin tässä. Mut silti pakko katsoa joka jakso.

[/quote]

Anitasta saa vaikutelman, että on aika itseriittoinen bitch.

Vierailija
4/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maailman homot ovat kusipäitä.

Vierailija
5/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin petyin minä, uskomattoman itserakas tapaus, suorastaan ällötys.

Vierailija
6/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ekan ohjelman ja tajusin, ettei tätä kannata seurata.

Jotenkin kaukaa haetulta tuntui.

Vierailija
7/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Marko ei ole pelkästään itseriittoinen, vaan pelottavan narsistinen. Tuntuu, että hänellä on joku vääristynyt illuusio itsestään. Oikein selkäpiitä riipii, kun Marko puhuu mustavalkoisessa kuvassa: silmät jotenkin jäätävät. Lisäksi tekee itsestään täysin naurettavan. Tyyppi on sisustusarkkitehti (vai onko vieläpä "vain" suunnittelija) ja luulee sitä kautta tietävänsä kaiken RAKENNUSalasta. No huh huijaa, minä olen suuren rakennusyhtiön palveluksessa ja näen, ettei Markolla ole mitään käsitystä asuntorakentamisen bisneslogiikasta. Naurettiin myös miehen kanssa vatsa kippuralla, kun Marko olisi halunnut käyttää saunassa polttavaksi kuumentuvaa kaakelia. Siinä vasta tyhmyys ja suuruudenhulluus tiivistyi. Ainahan näkee näitä "edelläkävijöiden" luomuksia, jotka ovat vuoden päästä jo "so 2012" ja täysin dorkan näköisiä ja ennen kaikkea toimimattomia parissa vuodessa.

Vierailija
8/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko nähneet Markoa kaupungilla? Olen useamman kerran nähnyt poikaystävänsä kanssa Stockalla, patsastelee ihmisten katseiden alla kuin riikinkukko.

Vierailija
9/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 14:43"]

Mä mietin sitä suihkun lasiseinää, kun ymmärsin että saunovat isolla porukalla ja viettävät iltaa yms.. 

Ja mulla ei ole kokemusta sellaisesta upotetusta matosta, mikä ekassa jaksossa tehtiin lapsiperheen eteiseen. Miten se puhdistetaan ja saako irti tai uuden tilalle? Ilmeisesti perheessä oli koira, entä jos se oksentaa siihen?

[/quote]

Lattassa on syvennys matolle. Saa irti ja voi siivota ihan normaalisti. Maton pinta samassa tasossa lattian kanssa, eli pysyy hyvin paikoillaan ja kura jää mattoon eikä leviä. Julkisissa tiloissa vastaavia on paljonkin.

[/quote] En nähnyt markon mattoa, mutta meillä on eteisen matto syvennyksessä (=yhden laatan syvyinen kolo). Se on oikeasti kätevä, matto pysyy paikoillaan ja hiekat pysyy siinä kolossa, eikä luirua matolta muualle huoneeseen.

Vierailija
10/32 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 17:32"]

Ruotsin kanavilla on tosi kivoja sisustuohjelmia.

[/quote]

Niistä en tiedä, kun en ole nähnyt, mutta kanadalaisen Sarah Richardsonin (mm. Sarahin talo) sisustuksista tykkään kovasti. Niissä käytetään mukavasti pehmeitä värejä, toisin kuin yleensä Pohjois-Amerikassa, ja niissä on aina sopivasti luksusta (varsinkin ne kylpyhuoneet!).

Vierailija
11/32 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 21:44"]

No huh huijaa, minä olen suuren rakennusyhtiön palveluksessa ja näen, ettei Markolla ole mitään käsitystä asuntorakentamisen bisneslogiikasta.

[/quote]

No, senpä takia suomalaiset juuri asuvat niin kurjasti, kun tässä maassa ollaan niin tolkuttomasti suurten rakennusyhtiöiden bisneslogiikan armoilla. Se taisi olla Markon pointtikin.

Vierailija
12/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa, pitääpä katsoa heti ;)

Vierailija
13/32 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen sauna on ollut nykymuotoinen siitä saakka kun saunoissa lakattiin asumasta. Jossain vaiheessa vaihtoehtoihin tuli savupiippu ja jossain vaiheessa sähkö. Uskon, että sauna on kehittynyt kokemusperäisesti lähelle optimiaan. Joku Marko Paananen ei kaikessa viisaudessaankaan pysty samaan kuin kokonaisen kansakunnan tuhansia vuosia kumuloitunut viisaus.

Vierailija
14/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpöhöpö! :)

Vierailija
15/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on ällö.

Vierailija
16/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä. On muuttunut sitten viime näkemän todella itseään täynnä olevaksi kukkoilijaksi, joka jumalana jakelee "totuuksia" sisustamisesta. Harmi tosiaan...

Vierailija
17/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, Markohan oli tuollainen jo ekassa ohjelmassa ja sen vuoksi porukka ko. ohjelmaa katsookin, että saa naureskella Markon leuhkimiselle. :D

On se hyvä sisustamaankin, mutta se todellinen viihdearvo on nuissa em. asioissa.Marko älä koskaan muutu, oo vain leuhka oma itsesi niin kansa viihtyy!

Vierailija
18/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouhea, rouhea ja rou-he-a. Vastaava teennäisen "kapinallinen" sana naisilla on räväkkä. Markolla voisi olla joku keski-ikäinen nainen aisaparina, joka toistelisi tuota räväkkä-sanaa Markon rouhean jatkoksi.

Vierailija
19/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mä ymmärsin tuon parodiaksi... Siis ne kohdat joissa kukkoilee mustavalkoisella taustalla ja tunnarin, jossa ajelee avoautolla... 

Asiakkaitaan kohtaan on ollut symppis ja kuunteleva. 

Vierailija
20/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tuo itsensä kehuminen haittaa, mutta se ottaa päähän että Marko on näköjään sortunut samaan kuin muut sisustusohjelmat, eli siivotaan paikat ja se on sitten siinä.

Viimeksi remontissa oli kellarikerros, jossa oli ehkä suurimpana ongelmana se että urheiluvälineille ja vaatteille ei ollu paikaa ja niitä oli pitkin ja poikin pitkin kellaria.

Marko pisti kyllä paikat siistin näköisiksi, mutta niistä urheiluvälineistä ei puhuttu sanaakaan ja ne ainoatkin vaatekaapit oli purettu pois. Ongelma lakaistiin maton alle, missä ne urheiluvälineet on jatkossa? Luultavasti hujan hajan pitkin muuten siistiä kellaria.

Monissa sisutusohjelmissa tehdään täysin huvittavia ja epäkäytännöllisiä ratkasuita. Yhdessäkin ohjelmassa perheen ongelmana oli kirjasto-/työhuone, joka oli aika ankean näköinen kun siellä oli massiivinen koko seinän peittävä kirjahylly. Sisustuspartio tyhjensi huoneen ja laittoi sinne kivan pikkupöydän ja pikkutuolin ja pari talua seilnälle. Missäs ne kirjat oli sen jälkeen ja missä tehdään työt jotka ennen tehtiin työpöydän ääressä.

Marko on ollut positiivinen poikkeus, on osannut yhditää tyylin ja käytännöllisyyden, mutta nyt se on ilmeisesti tipotiessään. No hulluhan sitä paljon tekee töitä, kun hyvät tulot saa vähemmälläkin työllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi