Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi, että Marko Paanasella nousi k*si päähän.

Vierailija
18.03.2013 |

Odotin kovalla innolla, että pääsen taas katsomaan ja haaveilemaan ihanista sisustuksista ja kuinkas sitten kävikään...

Hirveää lesoilua ja itsensä ylistämistä ja suomalaisten haukkumista koko ohjelma. Olisi jäänyt jenkkeihin jos sieltä oltiin niin edistyksellisiä ja muutenkin huippuja. Eipähän tarvitse enää katsoa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 14:39"]

Marko pisti kyllä paikat siistin näköisiksi, mutta niistä urheiluvälineistä ei puhuttu sanaakaan ja ne ainoatkin vaatekaapit oli purettu pois. Ongelma lakaistiin maton alle, missä ne urheiluvälineet on jatkossa? Luultavasti hujan hajan pitkin muuten siistiä kellaria.[/quote]

Öh, siinä lipastossa/senkissä, jonka Marko olisi halunnut mustaksi tai kahvinpavun(?) väriseksi, mutta asiakas halusi valkoista? Niin minä ainakin ymmärsin.

Vierailija
22/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin sitä suihkun lasiseinää, kun ymmärsin että saunovat isolla porukalla ja viettävät iltaa yms.. 

Ja mulla ei ole kokemusta sellaisesta upotetusta matosta, mikä ekassa jaksossa tehtiin lapsiperheen eteiseen. Miten se puhdistetaan ja saako irti tai uuden tilalle? Ilmeisesti perheessä oli koira, entä jos se oksentaa siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo oon tavannut. itseään täynnä suhteellisen paljon. haaremi kävelee ympärillä, hohhoijaa.

Vierailija
24/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ohjelma ja niin tarkoituksella provosoiva. Vain tyhmä ei ymmärrä.

Vierailija
25/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäveteistä jaaritusta koko ohjelma, en viitsinyt katsoa enää toista jaksoa.

Vierailija
26/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innolla odotan uusia Huvilan & huussin jaksoja. Siellä on se kaksimetrinen kotka sisustussuunnittelija jota meidän perhe vihaa oikein kimpassa.

Vierailija
27/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 15:17"]

pitkäveteistä jaaritusta koko ohjelma, en viitsinyt katsoa enää toista jaksoa.

[/quote]

Vinkki: tallenna boksiin ja katso sieltä. Niin minä teen, saan kelattua mainokset pois välistä ja ne pitkäveteiset blondi-Essin "haastattelut" yli.

Vierailija
28/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 14:43"]

Mä mietin sitä suihkun lasiseinää, kun ymmärsin että saunovat isolla porukalla ja viettävät iltaa yms.. 

Ja mulla ei ole kokemusta sellaisesta upotetusta matosta, mikä ekassa jaksossa tehtiin lapsiperheen eteiseen. Miten se puhdistetaan ja saako irti tai uuden tilalle? Ilmeisesti perheessä oli koira, entä jos se oksentaa siihen?

[/quote]

Lattassa on syvennys matolle. Saa irti ja voi siivota ihan normaalisti. Maton pinta samassa tasossa lattian kanssa, eli pysyy hyvin paikoillaan ja kura jää mattoon eikä leviä. Julkisissa tiloissa vastaavia on paljonkin.

Vierailija
29/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa mieltä ap:n kanssa. Markohan oli omanlainen persoona jo aikaisemmin, mutta pidin silti silloin. Ei kenenkään tarvitse olla "hajuton ja mauton". 

Nyt on kuitenkin tuossa uudessa ohjelmassaan just tuollainen todella omahyväinen sisustusjumalana itseään pitävä elvis. Ohjelman punainen lanka tuntuu olevan se, ettei Suomessa osata tehdä mitään oikein.

Sauna-jaksossa varsinkin liioitteli hirveästi saunojen kamaluutta ja sitä, että ovat jämähtäneet samanlaisiksi, vaikka mielestäni viime vuosina juuri saunat ovat kokeneet uudistumisbuumin ja nimenomaan saunoja löytyy joka lähtöön.

Ainoa hyvä puoli, joka pisti silmään ekassa jaksossa, oli se että myönsi joitakin virheitään (sellaiset lasiset yläkaapit). Totesi ajaneensa voimakkaasti niitä läpi, mutta valmiina huomasi ettei ne erityisemmin edes näy ja ovat tavallaan turhat.

Vierailija
30/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on musta ihana juurikin siksi,että kehtaa kritisoida muuten niin suomea ylistävistä sisustusohjelmista poiketen.Totta puhui että suomessa asutaan ahtaasti,mutta ehkä se sitten kuitenkin on rahasta kiinni.

Vierailija
31/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalainen sauna ei uudistu, suomalainen sauna ei uudistu..." Odotin koko ajan että Marko tekee ohjelman saunasta jotenkin järisyttävän hienon, mutta sitähän näytettiin lopussa ehkä kolme sekuntia. Ja hienoa tosiaan suihkutella näyteikkunan takana kun muut siitä isosta porukasta istuu sohvalla vilvoittelemassa :D Missä käytännöllisyys?

Vierailija
32/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap. Ei tartte enää katsoa. Tykkäsin hänestä aikoinaan, mutta tosiaan on nyt niin SUURTA ja OMAN ARVONSA tuntevaa, ettei vaan kolahda suomalaiseen pirtaan. Onneksi voi valita. Ruotsin kanavilla on tosi kivoja sisustuohjelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi