Hei te reilusti ylipainoiset. Miten yletytte leikkaamaan varvaan kynnet?
Mulla maha aina pistää vastaan kun kurkottelen ja yritän leikata varvaan kynsiä. Miten teillä muilla?
Kommentit (13)
En ole nähnyt varpaitani enää useampaan vuoteen. Varpaankynsien tila on siis täysi mysteeri.
0/5. Menee istumaan. Ottaa jalan käteen, ja leikkaa kynnet. Olen hyvin lihava, ja tämä onnistuu. Jalat näkyy myös hyvin, vain niillä (harvoilla paljon yli) 200-kiloisilla on tämmöisiä ongelmia. Eli, jätetään nämä hölmötrollit pois? OK?
En leikkaa varvaita, mutta varpaasta voin leikata kynnen
Mieheni Max Feeder leikkaa varvaankynteni.
Minä en edes ole ylipainoinen, mutta minulla on vähän vaikeaa leikata varpaankynnet, kun olen niin kankea. Pääsen helposti esim kyykkyyn ja ylös ja risti-istunnassa pääsen kumartumaan hyvin eteen päin, mutta varpaan kynsiä leikatessa pitää olla niin vaikeassa asennossa, että vaikeaa on.
Mä laitan jalan vessanpöntön renkaan päälle. Siinä on helppo leikata ja kynnetkin tippuu sopivasti pönttöön. Ja tämä tarina on tosi :)
Ei hätää, ei ole varvaita. Pystytkö nyt nukkumaan yösi rauhassa?
Ylipainoa 30kg mutta vastaan silti: ei ongelmaa. Istun jalka koukussa, joko viereisen jalan päällä vaakatasossa tai vain jalkapohja lattiassa, kantapää miltei takapuolessa kiinni.
Jos varpaankynsien leikkaaminen on sinulle ongelmallista, osta vaikka pitkävartiset kynsisakset, joita vanhuksien apuvelineenä myydään.
Mina kayn podiatrilla leikkauttamassa varpaankynteni. Ilmainen homma, Medicare maksaa.
t.usalainen
Ootko varma että et oo ylipainoinen
Istuessani käännän jalkoja sen verran tai seisaaltaan kädet varpaisiin.